خرید ماشین لباسشویی ال جی، بوش و سامسونگ لیست قیمت روز | sonymag

برای استفاده مجدد، پس از روشن کردن دستگاه کلید Favorite را انتخاب کرده و دکمه شروع/ مکث را فشار دهید. برای خرید مجله خبری محصولات سونی مدرن و زیبا، سری ۶ که از نظر ظاهری زیباتر و لوکس‌تر از سری‌های قبل بوده، مناسب است. این سری یک پنل ترکیبی به‌صورت لمسی و مکانیکی دارد که ظاهر آن را زیباتر می‌کند. همچنین دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این سری از ماشین لباسشویی ظرفیت ۹ کیلوگرم را دارد و دور خشک‌کن در آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. رنگ‌های آن سفید و استیل هستند که در بدنه استیل آن از تکنولوژی نانو استفاده می‌شود و اثرانگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.

http://arya-seo.ir

عملکرد این فناوری به گونه ای است که با حرکت ملایم لباس ها در ماشین لباسشویی، به الیاف آن ها آسیب نمی رسد و همچنین لباس ها پاکیزه تر می شوند. برند های محبوب ماشین لباسشویی به ترتیب الویت عبارتند از پاکشوما,دوو,اسنوا,جی پلاس, … صفحه تمام لمسی و رنگی و برنامه‌های کاربردی مختلفی که روی آن نصب شده از جذابیت‌های ماشین لباسشوی هوشمند است.

ماشین لباسشویی الجی،،SWM-94536 ظرفیت 9 کیلوگرم

این شرکت با ترکیب دو شرکت گلداستار و لاکی در سال 1958 شروع به کار کرده و یکی از رقیبان برند سامسونگ محسوب می شود. ال جی در زمینه های مختلفی که شاید ارتباط زیادی با هم ندارند فعالیت داشته و توانسته در تمامی آن ها موفق شود. این برند نیز یکی از با کیفیت ترین برند های دنیاست که توجه خریداران زیادی را به خود جلب نموده است.

ماشین لباسشویی بوش WAW32560ME

برای برخی از اقشار کم درآمد که به دنبال تهیه‌ی جهیزیه یا لباسشویی جدید برای منزل خود هستند قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی دوو، قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ و … بالا است به همین دلیل توان مالی کافی برای خرید نقدی این محصولات را ندارند و به دنبال ماشین لباسشویی قسطی در شهر خود هستند. خرید ماشین لباسشویی با این فناوری برای خانواده هایی که نوزاد یا پوست حساس دارند مناسب است. به دلیل حساسیت پوست بدن نوزادان، شستشوی لباس های آن ها باید به بهداشتی ترین روش ممکن باشد تا از آلرژی جلوگیری شود.

ماشین لباسشویی ال جی WDV1260WRP

© 2020 حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای مجموعه فروشگاه بهار محفوظ است. برای مشاهده فروشگاه حضوری میتوانید با هماهنگی به آدرس کرج گلشهر، خیابان درختی پلاک 94 مراجعه فرمایید. © تمامی حقوق این سایت متعلق به اتحادیه مرکزی تعاونیهای مصرف کارگران ایران (امکان) است. در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

  • پاکشوما نزدیک به نیم قرن سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و قابل اعتماد برای مشتریان می­باشد.
  • همانوطور که گفته شد محصولات پاکشوما دارای امکانات بروز و مناسبی هستند که می‌تواند با سایر برندهای ایرانی و خارجی در بازار رقابت کند.
  • صفحه نمایش مواردی چون تنظیمات، زمان باقیمانده، قابلیت‌های دلخواه و پیام‌های وضعیت دستگاه را نمایش می‌دهد.
  • خرید ماشین لباسشویی با فناوری اکوبابل که به معنای حباب ساز اقتصادی است، مصرف انرژی را کاهش می دهد.
  • شما می‌توانید محصولات لباسشویی پاکشوما را با قیمت ارزان، به صورت مستقیم و تحویل و ارسال فوری از فروشگاه بهار خریداری کنید.
  • همچنین می­دانید که نمونه­های خارجی به خاطر وارداتی بودن گرانتر هستند و شما می­توانید از نمونه­های ایرانی با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب استفاده کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida