خرید و قیمت انواع آبمیوه گیری تک کاره و چندکاره فروشگاه اینترنتی فرتاک کالا | sonymag

قبل از روشن نمودن دستگاه حتما از جایگیری قطعات در سر جای خود مطمئن باشید تا از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری گردد. البته برخی از این دستگاه‌ها از سوییچ ایمنی برخوردار بوده و تا تمام قطعات به درستی سر جای خود قرار نگیرند، روشن نخواهد شد. • این محصولات دارای جنس‌های بدنه متفاوت می‌باشند که در وزن آنها تاثیرگذار است.

http://arya-seo.irآب‌میوه‌گیری «پارس خزر» مدل «تایگر» دستگاهی بسیار زیبا و کارآمد است. جنس تیغه‌های آبمیوه گیری معمولاً از پلاستیک، استیل و یا تیتانیوم تولید می‌شوند. تیغه‌های پلاستیکی معمولاً طول عمر کمتری نسبت به تیغه‌های استیل و تیتانیوم خواهند داشت. اما در مقابل تیغه های پلاستیکی مقاومت بیشتری در مقابل زنگ زدگی دارند. • آبمیوه گیری‌ها با تیغه‌های تیز می‌توانند مانند چرخ گوشت خطرناک و سانحه ساز باشند. اگر کودک کوچک در منزلتان دارید هنگام استفاده از این وسیله مراقب نزدیک شدن فرزندتان باشید.

استیل و تیتانیوم ماندگاری بیشتری دارند اما نسبت به پلاستیک سنگین‌تر هستند و اگر جنس خوب نباشند احتمال زنگ زدگی وجود دارد. ؛ قیمت کولر گازی ال جی ، قیمت کولر گازی سامسونگ ، قیمت کولر گازی جنرال ، قیمت کولر گازی اجنرال ، قیمت کولر گازی گری و … قیمت کولر گازی با توجه به برند و همچنین ظرفیت و امکانات و ویژگی های مختلف می تواند متفاوت باشد. از این رو لازم است است قبل از خرید حتما مانند 90 درصد مشتریان بانه مارکت نقد و بررسی مدل ها را مطالعه کنید و آن ها را با هم مقایسه کنید تا بهترین کولرگازی را با توجه به نیاز خود بخرید. مجله خبری محصولات سونی ۴ کاره کاستلو با توان مصرفی 1000 وات و دارای موتوری قدرتمند و کاملاً بی صدا می باشد. آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-H300 با توان مصرفی 400 وات یکی از محصولات پرقدرت و با کیفیت این شرکت است.

  • البته در برخی انواع این دستگاه قطعات آب مرکبات گیر و مخلوط کن نیز وجود دارد.
  • پایه ضد لغزش دستگاه مانع حرکت آبمیوه گیر هنگام کار روی سطح می‌شود.
  • خریدار با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی چی کالا با توجه به نیاز خود و همچنین بوده خود خرید آبمیوه گیری با تخفیف و قیمت مناسب را انجام دهند.
  • اما افرادی هم هستند که کار با صفحات لمسی را سخت می دانند و تمایل دارند از پنل دکمه ای برای تنظیم کردن آبمیوه گیری استفاده کنند.
شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت آنتیک کالا را می پذیرم . پرداخت در محل با تیپاکس بوده و نیاز به پرداخت 10% از مبلغ فاکتور + هزینه ارسال دارد. © استفاده از مطالب سایت تنها با درج لینک مستقیم به آن مطلب مجاز است. برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد.

آب میوه گیری وردا مدل 60

آبمیوه گیری NS-917 ناسا الکتریک از عملکردهای مختلفی پشتیبانی می کند، در واقع همین عملکردها باعث شده تا نسبت سه کاره بودن به آن لقب داده شود. ناسا الکتریک در آبمیوه گیری 917 از سه عملکرد پشتیبانی می کند، که عبارت‌اند از آبمیوه گیری، مخلوط کن و آسیاب. بنابراین می توان به این آبمیوه گیری 1×3 هم گفت، یعنی 3 عملکرد در یک دستگاه.

آبمیوه گیر استیل سفید اپکس مدل 141W

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida