خرید لباسشویی | sonymag

این قابلیت در حالت‌های Cotton، Cotton Eco، Mix، Easy Care، Skin Care و Baby Care امکان پذیر است. با توجه به مدل لباسشویی، اعداد مربوط به دور چرخش دستگاه ممکن است متفاوت باشند. متناسب با نوع البسه، برنامه مناسب را برای شستشو انتخاب خواهیم کرد. تعمیر و نگهداری هر دستگاهی شرایط خاص خود را دارد، بخصوص مجله خبری محصولات سونی دستگاه‌هایی که دارای قسمت‌های مکانیکی بیشتر و همچنین قسمت‌هایی که با آب و رطوبت در تماس هستن. یک لباسشویی باید مطابق با استانداردها و اصول جهانی تولید شده باشد و همچنین رتبه برچسب انرژی روی آن درج شده باشد. توصیه می­کنیم به هر دلیلی روی محصول برچسب انرژی مشاهده نکردید، از خرید آن خوداری کنید.

  • عمدتا در انتخاب بهترین برنامه شستشوی ماشین لباسشویی برای شستن پتو، حوله، کفش و… دچار اشتباه شده و مثلا به لباس‌های حساس و ظریف خود با انتخاب برنامه نامناسب آسیب می‌زنند.
  • رنگ‌های آن سفید و استیل هستند که در بدنه استیل آن از تکنولوژی نانو استفاده می‌شود و اثرانگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.
  • انواع کارها با پیشرفت تکنولوژی ساده شده و در این روزگار که انسان زمان زیادی برای هدر دادن ندارد، باعث صرفه‌جویی در انرژی و زمان است.
حیدری، محمد؛ عرب‌پوریان، فریدون؛ قیطرانی، فریدون؛ مطیع بیرجندی، علی‌اکبر (۱۳۸۵). عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۱۹۷. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۷۶. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۳.

ضمن این که فناوری Eco bubble به حل مواد پاک‌کننده و ایجاد کف غلیظی که با سرعت بیشتر در پارچه نفوذ کند، کمک کرده و به خاطر نیاز کم‌تر به آب گرم، انرژی کمتری را در هر شستشو مصرف می‌کند. فروشگاه اینترنتی خانه سام یک فروشگاه مجازی برای عرضه ملزومات خانه است. مصرف آب ، برنامه های شستشو و تحمل وزن از معیارهایی است که هنگام خرید ماشین لباس شویی نیز باید به آنها دقت کنید و قطعا توجه به این موارد در انتخاب شما تاثیر خواهد گذاشت.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84401 ظرفیت 8 کیلوگرم

© 2020 حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای مجموعه فروشگاه بهار محفوظ است. برای مشاهده فروشگاه حضوری میتوانید با هماهنگی به آدرس کرج گلشهر، خیابان درختی پلاک 94 مراجعه فرمایید. © تمامی حقوق این سایت متعلق به اتحادیه مرکزی تعاونیهای مصرف کارگران ایران (امکان) است. در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

لباسشویی 8 کیلویی سام مدل Q1475 سفید

عملکرد این فناوری به گونه ای است که با حرکت ملایم لباس ها در ماشین لباسشویی، به الیاف آن ها آسیب نمی رسد و همچنین لباس ها پاکیزه تر می شوند. برند های محبوب ماشین لباسشویی به ترتیب الویت عبارتند از پاکشوما,دوو,اسنوا,جی پلاس, … صفحه تمام لمسی و رنگی و برنامه‌های کاربردی مختلفی که روی آن نصب شده از جذابیت‌های ماشین لباسشوی هوشمند است.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida