خرید انواع آبمیوه گیری بهترین مدل عصاره گیر آنتیک کالا | sonymag

همچنین یک پارچ پلاستیکی برای نگهداری آبمیوه به همراه این مدل ارائه می‌ شود. گنجایش این پارچ دردار به 850 میلی لیتر می‌ رسد و می‌ توانید برای نگهداری آبمیوه در یخچال هم از آن استفاده کنید. آبمیوه‌گیری‌ها معمولا به صورت تک‌کاره یا در ترکیب با چند دستگاه دیگر و با کاربری چندگانه تولید می‌شوند. این دستگاه می‌تواند علاوه‌بر قابلیت آبمیوه‌گیری، از امکانات دیگری مثل خردکن، آسیاب یا مخلوط‌کن هم بهره‌مند باشد. مدل‌های چندکاره به‌مراتب پرکاربردتر هستند و مجموعه‌ی کاملی را برای شما به وجود می‌آورند.

http://arya-seo.irابمیوه گیری راهی مناسب و اقتصادی جهت شروع یک مسیر سالم به سمت عادات غذایی سالم است. • قبل از استفاده از دستگاه مطمئن شوید تمامی قطعات در جای اصلی و مناسب خود قرار گرفته باشند. • همچنین برخی مدل‌ها دارای تنظیمات سرعت، عملکرد توربو و محفظه نگهداری سیم می‌باشند. شما کافیست میوه را از وسط نصف کرده و بعد از وارد کردن به محفظه داخلی آن، با قدرت تمام دسته را بفشارید تا شاهد آبی گوارا در لیوان باشید. نام دارد، وجود یک نام جداگانه برای این محصول نشان می‌دهد که نوشیدن آبمیوه طبیعی در همه جای دنیا طرفداران خود را دارد. ظاهر زیبای آن به رنگ استیل و مشکی که آشپزخانه را زیباتر می‌سازد.

  • مخزن تفاله گیر ظرفیت نگهداری دو لیتر تفاله را دارد که نیاز به خالی کردن آن را کمتر می‌کند و از مزیت‌های خرید آبمیوه گیری با ظرفیت بالا است.
  • به کمک آبمیوه گیری، شما می توانید این مقدار میوه و سبزیجات را به گونه ای به رژیم غذایی خود بیفزایید که خوردن آنها اشتها آورتر باشد تا اینکه یک میوه کامل را مصرف نمایید.
  • در این صفحه با انواع آبمیوه گیری‌های موجود در بازار آشنا خواهید شد.
  • همچنین قابلیت تنظیم سرعت و پشتیبانی از عملکرد پالس از دیگر ویژگی‌های این محصول است.
  • اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی آن‌ها بهرمندشوید.

آبمیوه‌گیری «تکنو» مدل «Te-312» از مدل‌های چهارکاره‌ی این شرکت است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم. اندازه و ابعاد دستگاه آب میوه گیری یکی از مواردی است که می تواند بر روی انتخاب شما تاثیر داشته باشد. آب میوه گیر خانگی از آن جهت که کمتر استفاده می‌شود، معمولاً ابعاد کمتری دارد و به راحتی داخل کابینت آشپزخانه قرار می‌گیرد.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726

تمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد. همانطور که از اسم محصول مشخص است آبمیوه گیری تک کاره فقط یک نوع عملکرد دارد و آن هم آبمیوه گیری است. با خرید آبمیوه گیری تک کاره، آب انواع میوه و سبزیجات دلخواه را در عرض تنها دقیقه بگیرید و یک آبمیوه میوه طبیعی، غلیظ و پر از املاح و ویتامین نوش جان کنید.

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

مهم نیست چه شغلی دارید و در چه صنفی کار می کنید ، می توانید ابزار کار خود را در میان مدل های متنوع بیابید. در بخش ابزار الات بانه از فروشگاه اینترنتی بانه.کام baneh.com برندهای همچون رویس ، زوبر ، بوش ، ورکس ، دیوالت و ماکیتا … آبمیوه گیر ها در بازار به دو صورت مجله خبری محصولات سونی تک کاره و چند کاره عرضه می شود که می تواند اجزایی مانند مخلوط کن، خردکن، آسیاب، آب مرکبات گیر و غذاساز را به همراه داشته باشد. شما می توانید هر کدام از این قطعات را به صورت مجزا تهیه بکنید اما در صورت خرید آبمیوه گیرهای چند کاره هزینه ی کمتری پرداخت می شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida