خرید انواع آبمیوه گیری بهترین مدل عصاره گیر آنتیک کالا | sonymag

در صورت کوچک بودن دهانه آب میوه گیر مجبور به خرد کردن میو‌ها می‌باشید، این عمل ممکن است خسته‌ کننده باشد. معمولاً تیغه‌ها را از جنس استیل، استیل ضد زنگ و سرامیک می‌سازند. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.

معرفی آبمیوه گیری

آبمیوه‌ی سالم و طبیعی یکی از نوشیدنی‌های محبوبی است که در مقایسه با سایر آبمیوه‌های بسته بندی شده بسیار مقوی‌تر و سالم‌تر می‌باشد. برای اینکه همیشه زندگی را مزه کنید و هر زمان که تمایل داشتید بتوانید آبمیوه‌ی طبیعی میل نمایید باید حتماً یک دستگاه آبمیوه گیر در خانه داشته باشید. می‌دانید که انواع آبمیوه گیر از دستی گرفته تا برقی تک کاره و چند کاره از پس گرفتن آبِ میوه‌ها برمی‌آیند، اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت آبمیوه و سرعت آبگیری میوه‌ است. فروشگاه سرچ کالا بیش از 10 سال فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون برای رفاه حال مشتریان فروش آنلاین سرچ کالا را راه اندازی کرده است.

http://arya-seo.ir

قیمت آبمیوه گیری سه کاره و آبمیوه گیری چهار کاره به برند، تعداد عملکرد محصول و نیز جنس آن بستگی دارد. قیمت آبمیوه گیری چند کاره یک برند نسبت به آبمیوه گیری تک کاره همان برند، بالاتر است. اما ممکن است قیمت آبمیوه گیر تک کاره برندی از قیمت آبمیوه گیر چهار کاره برندی دیگر بالاتر باشد.

آبمیوه گیری بیم مدل JC2102

در یک مرحله پیوسته این دستگاه 1.5 لیتر آبمیوه خالص و غلیظ در اختیار شما قرار می‌دهد. قطعات آبمیوه گیر به راحتی قابل شستشو هستند و می‌توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید. تیغه دستگاه با طراحی الکتروپولیش ساخته شده است تا شستشو و نظافت آن راحت باشد. برای اطلاع از قیمت آبمیوه گیر فیلیپس HR1836 و خرید آبمیوه گیر به سایت ژینال مراجعه کنید. آبمیوه گیر تک کاره بوش مدل MES25A0 مثل سایر محصولات بوش کیفیت بسیار بالا و طراحی کاربردی دارد.

  • به کمک آبمیوه گیری، شما می توانید این مقدار میوه و سبزیجات را به گونه ای به رژیم غذایی خود بیفزایید که خوردن آنها اشتها آورتر باشد تا اینکه یک میوه کامل را مصرف نمایید.
  • در این صفحه با انواع آبمیوه گیری‌های موجود در بازار آشنا خواهید شد.
  • مخزن تفاله گیر ظرفیت نگهداری دو لیتر تفاله را دارد که نیاز به خالی کردن آن را کمتر می‌کند و از مزیت‌های خرید آبمیوه گیری با ظرفیت بالا است.

اکنون که توانستیم به بیشتر سوالات شما پاسخ دهیم وقت آن است که شما یک دستگاه آب میوه گیری را انتخاب کنید. در انتخاب بهترین مجله خبری محصولات سونی علاوه بر ویژگی های و فاکتورهای بالا، سلیقه و حتی دکوراسیون منزل خریدار نیز نقش خواهد داشت. افراد دوست دارند دستگاه آبمیوه گیری را انتخاب کنند که با دکوراسیون و دیگر وسایل موجود در آشپزخانه آن ها هماهنگ باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida