دوره آموزش تزریق ژل لب با هیالورون پن با مدرک فنی حرفه ای

دستگاههای پزشکی ، ابزارهای جراحی و محتواهای آموزشی بروز پوست ، مو ، زیبایی ، لیزر ، جوانسازی و لاغری برگزار خواهد نکات مهم بعد از تزریق ژل لب (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/home-care-after-a-hyaluronic-acid-injection/) شد. این ماده در بدن وظیفه جذب آب و مرطوب نگه داشتن پوست و حفظ جوانی را بر عهده دارد. بنابراین از آنجا که بدن انسان اسید هیالورونیک را ایجاد می کند، طبیعی است که آلرژی به آن غیرممکن است، برخلاف انواع ژل هایی که در بازار ارائه می شود و امکان آلرژی به آنها وجود دارد. در بخش زیر می توانید فیلم مربوط به تزریق ژل لب به سبک روسی را مشاهده نمایید.

همچنین مهارت تزریق‌کننده و اعتبار کلینیک زیبایی که برای این کار به آن مراجعه می‌کنید، نقش مهمی در ماندگاری نتایج دارد. به علاوه تمام این موارد، مراقبت‌های بعد از تزریق در ماندگاری نتایج این تکنیک تأثیر دارد. اما به طور میانگین دوام فیلر روسی بر روی لب بین ۶ تا ۱۲ ماه می‌باشد. برخلاف فیلرهای لب معمولی، متخصصی که کار تزریق ژل روسی بر روی لب‌ها را انجام می‌دهد، به صورت عمودی و از پایه لب شروع به تزریق فیلر مورد نظر می‌کند. در واقع در این تکنیک به جای شروع تزریق از مرزهای لب و ادامه آن به داخل، اپراتور محصول را از داخل به بیرون اعمال خواهد کرد.

  • تزریق فیلر و ژل یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در زمینه ارائه خدمات پوستی است.
  • علاوه بر آن حتماً این کار را در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام دهید تا نتیجه کار به زیبایی بیشتر صورت شما ختم شده و رضایت شما را به دنبال داشته باشد.
  • تزریق دوطرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لبها صحیح نمی باشد.
  • راحتترین ژلی که تنها با تزریق آنزیم حل‌کننده آن می‌توان آن را حذف کرد ژل هیالورونیک اسید است که با تزریق آنزیم هیالورونیداز به محل تزریق می‌توان آن را تخلیه و به عبارتی حذف کرد.
عدم استفاده از مواد بی هوشی، از مزیت‌های اصلی این روش به حساب می‌آید، زیرا بی هوشی می‌تواند بر روی تورم لب تاثیر بگذارد و موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق شود. علاوه بر این، استفاده نکردن از مواد می تواند زمان استراحت بعد از تزریق را به حداقل برساند. معمولا تمامی محصولات مورد استفاده در کنار لیدوکائین به کار برده می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا فرد، هیچ دردی را احساس نکند.

صابون گوگرد چه عوارضی دارد؟ معرفی بهترین مارک صابون گوگرد

پس از آن شخص متقاضی برای انجام تزریق آماده شده و ژل در حجم مورد نیاز توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه تزریق می‌شود. ارائه انواع خدمات زیبایی (تزریق ژل و بوتاکس)، مو (مزوتراپی مو و PRP)، جوانسازی پوست (هایفو، مزوتراپی صورت، RF فرکشنال، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن)، خالبرداری و لیزر موهای زائد در مطب دکتر معصومه مجیدزاده. مطب زیبایی دکتر معصومه مجیدزاده با هدف ارائه بهترین خدمات زیبایی راه اندازی شده است. در این مطب خدماتی از قبیل زیبایی ( تزریق ژل و بوتاکس)، مو (مزوتراپی مو و PRP)، جوانسازی پوست (هایفو، مزوتراپی صورت، RF فرکشنال، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن)، خالبرداری و لیزر موهای زائد انجام می شود. هزینه تزریق لب روسی با توجه به برند ژل و میزان درخواستی شما به ازای هر سی سی متفاوت است. معمولا هزینه تزریق ژل هر سی سی از ۳/۴۵۰/۰۰۰ تا ۳/۸۵۰/۰۰۰ می باشد.

تماس از طریق واتساپ

تزریق فیلر و ژل یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در زمینه ارائه خدمات پوستی است. با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر و ژل مهارت‌های لازم برای ارائه این خدمت پرطرفدار را خواهید آموخت. این دوره دوره زیر نظر اساتید برجسته و مجرب که سالیان سال تجربه آموزش و ارائه خدمات تزریق فیلر و ژل را دارند، برگزار می‌‌شود و شامل مطالب تئوری و عملی برای تسلط کافی شرکت کنندگان در دوره خواهد بود. به طور معمول تزریق ژل لب مدل روسی به زمانی تقریبا دو برابر سایر روش‌های تزریق ژل نیاز دارد. برای لیفت لب در نواحی نزدیک به مرکز لب ذرات فیلر باید به خوبی در لابلای بافت رسوب کند. هزینه‌ی تمام شده‌ی تزریق ژل روسی در واقع همان هزینه‌ی مقدار فیلر استفاده شده خواهد بود.

آموزش تزریق ژل با هیالورون پن (بدون سوزن)

تزریق ژل لب روسی غالبا بدون هیچ عوارضی و با موفقیت انجام می‌شود. البته در صورتی که عمل تزریق در اماکن معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد. در غیر این صورت ممکن است در اثر تزریق ژل غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های کثیف یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید. در نهایت اینکه به جای برجسته شدن لب‌ها باید به درمان عفونت و عوارض ایجاد شده بپردازید. در این شرایط مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکن می‌تواند به روند بهبود کمک کند.

دوره آموزش تزریق ژل لب با هیالورون پن با مدرک فنی حرفه ای

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida