خرید و قیمت ماشین لباسشویی و خشک کن لباس در نسیم‌شهر | sonymag

ماندن مواد شوینده در الیاف پارچه ی لباس به دلیل شیمیایی بودن آن برای پوست نوزادان و همچنین کسانی که ناراحتی پوستی و یا پوست های حساس دارند مضر است و باعث آلرژی پوستی می شود. خرید ماشین لباسشویی دارای این فناوری آبکشی را دو برابر کرده و باعث حذف هرچه بیشتر مواد شوینده از لا به لای آن می شود. همچنین این فناوری باعث پایش مداوم دمای آب و همچنین مقابله با انواع مواد آلرژی زا می شود که همگی از سلامت پوست نوزادان حفاظت می کنند. این روزها خرید لوازم‌خانگی برقی به‌خصوص خرید ماشین لباسشویی برای بیشتر خانواده‌ها دشوار شده است.

لباسشویی ال جی مدل WM-B124

در صورتی که کلید چرخش یا Spin پس از چندبار فشار دادن روی حالت Rinse Hold قرار بگیرد، لباس‌ها پس از آبکشی بدون ورود به مرحله خشک کردن، در آب غوطه ور می‌مانند. در صورتی که ماکزیمم حد البسه در سیکل خشک کن رعایت شده باشد، می‌توان به صورت پشت سر هم (شستشو+خشک کن) از دستگاه استفاده کرد. با استفاده از این کلیدها، می‌توانید تنظیمات دلخواه را پس از انتخاب برنامه اصلی شستشو اعمال کنید. برنامه‌های مختلف بر اساس نوع لباس‌ها وجود دارند که به کمک ولوم چرخشی قابل انتخاب هستند. برای ارتباط با شرکت ال‌جی و یا دیگر شرکت‌های وابسته به ال‌جی لطفا کلیک کنید.

لباسشویی‌های ™ecobubble

Please leave this field emptyبا عضویت در خبرنامه‌ی ایمیلی خانه سام، پیش از دیگران از تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش مطلع شوید. سفارشاتی که از تاریخ 18 اسفند لغایت 13 فروردین ثبت شوند از 14 فروردین مجله خبری محصولات سونی در تهران به مدت 3 روز کاری و شهرستان 7 روز کاری ارسال خواهند شد. این برند با شعار قهرمان تازه نفس همپای رقبای خارجی و داخلی خود بهترین­ها تولید می­کند و طراحی کاملا مدرن و امروزی دارد.

ماشین لباسشویی کروپ مدل WFT-27230 ظرفیت 7 کیلوگرم

با سلام، برای خرید اقساطی لباسشویی سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند. دوست عزیز همانطور که اشاره کردیم، فعال نمودن قابلیت های مختلف مثل آبکشی اضافی و غیره زمان شستشو را افزایش می دهد. لذا با تغییر این گزینه ها بررسی کنید که آیا زمان شستشو کم می شود یا نه. در غیر این صورت احتمال وجود ایراد در برد لباسشویی هست که باید بررسی شود.

  • برای ارتباط با شرکت ال‌جی و یا دیگر شرکت‌های وابسته به ال‌جی لطفا کلیک کنید.
  • سرعت چرخش موتور نیز در افزایش یا کاهش مصرف انرژی تاثیر گذار است.
  • این سایت پشتیبانی و ارسال سریع و قابلیت پرداخت درب منزل را داراست.
  • بهترین گزینه برای خرید ماشین لباسشویی این لوازم شهرهای مرزی مانند بانه است.

البته به تازگی در برخی از مدل های جدید لباسشویی ال جی، قابلیت توقف در اواسط کار و اضافه و کم کردن لباس‌های داخل دستگاه نیز افزوده شده است. ماشین لباسشویی ال‌جی با بازده‌ بالا و موتور قدرتمند خود همگام با مصرف بهینه انرژی به خوبی پاسخگوی نیازهای شما هستند. قابلیت‌های پیشرفته ماشین لباسشویی‌ها و فناوری‌های بکار رفته در آنها، از جمله سیستم گردش مستقیم موتور را بررسی نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در ماشین لباسشویی‌های هوشمند، برنامه شستشوی هوشمند یا Auto Optimal Wash است. با فعال شدن برنامه «بهترین شستشوی اتوماتیک»، ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به‌طور خودکار تعیین می‌شود.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida