در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل گوشی سونی وجود دارد

هیچ چیز زمختی در طراحی اکسپریا وان دیده نمیشود. اکسپریا 1 مارک 2 سونی اسمارتفون بسیار خوبی است و هیچ شکی در عملکرد کلی نرمافزار و سختافزار آن وجود ندارد. ما در مجموعه خود کارشناسانی را داریم که سالهاست در این زمینه تجربه دارند و میتوانند راهنمای بسیار خوبی برای شمایی باشند که به دنبال انتخاب بهترین محصول هستید. یکی از مهمترین آزمایشهای وبسایت GSMArena آزمایش باتری است و ما به زودی این آزمایش را پس از اصلاحات سونی انجام میدهیم تا مخاطبان قضاوت صحیحی نسبت به آن داشته باشند. وزن بسیار مناسبی دارد -زیاد سنگین یا سبک نیست- و شیشه انحنادار پشت آن کمتر حس جعبهمانندبودن نسلهای قبلی سونی اکسپریا را زنده میکند. 4K یا نرخ رفرش بالا؛ کدام بهتر است؟ برخی روی نرخ فریم تمرکز میکنند.

در نمایندگی سونی تمامی خدمات مربوط به فروش و تعمیر کلیه ی محصولات سونی با کیفیتی مطلوب انجام می شود . زومیت یک سایت تخصصی در حوزهی فناوری است، خواهشمند است از بحثهای سیاسی در بخش دیدگاهها پرهیز کنید.5. در این بخش اکسپریا 1 مارک 2 بهتر از الجی V60 بود، اما نسبت به سایر هندستهای مجهز به اسنپدراگن 865 عقب مانده است. این باتری در مقایسه با هندستهای هوشمند امروزی در سطح پایینتری قرار دارد. شما آن سطح از جزئیات را که در دوربین اصلی دارید نخواهید داشت، ولی همچنان بُرد داینامیک خوبی دارد و گوشههای تیز و خمرهای چندان زیاد نیستند.

طراحی آن زیاد چشمگیر نیست. از بالا به پایین به ترتیب دو دکمه زیاد و کم کردن صدا، حسگر اثر انگشت، دکمه پاور (روشن و خاموش شدن) و یک دکمه شاتر دوربین دو زمانه وجود دارد. اگر دکمه پاور و حسگر اثر انگشت یکی بودند، خیلی خوب میشد. حسگر اثر انگشت فقط برای استفاده انگشت شست دست راست شما خوب است. بهتر است برای تمیز کردن صفحه تلویزیون خود از یک دستمال نرم استفاده نمایید. تنها چیزی که خلا نبودنش در اکسپریا وان حس میشود، قابلیت شارژ کردن گوشی به صورت بیسیم است. در گوشیهای سونی برخی از آیکنها به صورت پیش فرض برنامه نویسی شدهاند که به آیکنهای سیستمی معروفند و از فعال بودن یک قابلت و یا یک تنظیم خبر داده و حتی به عنوان هشدار استفاده میشوند. سه دوربین 12 مگاپیکسل و یک سنسور ToF سهبعدی 0.3 مگاپیکسل در مجموعه دوربین این تلفن جای گرفته است. هر سه مدل از حالت صوتی فضایی 360 درجه پشتیبانی می کنند.

تصاویر نمایش داده شده، کوچکترین جزئیات را برجسته کرده و به واقعیت بسیار نزدیک تر می کنند. هرچند، طرفداران برند سونی یا اشخاصی که هیچ گونه مشکل مالی ندارند، میتوانند این تلفن را خریداری کنند تا یکی از بهترین تلفنها در زمینه دوربین را صاحب شوند. چگونه زبان گوشی سونی را فارسی کنیم؟ تمام دکمههای گوشی سونی اکسپریا وان در سمت راست قاب گوشی قرار گرفته است. اکسپریا 1 مارک 2 از شارژ سریع 21 وات پشتیبانی میکند، اما درون جعبه آن فقط یک آداپتور 18 واتی قرار دارد که آن چنان هم سریع نیست. اما گوشی سونی اکسپریا وان داستان کاملا متفاوتی دارد.

سونی از همان ابتدا توانست نظر کاربران را به محصولات خود جذب کند و همواره به عنوان برندی معتبر شناخته میشود. اکسپریا 1 مارک 2 سونی نمره خوبی را در بخش بلندی صدای خروجی دریافت کرد. این نمره با فعال کردن قابلیت دالبی اتموس نیز بهبود مییابد و صدای بهتری از بلندگوهای این تلفن خارج میشود. به همین دلیل از سونی سپاسگزارم که یک سنسور فیزیکی روی تلفن اکسپریا وان گذاشته است. من هنوز هم فکر میکنم که قراردادن قابلیت پایین کشیدن نوار اعلانات به وسیله سنسور اثر انگشت میتوانست گزینه خیلی خوبی باشد اما چیزی که سونی در Side Sense قرار داده هم بسیار کاربردی است. اما اینطور نیست و حسگر اثر انگشت دقیقا جایی است که من انگشت شستم را در آن نقطه قرار میدهم و استراحتش میدهم.

Control یک بازی اکشن ماجراجویی به سبک سوم شخص است که توسط استودیو رمدی انترتینمنت ساخته شده و ابتدا در سال 2019 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده بود. هدفونهای آن صدایی ارائه میدهند که به بازیکنان کمک میکند تا دشمنان داخل بازی را پیدا کنند، با یک مدل سیمی با قیمت ۹۹.۹۹ دلار (تقریباً روپیه). برای حل آن، کارهای زیر را انجام دهید. برای من نام سونی اکسپریا با درزبندهای زمختی که برای ضدآببودن است، گوشههای تیز ناراحتکننده و دوربینهای متوسط ناامیدکننده گره خورده است. سونی، که در ماه ژانویه سال 1958 به عنوان نام رسمی این شرکت برگزیده شد، از کلمه ی لاتین sonus به معنای صدا گرفته شده و به یک عبارت بین المللی تبدیل شد. در آزمایش شارژ ما، ظرفیت باتری در مدت زمان نیم ساعت از صفر به 46 درصد رسید که نتیجه مناسبی برای یک باتری 4000 میلیآمپر و شارژر 18 واتی آن است. ایبوکا و موریتا مدت چهل سال با یکدیگر همکاری کردند که این همکاری یکی از “سازنده ترین و جذاب ترین رابطه ها در تاریخ کسب و کار” نامیده می شود. در سال جاری Value Electronics یکی از پیشگامان فروش محصولات صوتی و تصویری پانزدهمین سالگرد ارزیابی خود در مورد بهترین تلویزیون های قرار گرفته در لیست رقابت را ، با همکاری شرکت CE Week در مرکز کنوانسیون Jacob Javits در شهر نیویورک برگزار کرد تا تعیین کند که چه برندی بهترین تلویزیون را در سال 2019 تولید می کند .در این رقابت همانند سالهای گذشته 4 تلویزیون بالارده را بصورت تصادفی انتخاب کرده و مستقیما در مقابل یکدیگر قرار میدهند و امکانات و قابلیتهای هر کدام را در کنار دیگری توسط متخصصان مورد بررسی و تست قرار میدهند .

تلویزیون سری 7 سونی از کیفیت تصویر 4K بهره می برد و تمام قابلیت و ویژکی های یک تلویزیون هوشمند را دارا می سایت sonymag باشد. دوربین های DSLR از طریق یک آینه روبروی سنسور تصویر را به سنسور یا منظره یاب منتقل کرده و با فشردن دکمه شاتر نور به آینه برخورد میکند و به سنسور میرسد و عکس را ثبت میکند . در نهایت، ما با استفاده از یک آداپتور 65 وات شخص ثالث توانستیم 53 درصد از باتری را ظرف مدت نیم ساعت شارژ کنیم. مدت زیادی از زمانی که من با یک گوشی سونی اکسپریا سپری کردم میگذرد. بهشخصه عاشق پوشش براق گوشی سونی اکسپریا وان نیستم.

اما قیمت بالای آن مانع میشود که ما آن را به عنوان یک تلفن مثبتگرا در همه جوانب معرفی کنیم. آمار فروش تلفنهای هوشمند سونی در سهماهه گذشته به کمتر از نیم میلیون واحد کاهش یافته است و ما انتظار نداشتیم که سونی تلفن جدید خود را با قیمت 1200 دلار معرفی کند. ظرفیت باتری این گوشی نسبت به مدل قبلی افزایش یافته و به عدد 4000 میلیآمپر رسیده است. این عدد در زیر نور مستقیم به 540 نیت رسید. تراکم پیکسلها در هر اینچ این پنل به 643 عدد میرسد که عدد بسیار بالایی به شمار میرود. مانیتورهای ممتاز esports اغلب 1080p هستند، اما نرخ فریم فوقالعاده بالایی تا 300 هرتز دارند. صفحه نمایش این مانیتور از نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می کند، بطور معمول مانیتورهای ۴K چنین نرخ نوسازی بالایی ندارند. سومین دوربین یک لنز التراواید است که از قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز پشتیبانی میکند. رزولوشن آن معادل 3840 در 1644 پیکسل بوده و نسبت ابعاد آن 21:9 است. سونی همچنین چند ویژگی به اکسپریا وان اضافه کرده است تا طول بسیار بلند و نسبت ابعاد 21:9 آن بیشتر قابل مدیریت باشد. همچنین مرتباً به روز می شود. اهمیت این سبک از طراحی مربوط می شود به قاب یا حاشیه پنل تلویزیون سونی سری 7500. حاشیه تصویر تلویزیون سونی x80h فوق العاده باریک است به نحوی که به راحتی می توانید حس یکپارچگی تصویر را درک کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida