خوب، بد و گوشی سونی

سونی از جمله نام هایی است که از گذشته تا به امروز، همراه بسیاری از ما بوده است. بالش الکتریکی گرمکننده دومین محصول این شرکت بود که موفقیت اندکی برای شرکت سونی به همراه داشت. با این وجود، اطلاعات مطمئنتری حول این موضوع وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه با مشاورین و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا راهنماییهای لازم را در اختیار شما قرار دهند. کاربران گرامی می توانند جهت آشنایی و کشب اطلاعات بیشتر درباره دیگر محصولات سونی به بخش زیر مراجعه نمایند. یکی از مشکلات متداولی که کاربران در زمان استفاده از برخی نرمافزارهای سطح بالای آدوبی مثل افترافکت و پریمیر، با آن روبهرو میشوند، خطای system compatibility report است. امروزه در بازار لپ تاپ ایران، سهم لپ تاپ سونی وایو کمتر از قبل است؛ اما همچنان کاربران بسیاری یکی از مدلهای دوستداشتنی این لپ تاپ را در اختیار دارند. سونی می گوید H9 سیستم حذف نویز خود را از هدفون های سری ۱۰۰۰X به ارث برده است، بااین حال کارشناس ورج می گوید در بررسی اولیه به این نتیجه رسیده که عملکرد این سیستم در H9 به خوبی WH- 1000XM3 بنظر نمی رسد.

البته نباید 3 ماژول دوربین تاثیرگذار مجهز به سنسور 3D iToF و لنز Zeiss را فراموش کرد که از قدرت بیشتری در فوکوس اتوماتیک در هر حالتی برخوردار است. سونی برند جدیدی تحت عنوان InZone ایجاد کرده که لوازم جانبی گیمینگ تولید می کند و به این شرکت امکان می دهد افراد بیشتری را سمت محصولات خود بکشاند. برای قضاوت در مورد ظاهر بازیها، رزولوشن با مشخصات نمایشگر دوم، نرخ تازهسازی، که بالاترین نرخ فریم ممکن را تعیین میکند، دست به دست میشود. اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید. با این که حدود پنج سال پیش تولید این سری به کلی متوقف شد، اما همچنان مدلهای دست دوم این محصول در بازار موجود هستند و برای افرادی که قصد خرید گوشی ارزان قیمت دارند، گزینههای خوبی محسوب میشوند. در سال ۱۹۱۴ تحت هدایت نخستین محقق شرکت، سازمان پژوهشی فیلیپس راهاندازی شد، که به مرکز اصلی رقابت و نوآوری فنی تبدیل گشت.

و در ۱۹۵۰ شرکت فیلیپس رکوردز، را راهاندازی کرد. هفتۀ گذشته، تام هندرسون (Tom Henderson)، داخلی مشهور صنعت گیم، اعلام کرد که سونی به زودی از کنترلر حرفهای خود برای پلی استیشن 5 رونمایی میکند. از جمله تفاوتهای این دو مانیتور، میتوان به عدم وجود فناوری Local Daiming، وضوح 1080p و کاهش حداکثر روشنایی تا 400 نیت اشاره کرد. هر دو مدل H7 و H9 مجهز به درایورهای 40 میلیمتری (سیم پیچ صوتی EDCCA با آهنرباهای نئودیمیم) هستند و از پاسخ فرکانس 5 هرتز تا 20,000 هرتز پشتیبانی میکنند. سونی می گوید زمستان امسال مدل ارزان تری از مانیتورهای سری InZone را با نام M3 عرضه می کند که ۵۲۹ دلار قیمت دارد.

اینها شامل منظره یاب، عملکرد Black Equalizer (قابلیت افزایش روشنایی در مکانهای تاریک) و توانایی تنظیم روشنایی و کنتراست است. برای رسیدن به کنتراست پویاتر از ویژگی Full Array Local Dimming استفاده شده است. فردی به نمایندگی از سونی در گفتگو با ورج اعلام کرده دلیل قرار نگرفتن کابل در داخل جعبه ی محصول این است که «نوع، نسخه و طول کابل موردنیاز براساس نوع استفاده ی مشتری، متفاوت است.» شاید در زمینه ی متفاوت بودن کابل های موردنیاز مشتریان حق با سونی باشد، اما چنین دلیلی برای حذف کامل کابل از جعبه توجیه پذیر نیست. به لطف این ظرفیت قادر به متصل کردن کیبورد، موس و دیگر کنترلرهای لازم به مانیتور جدید سونی خواهید بود.

مرکزتعمیرات سونی یک مرکز تعمیراتی قوی در زمینه تعمیرات دستگاه های الکترونکی و صوتی و تصویری می باشد که تخصصا تعمیرات محصولات سونی را انجام می دهد. شرکت فیلیپس که فعالیت خود را در حوزه روشنایی آغاز کرده بود، امروز در حوزههای دیگر مانند لوازم خانگی و وسایل شخصی، سامانههای پزشکی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی حضور گستردهای در سطح بینالمللی دارد. فروش چهار حوزه اصلی فعالیت شرکت یعنی سامانههای پزشکی، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیک و روشنایی به ترتیب ۲۵٪، ۱۰٪، ۳۹٪ و ۲۰٪ درصد از کل فروش شرکت را شامل میشود. هستند که نیاز های گروه های مختلف خریداران را برای امور روزمره یا حرفه ای برطرف می کنند. در این لیست از گوشی 150 دلاری تا گوشی 1200 دلاری به چشم میخورد و همین محدوهی قیمتی وسیع نشان میدهد که سونی تولیدات خود را بر اساس شناسایی و برطرف کردن نیازهای کاربران هدفگذاری کرده است. صفحهنمایشهای OLED امکان داشتن رنگهای سیاه غنی و بینقص و کنتراست تقریباً بینهایت و همچنین فرمهای باریکتر را بدون نیاز به نور پسزمینه فراهم میکنند. C1 OLED الجی، بهترین تلویزیون PS5، این مزایا را به همراه تمام مشخصات برتری که برای استفاده حداکثری از PS5 نیاز دارید، ارائه میکند: 120 هرتز، 4K، HDMI 2.1 و تاخیر ورودی بسیار کم.

اگر بعد از چند سال کار کردن با لپ تاپ سونی وایو، با اشکالات متداولی روبهرو میشوید، بهتر است قبل از خریدن یک لپ تاپ جدید، با مشکلات متداول لپ تاپ سونی باشید و با نحوه رفع عیب و تعمیر لپتاپ آشنا باشید. این شرکت در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا تاسیس شد و نام آن را Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) گذاشته بودند. همانطور که قبلتر هم ذکر کردیم، میتوان بهترین گوشی های سونی جهان در سال 2021 را رقیبی برای بهترین گوشی های سامسونگ 2021 ، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های ال جی دانست. این برند اولین گوشیهای خود را در سال 2001 با نام سونی اریکسون و با همکاری شرکت اریکسون وارد بازار میکرد تا اینکه در سال 2012 با خرید سهام شرکت اریکسون توانست موبایلهای خود را با نام سونی عرضه کند و رتبه خوبی در بین بزرگترین تولید کنندگان موبایل بدست بیاورد. Gigabyte M28U در میان تعداد نسبتاً کمی از مانیتورهای سازگار با HDMI 2.1 که در حال حاضر در دسترس هستند، بیشترین هزینه را برای شما دارد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، مانیتورهای 4K جدیدتر و قدرتمندتر هستند، بنابراین به طور قابل توجهی گرانتر از همتایان 1080p خود هستند.

مانیتور پرچم دار سری این زون سونی میتواند محتوای ویدیویی را ازطریق درگاه USB- C نیز به نمایش بگذارد. نکته ی جالب توجه این است که مانیتور M9 از آرایه ی کامل نوردهی موضعی با ۹۶ ناحیه ی نوری و استاندارد DisplayHDR 600 پشتیبانی می کند. از خودتان بپرسید که دقیقا قرار است با این گوشی چه کاری انجام دهید؟ این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و در واقع نسخهای کوچکتر و ارزانتر از نسخهی سونی اکسپریا وان مارک 2 است. 4. مشکل system compatibility report بهطور معمول، در اجرای نسخهی ۲۰۲۰ نرمافزارهای ادوبی رخ میدهد. البته باید دقت کنید که مدل لپ تاپ خود و همچنین، نسخهی سیستم عامل خود را در صفحهی وبسایت سازنده، بهدرستی انتخاب کنید. مدل پایه تحت عنوان H3 با قیمت 99 دلار معرفی شده و ویژگیهای بسیار سادهای دارد. در ۱۹۷۸ وسایل صوتی فیلیپس، با لوح نوری به بازار عرضه شد.

هر سه هدفون جدید سونی را هماکنون میتوان از وب سایت رسمی سونی، آمازون یا بست بای سایت sonymag پیش خرید کرد. در ادامه محصولات معرفی شده توسط غول ژاپنی برای این برند و مشخصات آنها را مرور خواهیم کرد. پشتیبانی می کند،و تصویری شفاف و مناسب را برای شما فراهم می کند. اکسپریا ایکس زد 3 را میتوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 دانست و همینطور بخاطر کیفیت تصویر آن برای فیلم دیدن هم بسیار مناسب است. اینکه بتوانید سریعتر و ظریفتر حرکت را درک کنید، میتواند به شما در انجام هر کاری کاملاً اکشن برتری بدهد، که در بازیهای رقابتی اهمیت بیشتری پیدا میکند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida