در جام جهانی عکاسان بیشتر از دوربین های بدون آینه کانن/نیکون استفاده کردند

بله، سونی تا حدودی پیشروی کرده است – و فوجی فیلم به میزان کمتری – اما شکستن پیوند وفاداری به برند سخت بوده است و احتمالاً اکنون تقریباً غیرممکن است. هر دو شرکت بر روی آنچه تاکنون به دست آورده اند ادامه خواهند داد… Canon با EOS R1 فوق الذکر و نیکون با Z 8 – محتمل ترین شماره مدل برای عمل پشتیبانی Z 9.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/at-the-world-cup-photographers-used-mostly-canon-nikon-mirrorless-cameras/با این حال، شگفت‌انگیزتر این است که Canon و Nikon با وجود دیر رسیدن به مهمانی بدون آینه، تا آنجا که سیستم‌های معتبری داشتند، سرعت خود را افزایش دادند. اینکه هر دو اکنون دارای بدنه‌های حرفه‌ای واقعی هستند که توسط تمام لنزهای مورد نیاز – از جمله سوپرتلفوتوها – پشتیبانی می‌شوند، به این معنی است که تسلط آنها بر بازار دوربین حرفه‌ای ادامه خواهد داشت.

دنیای دوربین دیجیتال مشاهدات زیر را انجام داد:

البته دوربین DSLR برای چندین دهه در عکاسی ورزشی برتری داشته است، اما برای اولین بار توانستم تعداد زیادی دوربین بدون آینه را در عمل ببینم.

بسیاری از دوربین‌های کانن، اما برخی تیراندازان نیکون و سونی نیز، در این عکس حاشیه‌ای، حرفه‌ای‌ها را در جریان بازی نیمه‌نهایی جام جهانی آرژانتین مقابل کرواسی نشان می‌دهد. (اعتبار تصویر: ماتیاس هانگست/گتی ایماژ)