خرید آبمیوه گیری | sonymag

همچنین یک پارچ پلاستیکی برای نگهداری آبمیوه به همراه این مدل ارائه می‌ شود. گنجایش این پارچ دردار به 850 میلی لیتر می‌ رسد و می‌ توانید برای نگهداری آبمیوه در یخچال هم از آن استفاده کنید. آبمیوه‌گیری‌ها معمولا به صورت تک‌کاره یا در ترکیب با چند دستگاه مجله خبری محصولات سونی دیگر و با کاربری چندگانه تولید می‌شوند. این دستگاه می‌تواند علاوه‌بر قابلیت آبمیوه‌گیری، از امکانات دیگری مثل خردکن، آسیاب یا مخلوط‌کن هم بهره‌مند باشد. مدل‌های چندکاره به‌مراتب پرکاربردتر هستند و مجموعه‌ی کاملی را برای شما به وجود می‌آورند.

  • برای عملکرد بهتر و دوام بیشتر یک محصول دانستن نکاتی در مورد استفاده و نگهداری آن ضروریست.
  • برای اینکه همیشه زندگی را مزه کنید و هر زمان که تمایل داشتید بتوانید آبمیوه‌ی طبیعی میل نمایید باید حتماً یک دستگاه آبمیوه گیر در خانه داشته باشید.
  • این دستگاه که به آن آبمیوه گیری خانگی گفته می‌شود با نیروی گریز از مرکز کار می‌کند.
  • می‌دانید که انواع آبمیوه گیر از دستی گرفته تا برقی تک کاره و چند کاره از پس گرفتن آبِ میوه‌ها برمی‌آیند، اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت آبمیوه و سرعت آبگیری میوه‌ است.

ابمیوه گیری راهی مناسب و اقتصادی جهت شروع یک مسیر سالم به سمت عادات غذایی سالم است. • قبل از استفاده از دستگاه مطمئن شوید تمامی قطعات در جای اصلی و مناسب خود قرار گرفته باشند. • همچنین برخی مدل‌ها دارای تنظیمات سرعت، عملکرد توربو و محفظه نگهداری سیم می‌باشند. شما کافیست میوه را از وسط نصف کرده و بعد از وارد کردن به محفظه داخلی آن، با قدرت تمام دسته را بفشارید تا شاهد آبی گوارا در لیوان باشید. نام دارد، وجود یک نام جداگانه برای این محصول نشان می‌دهد که نوشیدن آبمیوه طبیعی در همه جای دنیا طرفداران خود را دارد. ظاهر زیبای آن به رنگ استیل و مشکی که آشپزخانه را زیباتر می‌سازد.

http://arya-seo.irتمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد. همانطور که از اسم محصول مشخص است آبمیوه گیری تک کاره فقط یک نوع عملکرد دارد و آن هم آبمیوه گیری است. با خرید آبمیوه گیری تک کاره، آب انواع میوه و سبزیجات دلخواه را در عرض تنها دقیقه بگیرید و یک آبمیوه میوه طبیعی، غلیظ و پر از املاح و ویتامین نوش جان کنید.

آبمیوه گیری سه کاره پاناسونیک مدل MJ-DJ31

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی وارکالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. دهانه گشاد آبمیوه گیری که معادل یک سیب بزرگ است و دیگر نیازی به خرد کردن میوه‌ها نیست. داشتن نمایشگر لمسی، سیستم ضد چکه، کلید ایمنی، مخزن تفاله، پایه‌های ضد لرزش و لغزش جز امکانات آن می باشد.

آب میوه گیری بوش MES4010

مهم نیست چه شغلی دارید و در چه صنفی کار می کنید ، می توانید ابزار کار خود را در میان مدل های متنوع بیابید. در بخش ابزار الات بانه از فروشگاه اینترنتی بانه.کام baneh.com برندهای همچون رویس ، زوبر ، بوش ، ورکس ، دیوالت و ماکیتا … آبمیوه گیر ها در بازار به دو صورت تک کاره و چند کاره عرضه می شود که می تواند اجزایی مانند مخلوط کن، خردکن، آسیاب، آب مرکبات گیر و غذاساز را به همراه داشته باشد. شما می توانید هر کدام از این قطعات را به صورت مجزا تهیه بکنید اما در صورت خرید آبمیوه گیرهای چند کاره هزینه ی کمتری پرداخت می شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida