در جواب این سوال باید به توضیح مختصری بپردازیم

و سامسونگ هم کمی پول برند دریافت میکند .ولی مورد دیگری که وجود دارد این است که قطعات گوشی های سامسونگ در ایران بسیار زیاد است ولی قطعات گوشی های شیائومی کم است . تفاوت در نحوه کار این اسکنر است که به جای اسکن کردن اثر انگشت با استفاده از تابیدن نور و تصویر بردازی از آن، یک صدای با فراکنس بالا ارسال میکند و بازتاب آن که دقیقتر است را دریافت میکند. مجموع این عوامل سبب میشود که گوشی به خوبی در دستان شما جای گرفته و کار با آن آسان باشد. در مجموع این گوشی هوشمند از کیفت ساخت خوبی برخوردار است و گواهی IP67 یکی از ویژگیهای برجسته این گوشی میانرده به حساب میآید. سه دوربین اصلی یکسان هستند، اما دوربین زیر نمایشگر یک گام به جلو در فناوری تلفن همراه است که برای ویدئو کنفرانس عالی است، حتی اگر هنوز کاملاً نتواند با همتایان خود رقابت کند.

در بررسی شیائومی 11T علاوه بر مرور مشخصات کامل این دستگاه، نکات مثبت و منفی آن را نیز مرور خواهیم کرد تا ارزش خرید این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم. در Galaxy S20 Plus 5G سنسور پریسکوپ برداشته شده و از باتری کوچکتری استفاده شده است. ظرفیت باتری نیز با بالا رفتن مدل گوشی افزایش می یابد، اگرچه فکر نمی کنیم حتی با گوشی گلکسی S21 نیز مشکلی برای شارژ در روز داشته باشید. با اینکه این قابلیت به خاطر جلوگیری از کاهش عمر باتری به طور پیش فرض فعال نشده و راستش را بخواهید در حالت 60 هرتزی هم کیفیت نمایشگر از Pixel 4 بهتر است، اما چیزی است که به محض فعال کردنش متوجه تغییرات و خواهید شد و دیگر به حالت 60 هرتزی باز نخواهید گشت. در کنار آن میتوانیم به طراحی شیک آنها هم اشاره کنیم که جای تعجبی هم ندارد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

گرچه به نظر میرسد فضای حفره در نظر گرفته شده برای آن بزرگتر از گلکسی اس 10 گلاس معمولی باشد. همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید سرعت بسیار بالای تراشه حافظه دستگاه به خوبی مشخص است. گفتنی است که در بنچمارک انتوتو نیز گوشی هایی چون Poco M3 توانستند امتیازی تا 70% بیشتر از A12 ثبت کنند که خبر خوبی برای خریداران این گوشی نیست. باز هم خرید نسخه آنلاک شده گلکسی اس 2 در آمریکا سخت بود و چون خریداران ماهانه مبلغ روی قبض های خود پرداخت می کردند، خیلی از آنها متوجه افزایش قیمت چشمگیر آن به 549 دلار نشدند.

گوشی S21 Ultra دارای قدرت زوم، یک دوربین تله فوتو و یک لنز زاویه دید 108 مگاپیکسلی است (ما تحت تأثیر زوم S21 Ultra قرار گرفته ایم). اگر تعداد زیادی ویدیو با وضوح بالا ضبط کنید یا دوست دارید تعداد زیادی فیلم و رسانههای دیگر را بارگیری کنید، دامنه فضای ذخیره سازی بیشتر اولترا احتمالاً تأثیر بیشتری خواهد داشت. در آزمایش ما پیوستگی خوبی بین روشنایی در بخشهای مختلف نمایشگر وجود داشت و تفاوت روشنایی در نقاط مختلف آن حداکثر به ۱۰ نیت میرسید.

خرید گوشی شیائومی

چند مورد دیگر که باید در نظر گرفت: آیا شما یک گوشی صورتی زیبا می خواهید؟ آیا می خواهید از S Pen پشتیبانی کند؟ ویژگی Ditto برای فضای ذخیره سازی بیشتر از 256 گیگابایت: فقط گوشی Ultra به 512 گیگابایت می رسد (این مدل به شما رم بیشتری نیز می دهد) در حالی که هیچ یک از گوشی های Galaxy S21 فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ندارند. قویترین نسخه گلکسی اس 10 دارای ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیرهسازی است که تاکنون روی هیچ گوشی دیگری دیده نشده است. اپل قبلا در دوربین سلفی آیفون جدید از این دوربین استفاده کرده اما هیچ شرکتی دیگری برای دوربین اصلی از این ماژول استفاده نکرده است. حتی دیگر موبایل گیمینگ هم بخشی از عبارات مورد علاقه گیمر ها شده ، چرا که راحتی تجربه بازی حرفه ای در هر جا و مکانی را به آسانی برایشان فراهم میکند.

موبایل سامسونگ

حذف دکمه فیزیکی همواره یک حرکت چالش برانگیز در طراحی گوشیها و سایر محصولات مشابه بوده و حال باید دید سامسونگ چه طرح و برنامهای برای این کار دارد. جلوههای حرکت آهسته کاملاً مسحورکنندهاند و به آنچه در Xperia XZ1 و XZ1 Compact مشاهده کردهایم، شباهت دارند. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سریهای مختلفی را با قیمتهای مختلف، همچنین قابلیتهای متفاوت ارائه داده است. اولین سامسونگ گلکسی اس نام های متفاوت زیادی داشت. این مدل از سامسونگ قیمتی در حدود 649 دلار داشت. گلکسی اس 10 ای نسخه ضعیفتر پرچمداران جدید سامسونگ است که در آن از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک خبری نیست. در آخر شما یک نمودار را مشاهده خواهید کرد که در آن تغییرات قیمتی در طول زمان به صورت خلاصه نشان داده شده است. چه باور کنید یا نکنید سال هایی بوده است که قیمت ها کاهش داشته اند، مثل سال 2021. اگر به گذشته نگاه کنیم می بینیم که قیمت ها تغییرات جالبی داشته اند.

بررسی لوازم جانبی گوشی در حالی که روی پرچمداران قبلی سامسونگ چون گلکسی S8 و گلکسی S9 شاهد اسکنر عنبیه چشم بودیم، این اسکنر در گلکسی S10 به صورت کامل حذف شده است. اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید نمایید. اگر قصد خرید گوشی سری S سامسونگ را دارید کافیست بر روی لینک آبی راهنمای خرید موبایل سامسونگ کلیک کنید یا یا از طریق شماره 86086010 با کارشناسان فروش نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی میکند و بدون شک، یکی از بهترین تجربهها را نسبت به گذشته دارد. این شرکت همواره از فناوریهای نوین در محصولات خود استفاده میکند که به فروش مدلهای آن کمک فراوانی میکند. بعلاوه خطر کمبود فضای ذخیرهسازی شما زیاد نخواهد بود – تلفن همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است اما از کارتهای micro SD نیز پشتیبانی میکند تا به شما امکان گسترش بیش از یک ترایایت ظرفیت را بدهد. قویترین مدل گلکسی اس 10 به ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیرهسازی مجهز شده است و برای خرید آن نسبت به نسخه عادی باید ۵۰۰ یورو بیشتر بپردازید.

موبایل شیائومی

میتوانید تنظیمات دلخواه خود را در این زمینه اعمال کرده و با راحتی بیشتری از آن استفاده کنید. سامسونگ (Samsung) شرکت کرهای با فعالیت بینالمللی است که مرکز آن در شهرک اداری سامسونگ تاون سئول قرار دارد. اگرچه می توان هزینه تقریبا آن را چیزی در حدود 399 دلار تعیین کرد، که با توجه به تورم در سال 2021 چیزی معادل 477 دلار می شود. در یک صفحه نمایش موبایل آنچه که بیشتر کیفیت تصویر را تعیین میکند، تراکم پیکسلی است. کیفیت ویدیوهای ضبط شده توسط دوربینهای شیائومی ۱۲ نیز کاملا سایت فونر قابل توجه هستند. با 6 گیگابایت رم، پردازندهی یکسان با سایر گلکسی اس 10 ها، و با وجود صفحه نمایش غیر خمیده امولد 5.8 اینچی و دوربینهای کمتر، همچنان یک گلکسی اس 10 پرچمدار است و با قیمت 750 دلار عرضه میشود که قیمت مناسبی به نظر میرسد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida