خرید انواع آبمیوه گیری بیم با قیمت ارزان و اصل سال 2022 باما کالا | sonymag

آب‌میوه‌گیری «پارس خزر» مدل «تایگر» دستگاهی بسیار زیبا و کارآمد است. جنس تیغه‌های آبمیوه گیری معمولاً از پلاستیک، استیل و یا تیتانیوم تولید می‌شوند. تیغه‌های پلاستیکی معمولاً طول عمر کمتری نسبت به تیغه‌های استیل و تیتانیوم خواهند داشت. اما در مقابل تیغه های پلاستیکی مقاومت بیشتری در مقابل زنگ زدگی دارند. • آبمیوه گیری‌ها با تیغه‌های تیز می‌توانند مانند چرخ گوشت خطرناک و سانحه ساز باشند. اگر کودک کوچک در منزلتان دارید هنگام استفاده از این وسیله مراقب نزدیک شدن فرزندتان باشید.

http://arya-seo.irآبمیوه گیری NS-917 ناسا الکتریک از عملکردهای مختلفی پشتیبانی می کند، در واقع همین عملکردها باعث شده تا نسبت سه کاره بودن به آن لقب داده شود. ناسا الکتریک در آبمیوه گیری 917 از سه عملکرد پشتیبانی می کند، که عبارت‌اند از آبمیوه گیری، مخلوط کن و آسیاب. بنابراین می توان به این آبمیوه گیری 1×3 هم گفت، یعنی 3 عملکرد در یک دستگاه.

آب مرکبات گیری براون مدل CJ3050

قبل از روشن نمودن دستگاه حتما از جایگیری قطعات در سر جای خود مطمئن باشید تا از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری گردد. البته برخی از این دستگاه‌ها از سوییچ ایمنی برخوردار بوده و تا تمام قطعات به درستی سر جای خود قرار نگیرند، روشن نخواهد شد. • این محصولات دارای جنس‌های بدنه متفاوت می‌باشند که در وزن آنها تاثیرگذار است.

برند‌های مختلف در سراسر دنیا روز به روز بر کیفیت محصولات خود افزوده‌اند تا بهترین و متنوع‌ترین کالا را بدست مشتریان خود رسانده و خاطره‌ی خوشی را برای آنها ایجاد کنند. حرف P که بر روی بدنه درج شده است، به عملکرد پالس pulse اشاره دارد. این قابلیت، به عملکرد لحظه‌ای نیز معروف است و یکی از قابلیت‌های کاربردی در انواع مجله خبری محصولات سونی‌ها می‌باشد.

  • آبمیوه گیری را انتخاب کنید که دارای تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم، فولاد و استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت مناسبی برخوردار است.
  • برای چت در واتساپ یا تلگرام، پشتیبانی ژان کالا را انتخاب نمایید.
  • طرز استفاده از آبمیوه گیر بسیار راحت و ساده است، کافی است میوه را به قطعات کوچکتر برش بزنید و آن را از طریق دهانه‌ی ورودی میوه به داخل دستگاه آبمیوه گیر هل دهید.
  • یکی از موضوع‌های مهمی که حین خرید لازم است به آن توجه شود، موضوع تک کاره بودن و چند کاره بودن دستگاه است.
شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت آنتیک کالا را می پذیرم . پرداخت در محل با تیپاکس بوده و نیاز به پرداخت 10% از مبلغ فاکتور + هزینه ارسال دارد. © استفاده از مطالب سایت تنها با درج لینک مستقیم به آن مطلب مجاز است. برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726 ا Gosonic GSJ-726 Juicer

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida