راهنمای خرید انواع کباب پز گازی ارزان، باکیفیت و استاندارد | villasaze

مزیت این دستگاه نسبت به سایر کباب پز ها ، پخت بدون دود کباب می باشد . به کمک این دستگاه شما در فضای بسته آشپزخانه می توانید به راحتی کباب را بپزید . دیگر نیازی به محیط باز و ذغال نیست و هیچگونه دودی ایجاد نمی شود . کباب پزهای تابشی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم .

  • در غیر این صورت احتمال اینکه کباب پز شما در فصل زمستان دچار ترک خوردگی شود زیاد است .
  • برای بسیاری از افراد، کباب پز رو گازی یک ابزار بسیار مهم در بالکن یا حیاط خلوت آنها است که تجربه یک مهمان نوازی منحصر به فرد را ایجاد می‌کند و آن چیزی نیست جز یک غذای گریل استثنایی.
  • زمانی که کباب پز را روشن می کنید، چدن ها مانند زغال گداخته می شوند و گرمای یکنواختی تولید می کنند، چدن باعث می شود کباب های شما سوخته و سیاه نشوند و به راحتی روی حرارت یکنواخت گریل شوند.
البته مناسب مسافرت و طبیعت گردی نیستند؛ زیرا یا باید به شیر گاز شهری متصل شوند و یا با کپسول گاز که وزن سنگینی دارد کار کنند. کباب پز گازی با وجود این که دود کمی تولید می کنند اما می توانند مزه دودی جذابی را که دوست دارید به کباب هایتان ببخشند. یکی از معیارهای تقسیم بندی آنها که بسیار معروف و پر استفاده است؛ دسته بندی انواع آن ها براساس سوختِ مورد استفاده آن ها می باشد. همان طور که می دانید؛ کباب پزهای گازی برای روشن شدن و طبخ کباب باید از یک منبع انرژی کمک بگیرند.

نکته بسیار ساده و ظریف وجود دارد و آن هم دقت به جنس میله های آهنی کباب پز رو گازی است. در مقابل کباب پز هایی که در داخل منزل و فضای سرپوشیده استفاده می شوند عمدتا به صورت رومیزی میباشند . کباب پز روگازی از جمله کباب پز های خانگی می باشد که در داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرد .

باربیکیو مسقف ذغالی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با سیخ گرفتن کباب مشکل دارید؛ بهتر است یک دستکاه کباب زن تهیه کنید تا کبا‌ب‌هایی یک‌دست و خوب و بدون مشکل داشته باشید.

کباب پز پروفی کوک مدل ProfiCook PC-ITG 1130

راهنمای خرید انواع کباب پز گازی ارزان، باکیفیت و استاندارد | villasaze اگر به دنبال خرید کباب پز در مقیاس بزرگ هستید و به عنوان مثال برای رستوران، هتل، تالار عروسی و… هستید، نمونه های تابشی بهترین و مناسب ترین گزینه ممکن برای شما هستند. این نوع جدیدی از کباب پز مدرن است که به جای استفاده از زغال از گاز طبیعی که به صورت مایع و شهری است، گرمای لازم را برای پخت انواع کباب ها فراهم می کند. این منقل های مدرن دارای دو یا چند شعله هستند که بسته به اندازه کوره در تعداد کباب پز ارزان آنها متفاوت است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida