راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

اگر شما هم به فکر خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی هستید و می‌خواهید که لپ تاپ شما هم مشخصات خوبی داشته باشد هم اینکه گران نباشد، شاید خرید Vivobook Pro 14X N7400P یک انتخاب بسیار مناسب باشد. همچنین اگر مهندسی هستید که برای پروژه‌های خود قصد تهیه لپ تاپ دارید، لپ تاپ های مهندسی مقرون به صرفه زیر ۳۵ میلیون تومان برای شما مناسب‌اند. با توجه به نیاز های شما، لپ تاپ های vivobook ایسوس، ideapad three لنوو، ThinkBook 15-G لنوو لپ تاپ های بسیار خوبی هستند. اگر بخواهم به طور خاص به یک لپ تاپ اشاره کنم نیز لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو که با کانفیگ های مختلف و از قیمت 22 میلیون تومان به بالا در بازار موجود است را به شما توصیه می کنم. از ویژگی‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ MSI مدل GE76، می‌توان به کارت حافظه SSD، ۱ ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. با توجه به قیمت ۳۰ میلیون تومانی یکی از بهترین نمونه‌های لپ‌تاپ بازی موجود در بازار است.

یکی دیگر از لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو را که با قیمت تقریبی 25 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD نام دارد. همچنین این دستگاه مجهز به نمایشگر 15.6 اینچ IPS با وضوح فول اچ دی است و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ دارای نور پس زمینه ال ای دی است، اما از لمس پشتیبانی نمی‌کند. فرکانس این پردازنده در بازه 3.1 الی 4.four گیگاهرتز قرار دارد و حافظه کش eight مگابایت می‌تواند تاثیر مثبتی روی عملکرد دستگاه داشته باشد.

در گوشه دیگر نیز نام Think Book 15 مشاهده می‌شود که جلوه‌ای منحصر‌به‌فرد به محصول بخشیده است. همانطور که در بالا گفته شد، اچ‌پی مدل Pavilion 15-EH1070WM به یک باتری سه سلولی از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 41 وات ساعت مجهز شده است که در صورت شارژ کامل، تا 8 ساعت شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کند. در این صورت ممکن است برای استفاده زیاد نیاز به چند بار شارژ باتری در طول روز داشته باشید. بنا‌بر‌این اگر ظرفیت باتری و میزان شارژدهی لپ‌تاپ چندان برایتان اهمیتی ندارد، می‌توانید این مدل لپ‌تاپ از برند اچ‌پی را به عنوان بهترین لپ‌تاپ تا قیمت 25 میلیون خریداری کنید و از دیگر مشخصات خوب آن نهایت لذت را ببرید. با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و از این رو برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی هم هیچ مشکلی نخواهد داشت. یکی از ویژگی های متفاوت این لپ تاپ حضور sixteen گیگابایت حافظه رم DDR5 است که در لپ تاپ‌های این محدوده قیمتی نادر است.

در حال ورود به حساب کاربری

لپ‌تاپ سری Aspire برند ایسر را می‌توان یکی از بهینه‌ترین مدل‌های ایسر نامید. چرا که پردازنده میان رده‌ای دارد و از باتری با ظرفیت بالا استفاده می‌کند، همچنین کارت گرافیک آن در حد قابل‌ قبول است. این لپ‌تاپ از بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به شمار می‌رود. همانند سایر دستگاه های منتخب، لپ تاپ ایسوس FX505DU نیز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده و در بخش ذخیره سازی نیز ترکیبی از ۲۵۶ گیگابایت درایو سالید و ۱ ترابایت هارد دیسک مورد استفاده قرار گرفته است. صفحه کلید مجهز به نورپردازی، سیستم خنک کننده قدرتمند و بهره مندی از پورت ها و خروجی های متنوع از جمله ویژگی های کلیدی این لپ تاپ کارآمد و خوش قیمت به شمار می روند.

با وجود سخت افزار بسیار کارآمد، سیستم خنک کننده قدرتمند، نورپردازی در بخش های مختلف بدنه و امکانات ارتباطی متنوع، وزن لپ تاپ ایسوس اندکی کمتر از ۲٫۴ کیلوگرم است. صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را پدید آورده است. سیستم خنک کننده حرفه ای برای دفع سریع حرارت تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدوده بسیار مناسبی قرار گیرد. از این رو یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون توجه به پردازنده آن می باشد. در صورتی که پردازنده لپ تاپ قوی نباشد سرعت پردازش داده ها بسیار کند شده و به طور کلی لپ تاپ شما کارایی آن چنانی ندارد. یکی دیگر از سیتم عامل های موجود در بازار که معمولا برای بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون می تواند مناسب باشد سیستم عاملی به نام لینوکس می باشد.

بهترین مارک لپ تاپ در ایران چیست؟

نمایشگر ۱۷/۳ اینچ FHD با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3، کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه، بهره‌مندی از Wi-Fi 6E، سه درگاه USB3.2 و یک درگاه تایپ C نیز ار دیگر امکانات Vector GP76 ام‌اس‌آی هستند. ظرفیت حافظه داخلی در حد ۵۱۲ گیگابایت است و از نوع SSD درون لپ تاپ تعبیه شده است. کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس هم از مدل MX330 کمپانی انویدیا بوده و می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال در کنار تجربه بازی‌های ساده مناسب باشد. پورت USB-C در کنار دو پورت USB 2.zero و پورت USB three.2 قرار گرفته است و کاملا می‌توانید ابزارهای جانبی مورد نیاز خود را به این پورت‌ها نصب کرده و محدودیتی نداشته باشید. این نوت‌بوک میان‌رده برای اتصال به دیگر دستگاه‌های هوشمند از پورت های USB که در اطراف بدنه قرار گرفته‌اند استفاده می‌کند و سرعت بالایی را در انتقال داده‌ها ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ 30 تا 40 میلیون تومان (ایسوس و اچ پی)

از تراشه Core i7 1165G7 اینتل بعنوان پردازنده مرکزی و تراشه GeForce MX۴۵۰ انویدیا بعنوان پردازنده گرافیکی استفاده شده که کنار هم میتونن برنامه و بازی‌های سنگین رو به راحتی اجرا کنن. اگر بدنبال لپ تاپ خوب تا 25 میلیون هستید پیشنهاد میشود مشخصات فنی مربوط به Aspire three A315-57G-75CB را مشاهده کنید. از اصلی ترین قابلیت های این محصول میتوان به قیمت مناسب آن اشاره داشت که در این لیست توانسته قیمت خوبی را به عرضه بگذارد.

لپتاپ‌های گیمینگ طراحی متفاوتی در مقایسه با لپتاپ‌های معمولی دارند و ظاهر آن‌ها کاملا متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ را به شما معرفی کنیم. لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB یکی از بهترین لپ‌‌تاپ‌ها از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومانی است. لپ‌تاپ VivoBook R521JB نسبت به دیگر سیستم‌ها در مقایسه دیگر برندهای بازار نیز از کارت گرافیک قوی‌تری بهره‌مند است. لپ تاپ ایسوس ROG STRIX G531GT یکی از زیباترین و قدرتمند ترین دستگاه های موجود در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به شمار می رود که طراحی ظاهری و سیستم نورپردازی جذاب آن در هیچ محصول مشابهی مشاهده نمی شود. لپ تاپ ایسوس با برخورداری از پردازنده Core i7-9750H، شانزده گیگابایت رم DDR4 و پردازنده گرافیکی GTX 1650 می تواند نرخ فریم بسیار خوبی را برای اجرای بازی در وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل ارائه دهد.

نمایشگر 16 اینچی این لپ تاپ دارای کیفیت خیره کننده ای است و از پردازنده و کارت گرافیک اختصاصی قدرتمندی نیز بهره می برد. لپ تاپ لنوو Legion Y540 یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می رود که دارای کانفیگ های متنوع و بسیار قدرتمند است. محصول مورد نظر ما با بهره مندی از پردازنده ۶ هسته ای و ۱۲ رشته ای به همراه ۱۲ مگابایت حافظه نهان سطح سوم و پردازنده گرافیکی GTX 1660 انویدیا می تواند نرخ فریم بسیار خوبی در انواع بازی ها ارائه دهد.

  • این لپ‌تاپ یک از بهترین لپ تاپ های گیمینگ رده بالاست که دارای گرافیک قدرتمند عطر جیبی با ماندگاری بالا RTX 3060 است.
  • طراحی راحت تلفن باعث میشه تا همیشه روی دستگاه تسلط داشته باشید و بتونید بهترین عملکرد رو از خودتون نشون بدین.
  • بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون توماندر صورتی که بودجه خود را برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ به 30 میلیون افزایش دهید، می‌توانید گزینه‌های جذاب‌تری را برای خرید انتخاب کنید.
  • امید‌واریم که این مقاله برای شما مفید بوده و پاسخگوی تمامی سوالات و نیاز‌های شما باشد.
  • بر اساس این انتخاب‌ها می‌توان برندهای مختلفی را با یکدیگر مقایسه کرده و از میان آن‌ها، مدل کاملا مناسب را خرید.

این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس وزنی نزدیک به ۲.۳ کیلوگرم دارد و در ابعاد ۳۵۹.۸ در ۲۵۶ در ۲۴.۹ میلی‌متر ساخته شده است. با محصولی سروکار دارید که چندان سنگین نیست و در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار سبک‌تر به نظر می‌رسد. ایسوس برای این محصول گیمینگ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مات استفاده کرده که از وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن هم به one hundred forty four هرتز می‌رسد. ایسوس در بخش سخت افزاری برای این محصول پردازنده مرکزی Intel Core i۷ ۱۱۳۷۰H و پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX ۳۰۶۰ با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی را مناسب دیده است. این مجموعه با 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR و 512 گیگابایت SSD از نوع NVMe همراهی می‌شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida