خرید و قیمت فروش انواع دریچه تهویه ترب

دریچه‌ های هوا به شکل سقفی، دیواری، مشبک و خطی موجود هستند که هر کدام از آن‌ ها با توجه به کاربرد‌هایی که دارد قابلیت استفاده در مصارف صنعتی و تهویه آسیا خانگی را دارد. اگر به دنبال خرید دریچه‌ های هوا یا تهویه باشید، متوجه شده‌ اید که انواع دیواری یا سقفی آن‌ها می‌ توانند دارای دمپر باشند یا اینکه فاقد آن باشند. به طور کلی دمپر وظیفه تنظیم دبی هوای ورودی یا خروجی از دریچه هوا را انجام می‌ دهد و اگر به دنبال این هستید تا هوای ورودی به محیط را کنترل کنید، می‌ توانید از دریچه‌ های تهویه با دمپر استفاده کنید. این نوع دریچه‌ های تهویه تقریباً شبیه به نوع مشبک هستند و به همان اندازه کاربرد دارند و هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی قابلیت نصب دارند. البته بهتر است بدانید که این نوع دریچه‌ های هوا برعکس نوع مشبک، تنها برای هوای ورودی و فن کوئل‌ ها و کولر‌های گازی مناسب هستند.

دریچه تهویه

معمولاً در اتاق‌ های کودکان و کسانی که حساسیت‌ های فصلی دارند، این دریچه‌ ها نصب می‌ شود تا در فصول بهار و تابستان از ورود غبار‌های محلی به منازل جلوگیری کند. همچنین بهتر است بدانید که اکثر دریچه‌ های سقفی و دیواری می‌توانند این قابلیت را داشته باشند. در برخی از موارد رنگ‌ های مصنوعی در دریچه‌ های تهویه بکار ‌می‌ روند که جنس بسیار خوبی ندارد و ممکن است حرارت یا رطوبت موجب بلند شدن رنگ آن شود. همچنین توجه داشته باشید که دریچه‌ های مورد استفاده برای کولر گازی و اسپلیت‌ هایی که حرارت تولید می‌ کنند متفاوت هستند. حداکثر طول دریچه های خطی هوا به صورت یکسره 5 متر و به صورت چند تکه نامحدود می باشد. این نوع دریچه ها مناسب جهت استفاده در توزیع هوای خروجی از فن کوئل ها می باشد.

دریچه پادری – خرید دریچه های تهویه پادری با قیمت مناسب

خرید و قیمت فروش انواع دریچه تهویه ترب کمک می کنند تا عمل توضیح یکنواخت هوا در تمام طول مسیر دریچه های ریلی به صورتی ملموس احساس شود. این نوع دریچه ها ممکن است چندین شکاف گسترده داشته باشند و تا 10% سطح آزاد را شامل می شوند. کار آن شبیه دریچه های با پره میله ای شکل با همان cfm و فشار استاتیک است اما وزش آن به دلیل مکش بیشتر در دهانه خروجی، کوتاهتر است و به دو مدل زیر تقسیم می شوند.

این قوس ها هم می توانند در طول دریچه ها و هم در عرض آنها طبق شعاع قوس مکان ساخته شوند. از این محصول می توان در کنج سقف یا کنج پیشانی دیوار ها، با هر زاویه دلخواه استفاده کرد. دریچه هوا یکی از بخش های مهم این سیستم ها است که تنظیم کننده جریان هوا می باشد.

مقایسه کانال های از پیش عایق شده با کانال های گالوانیزه

آن‌ها می‌توانند جریان هوای بالایی را تحمل کنند و در عین حال بی‌صدا بمانند. با این حال، آن‌ها قادر به پرتاب هوا به سمت دریچه‌های شکاف خطی نیستند؛ زیرا هوا متمرکز نیست. تمامی دریچه‌ های هوا دارای پره هستند اما برخی از آن‌ ها قابلیت تنظیم دارند که در ساختمان‌ های مسکونی و اداری قابلیت استفاده دارند. معمولاً اکثر دریچه‌ های قابل نصب دیواری پره‌ های قابل تنظیم دارند که به همین خاطر، طرفداران زیادی دارند. لازم به ذکر است که بدانید دریچه‌ های تهویه در دو جهت افقی و عمودی دارای پره هستند و تنها پره‌ های عمودی قابلیت تنظیم دارند. اکثر دریچه‌ های تهویه که به صورت مشبک هستند از این جنس هستند و بر روی دیوار قابلیت نصب را دارند.

با توجه به نیاز محیط به هوارسانی، بعضی دریچه ها در مقطع سقف و برخی روی سطح دیوار نصب می گردد. به طور کلی به منظور توزیع و یا مکش مناسبتر هوا در اتاق یا فضای مورد تهویه، از دریچه های توزیع یا مکش هوا استفاده می شود. با توجه به اینکه معمولاً سطح مقطع مفید دریچه ها بزرگ تر از ابعاد شاخه کانال مربوطه می باشد، در نتیجه سرعت عبور هوا از دریچه کمتر از سرعت عبور هوا در کانال خواهد بود. کانال های از پیش عایق شده به دلیل روکش آلومینیوم در دو طرف فوم دارای عمر بسیار بالاتر (10 برابر بیشتر نسبت به کانال های گالوانیزه) و مقاومت بیشتری در برابر اشعه های خورشید، نسبت به کانال های گالوانیزه دارند.

ب) براي تخلية هواي گرم همراه با بخار آب، روغن، دود و گازهاي ديگر، بالاي دستگاه پخت و پزتجاري بايد هود نصب شود. سیستم مدیریت ساختمان با سیستم اتوماسیون ساختمان به سیستمی اطلاق میشود که در یك ساختمان نصب شده و از طریق اجرای خود کنترل قسمت های مختلف ساختمان و نمایش خروجی های مناسب را برای کاربر امكان پذیر می نماید . الف) براي فضايي كه در آن دستگاه هاي با سوخت مايع و گاز نصب شده است، ممكن است هواي احتراق با يك سيستم مكانيكي مستقل تأمين شود. 2) سطح آزاد دهانة ورود هوا به كانال دست كم بايد 100 ميليمتر مربع براي هر 38 كيلوكالري در ساعت (يك اينچ مربع براي هر 1000 بي تي يو در ساعت ) انرژي سوخت ورودي به دستگاه باشد. 1) هواي آزاد بايد بدون هيچ مانع، در مسير داخل فضاي كانال تا دريچة ورودي هوا به داخل فضاي نصب دستگاه، جريان پيدا كند. 1-اولین اقدام برای جمع کردن کولر آبی این است که باید دریچه‌ آن را بپوشانید.

  • در نتیجه طول و عرض دریچه هوا ی اسلوت با خروجی هوای پلنیوم باکس منطبق است .
  • چرا که شیرهای کنترل برخی از تجهیزات فنی ساختمان درون محفظه ای قرار دارد که دریچه های بازدید، پرده این نهانخانه ها بشمار می آید.
  • دریچه‌های چرخشی را می‌توان در مکان‌هایی مانند دریچه‌های جهتی و گرد نصب کرد.
  • به دلیل ظاهر خاص آن که شبیه به بلندگو می باشد نام آن دریچه بلندگویی گذاشته شده است.
  • 9) سيستم تخليه هواي مشترك آشپزخانه ها بايد مستقل از ساير سيستم هاي تخليه هواي )ساختمان باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida