خرید آنلاین تلویزیون و لوازم خانگی میتاکالا | sonymag

به احتمال زیاد اولین معیار شما برای خرید تلویزیون جدای از قیمت تلویزیون، ابعاد آن است. در نظر بگیرید که چند نفر در خانواده شما (یا محل کارتان) قرار است به‌طور همزمان تلویزیون تماشا کنند. برای مثال می‌توان میانگین 40 تا 65 اینچ را برای تلویزیون در اغلب خانه‌ها تصور کرد. اگر می‌توانید تک تک پیکسل‌های صفحه را بشمارید، پس خیلی به آن نزدیک هستید! طبق یک قاعده‌ی کلی برای جلوگیری از مخدوش شدن تصویر، اگر تلویزیون HD دارید، سه برابر ارتفاع نمایشگر و اگر تلویزیون شما 4K است، 1.5 برابر ارتفاع آن از دستگاه فاصله بگیرید.

G Plus GTV-43MH614N Smart LED 43 Inch TV

سرانجام، جان لوگی بِرد، دانشمند اسکاتلندی با استفاده از دیسک نیپکو برای نخستین بار موفق شد که تصاویر متحرک مجله خبری محصولات سونی ضد نور (در سال ۱۹۲۵) و تصاویر متحرک سیاه و سفید (۱۹۲۶) را در لندن منتقل کند. اختراع جان لوگی بِرد، نخستین انتقال تصویر واقعیِ تلویزیونی به‌شمار می‌رود. یک سال بعد، در ۱۹۲۷ میلادی (۱۳۰۶ خورشیدی)، جان لوگی برد، نخستین دستگاه ضبط تصاویر ویدئویی را اختراع کرد.

  • با تولید تلویزیون‌های LCD و LED بک لایت را می‌توان جز مهم‌ترین قطعات تلویزیون دانست.
  • با استناد به مستندات ارائه شده که در لینک به آنها اشاره کردیم ،خرید اینترنتی مطمئنی برای شما فراهم کرده ایم .
  • مرور وب، دانلود فیلم، امکان انجام بازی با تلویزیون و حتی ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی تنها بخشی از امکانات تلویزیون‌های هوشمند است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون جدید هستید و تنوع مدل‌ها و اسامی گوناگون، انتخاب را سخت کرده است، این مطلب را از دست ندهید. تماشاچی‌بودن تلویزیون بر طبق برنامه، با اختراع ضبط و پخش‌کننده‌های برنامه‌های ویدئویی‌ای مانند ضبط‌کننده ویدئو کاست و ضبط‌کننده ویدئویی دیجیتالی کاهش یافته‌است. مشتریان می‌توانند برنامه‌ها را در طرح زمان‌بندی خود، تماشا کرده و ضبط کنند. همچنین، تهیه‌کنندگان خدمات تلویزیونی، ویدئو درخواستی را-که مجموعه‌ای از برنامه‌هایی بوده که پس از ارائه می‌توان در هر زمانی تماشا کرد-تهیه می‌کنند. تاریخ پیدایش تلویزیون به سال ۱۸۸۴ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که یک دانش‌آموز آلمانی به نام پاول نیپکو نخستین سیستم الکترومکانیکی تلویزیون را با توانایی انتقال یک تصویر ثابت، اختراع کرد؛ این سیستم از طریق روشن‌کردن یک عکس به‌وسیله لنز و یک صفحهٔ چرخشی کار می‌کرد (صفحهٔ نیپکو). روزنه‌های چهارگوش (سوراخ‌های کوچک) روی صفحه بریده‌شده بودند و خط‌های عکس را تا جایی که کاملاً پویش شود دنبال می‌کردند.

تلویزیون سامسونگ 55AU7000

قابلیت هوشمند بودن در حال حاضر یک ویژگی استاندارد در تلویزیون‌ها به شمار می‌رود و شاید کم‌اهمیت‌ترین عامل در تصمیم‌گیری شما برای خرید تلویزیون باشد. هم شبکه‌های تلفن‌های همراه و هم اینترنت، قابلیت حمل امواج و برنامه‌های ویدئویی را دارند. قبلاً مقدار خوبی از تلویزیون اینترنتی، موجود بود که در قالب برنامه زنده یا فابل، قابل دانلود بود. تلویزیون تلفن‌های همراه برای ارائه این جریان‌ها بعد از تکمیل و پیشی‌گرفتن تلویزیون دیجیتالی از طریق هوا بر سیستم‌های آنالوگ و غلبه بر بعضی از مشکلات تکنیکی-مخصوصاً نوعی که به عمر باتری بستگی دارد-طراحی شدند. تلویزیون‌هایی که به‌طور مکانیکی اسکن می‌شدند، نخست، توسط جان لوگی برد در سال ۱۹۲۶ با معیار نسبت ۷٫۳، مورد استفاده قرار گرفتند که در جهت سرو شانه یک شخص در مشاهده نمای نزدیک بود.

پخش آنلاین شبکه تلویزیون ایران TV ITN

در آن زمان، تعداد کمی از مردم دستگاه تلویزیون داشتند و داشتن تجربهٔ تماشای تلویزیون اهمیت چندانی نداشت. برای استفاده و دریافت امواج تلویزیون، به دستگاهی به نام گیرنده تلویزیون احتیاج است. امروزه در ایران به مجموعه فراهم‌کننده و پخش‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، «صدا و سیما» گفته می‌شود. از جان لوگی برد، دانشمند و مخترع اهل اسکاتلند، به‌عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود؛ اگر چه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تا کنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون، نقش مؤثری داشته‌اند.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida