خرید انواع آبمیوه گیری بیم با قیمت ارزان و اصل سال 2022 باما کالا | sonymag

پارچ مجله خبری محصولات سونی 1.1 لیتری که از جنس پلاستیک نشکن بوده، برای یک جمع 5 نفره می تواند آب میوه درست کند. همچنین مخزن 2 لیتری تفاله نیز از دیگر مزیت های این دستگاه است، چرا که نیازی به خالی کردن مکرر ندارد و سریع پر نخواهد شد. سامسونگ Samsung یکی از کمپانی پرآوازه در تولید انواع لوازم صوتی و تصویری است که سعی کرده با تولید تنوع بالای محصولاتش نظر هر کاربر خوش سلیقه ای را به خود جلب کند. سامسونگ برای اینکه در عرصه رقابت باقی بماند ، سعی کرده در تولید بهترین مدل تلویزیون سامسونگ کیفیت تصویر سری های مختلف را با تکنولوژی های جدید و مفاهیم تازه ای معرفی کند.

آبمیوه گیری کنوود مدل JE680

خرید اینترنتی راحت تر می باشد؛ زیرا آبمیوه گیری خریداری شده در درب منزل به شما تحویل داده می شود. تعداد کارایی یکی از مشخصات آبمیوه گیری است که بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به تعداد کارایی انواع آبمیوه گیرها به آبمیوه گیری تک کاره، آبمیوه گیری دوکاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره، آبمیوه گیری پنج کاره و حتی آبمیوه گیری شش کاره تقسیم بندی کرد. گاهی اوقات لازم است که شما از بیشترین سرعت و قدرت دستگاه بهره بگیرید. عملکرد پالس برای این گونه مواقع در نظر گرفته شد و شما با انتخاب دکمه آن، می توانید عملکرد پالس آبمیوه گیری را فعال کنید. شما برای نوشیدن یک آبمیوه طبیعی و سالم کار سختی در پیش ندارید، فقط کافیست قطعات میوه را از طریق دهانه ورودی به دستگاه آبمیوه گیری وارد کرده و کلید آن را بفشارید.

  • این یعنی گزینه مورد نظرتان باید با نیازهای خانواده شما تناسب و سازگاری داشته باشد.
  • مشتریان وارکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت وارکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.
  • بدنه این دستگاه معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک فشرده می‌باشد تا از مقاومت مناسبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد.
  • به کمک آن می‌توانید در سریعترین حالت ممکن تفاله را از دستگاه خارج نمایید.

آبمیوه گیری‌های بیم از پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که نسبت به کارآیی، قیمت مناسبی نیز دارند. در فروشگاه اینترنتی باما کالا، انواع آبمیوه گیری بیم به همراه قیمت آبمیوه گیری به شما عزیزان ارائه می‌گردد. این دستگاه با توان 800 وات تنها آبمیوه گیری نیست، در واقع به این محصول آبمیوه گیری چهار کاره بیم گفته می‌شود. مدل 2003 بیم علاوه بر آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب و خرد کن هم دارد و به همین دلیل آن را دستگاهی چهار یا چند کاره می‌نامند.

http://arya-seo.ir

عملکرد پالس برای مدت بسیار کوتاهی در حد چند ثانیه از حداکثر توان دستگاه استفاده می‌کند. در این حالت هر تکه سفت و سختی که داخل آبمیوه گیری باشد، به سادگی آبگیری خواهد شد. به‌علاوه دستگاه Te-312 مجهز به عملکرد پالس است که در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر کاربردی است.

آبمیوه گیری بایترون مدل BAM-600

می دانید که برای گرفتن آبِ میوه، تفاله و میوه جدا شده و وارد مخزن تفاله می‌شود. برخی از دستگاه‌ها میوه‌ها را خرد کرده و آسیاب می‌کنند و بعد میوه های آسیاب شده را از صافی عبور داده، تا آبمیوه گرفته شود. پارچ مخلوط کن شیشه‌ای آبمیوه گیری بیم که همچون یک مخلوط کن تک کاره با کیفیت عمل می‌کند.

شستشوی آبمیوه گیری

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida