در عصر دانش، متخصص لوازم خانگی سونی

در کنار هدستهای مذکور، سونی قصد دارد از 2 مانیتور گیمینگ مخصوص پلی استیشن رونمایی کند که شامل HDR و حالت تعویض سایت sonymag تصویر اتوماتیک میشوند. مانیتور Inzone M9 تاییدیه VESA DisplayHDR 600 را دریافت کرده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۶۰۰ نیتس خواهد رسید. اما بهترین مانیتور برای ps5 چه مانیتوری است؟ ایکس باکس سری X قدرت کلی بیشتری برای بازی دارد؛ اما این به معنی بهترین عملکرد نیست. دو عدد بلندگو، هر کدام با قدرت 10 وات در مجموع 20 وات در طرفین قرار داده شده اند و شکل طراحی آنها به گونه ای است که صدا را انعکاس می دهد. ایکس باکس سری X قدرت بیشتری برای بازی دارد؛ در حالی که PS5 از درایو SSD سریعتری استفاده میکند.

همچنین، انواع مختلفی از ویژگیهای جدید مانند ویبره بسیار حساس و میکروفون داخلی دارد. از سوی دیگر، دسته دوال سنس PS5 با طرح دو رنگ و دستگیرههای بسیار بزرگتر، فاصله زیادی با DualShock 4 دارد. بازخورد لمسی نیز ویژگی جالبی است که دوال سنس به شما ارائه میدهد؛ به عنوان مثال زمانی که ماشه را شلیک میکنید حسی واقعی شلیک گلوله به شما منتقل میشود. شرکت سونی از معروفترین شرکت های تولید کننده ساندبارها و سینماهای خانگی است. همچنین شما میتوانید همزمان تنها با یک ریموت کنترل به تنظیم سینما خانگی و تلویزیون خود بپردازید. ما از فراز دهه ها کار با برندها و سیستم های مختلف به (سونی لند) رسیده ایم. تنها مزیت بزرگ PS5 نسبت به ایکس باکس X برخورداری از یک پورت USB-C است که برای لوازم جانبی که از این درگاه استفاده میکنند بسیار مهم است. با این حال، پلی استیشن 5 ویژگیهای دارد که ایکس باکس از آنها بیبهره است. درواقع این بازی شامل همان ویژگیهایی میشود که از یک شبیهساز انتظار داریم: مجموعهای از محتوا و مسابقات فوقالعاده و مختلف که تجربهای به شدت جذاب را به همراه دارند.

با وجود این موارد، هنوز هم طراحی کنسول جدید مایکروسافت زیباتر به نظر میرسد. ، کیفیت تصویر و البته طراحی زیبا و شیک اشاره کرد. Xbox Series X با سختافزار قدرتمند، طراحی بهتر، خدمات اشتراک بازی جامعتر و دسته عالی، پیشتاز رقابت کنسولهای نسل بعد است. یک بازی بامزه، سرگرمکننده و جذاب که اگر اخبار دنیای بازیهای ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا نام آن را شنیدهاید، زیرا بازی It Takes Two در طول سال گذشته، جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است. خدمات فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی سونی را می توانید از نمایندگی این شرکت دریافت نمایید. توسط SONY راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها نمایندگی خدمات پس از فروش سونی در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات هستند. پس از گذشت یک سال از معرفی کنسولهای نسل نهمی، نبرد PS5 و ایکس باکس Series X هنوز هم به شدت داغ است. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون سونی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون سونی در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

حسگرها یا سنسورهای بدون آینه یا فول فریم باعث ثبت تصاویری باکیفیت فوقالعاده بالا، رنگ عالیتر، وضوح بیشتر، محدود دینامیکی مناسبتر و ثبت جزئیات تصویر در طیف نوری گسترده میشوند. عمق و وضوح تصاویر فوق العاده چشم گیر است و با تلویزیون سونی 8000h می توانید طیف وسیعت تری از رنگها را ببینید. با این حال، از آنجایی که گیمینگ ابری در چند سال آینده پیشرفت خواهد کرد، بهتر است ببینیم که هر شرکت برای این منظور چه کاری انجام داده است. با انتخاب هر یک از این گزینهها میتوانید کیفیت تصویر خوبی داشته باشد؛ ولی سونی به شما اجازه داده تا تنظیمات تصویر را به دلخواه خود هم تغییر دهید. Halo Infinite ممکن است آنچنان خوب نباشد؛ اما هنوز هم از گرافیک خوبی برخوردار است و میتواند تا 120 فریم در ثانیه اجرا شود. پس از آن، یک افشاگر چینی اعلام کرد که سونی همچنان قصد دارد از رابط کاربری مبتنی بر اندروید خالص در گوشیها استفاده کند و فقط از بعضی سرویسهای بومی میزو بهره ببرد، اما گزارشهای جدید نشان میدهد که شرکت سونی در حال بازنگری استراتژیهای خود است. گفتنی است صفحه نمایش جدید سونی از ۹۵ درصد گستره رنگ DCI-P3 پشتیبانی میکند.

شرکت سونی تولید کننده اصلی لوازم الکترونیکی مصرفی در ژاپن است بسیار اهمیت دارد که برای خرید محصولات سونی از فروشگاه های معتبر این محصولات را خریداری کنید تا از کیفیت و اصل بودن محصولات اطمینان کامل داشته باشید. همچنین در مخابرات و تولید تلفن های بسیار قدرتمند دارای برند پر آوازه ای است. باتری ها در همان ایتدای استفاده مقداری شارژ دارند البته این شارژ کاذب هست و خیلی زود تخلیه می شود .بهترین حالت شارژ، گوشی خودرا به شارژر وصل کنید بعد از این که شارژر شما 100 درصد پر شد یک ساعت بیشتر در شارژ بماند. در PS5 شما برای جابهجایی کنسول از حالت عمودی به افقی با مشکل مواجه میشوید و نسخه استاندارد آن ظاهری نامتقارن دارد. ظاهر آن شبیه یک جعبه سیاه براق است و در حالت عمودی شبیه کیس کامپیوتر کوچک به نظر میرسد. یکی از قابلیت های جالب و شگفت انگیزی که در این مدل وجود دارد این است که شما به صورت همزمان می توانید 3 پورت USB و 4 پورت HDMI را جهت اتصال دستگاه های دیگر مثل پخش کننده ها و یا کنسول های بازی مورد استفاده قرار داد. همچنین، هر دو سیستم قابلیت سازگاری با نسلهای قبلی خود را دارند.

شرکت فیلیپس همچنین از ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ به همراه شرکت ایتی اند تی به عنوان حامی مالی تیم ایتی اند تی ویلیامز، در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، فعالیت مینماید. برند سونی (SONY) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه تلویزیون و ال ای دی فعالیت دارد. در حال حاضر، شرکت سونی ۸۶ لنز مختلف، از لنزهای ارزان قیمت زوم بالا تا لنزهای ویژههای گران قیمت تولید میکند. سونی، (به ژاپنی: ソニー株式会社) شرکت خوشهای ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر میناتو، توکیو قرار دارد. شرکت سونی دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است، که شناخته شدهترین آنها عبارتند از: سرگرمی کامپیوتری سونی، سونی پیکچرز، سونی میوزیک، انتشارات موسیقی سونی/ای تی وی، سونی فایننشیال هولدینگز و ارتباطات همراه سونی. پس با کالاتیک همراه باشید. دسترسی داشته باشید. می توانید مطابق با سلیقه و نظر خود مناسب ترین برند و مدل را انتخاب کنید.

Ratchet & Clank: Rift Apart علاوه بر اینکه یک بازی فوقالعاده است، قابلیتهای کنسول پلی استیشن 5 را نیز به خوبی نشان میدهد. در نهایت، Ratchet & Clank: Rift Apart یکی از بازیهای انحصاری پلی استیشن 5 است که در 15 تا 20 ساعت، یکی از سرگرمکنندهترین تجربههای شما خواهد بود. با اینکه هر دو کنسول قدرتمند وارد بازار شدند و جای زیادی برای پیشرفت دارند، به نظر میرسد که ایکس باکس سری X سرمایهگذاری بهتری است. وقتی گوشی های جدید وارد بازار می شوند اگر در چند ماه اول گوشی جدید شما به هر دلیلی آسیب ببیند عملا قطعه ای برای تعویض مدل های جدید پیدا نمی شود.

شرکت سونی این پخش کننده خانگی را با نور پردازی عالی، سیستم صوتی قدرتمند و همچنین قابلیت های ویژه کنار هم جمع کرده است تا نیاز شما را برای دیگر محصولات برطرف نماید. اکنون شما می توانید برای دریافت خدمات گارانتی به دفترچه لوازم خانگی سونی مراجعه نمایید و با نزدیکترین شعبه در منطقه خود تماس حاصل کنید. هر دوی آنها Cyberpunk 2077 ،Madden 21 و Destiny 2 را اواخر سال گذشته دریافت کردند. چنانچه نیاز به دریافت خدمات تخصصی تر در این زمینه داشته باشید، تیم تعمیر موبایل نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران در خدمت شما عزیزان هستند. در ادامه آدرس و شماره تماس نمایندگی سونی در شیراز را مشاهده خواهید کرد برای اطلاع از محصولات و قیمت محصولات سونی می توانید با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل فرمایید. از طریق ریموت کنترل هوشمند و پیشرفته آن به راحتی امکان اتصال به لوازم جانبی مانند گوشی موبایل یا تفییر کانال و کنترل دیگر موارد تلویزیون را در اختیار خواهید گرفت. به وسیله یک کابل HDMI می توانید بین سینمای خانگی و دیگر دستگاه ها ارتباط برقرار کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida