خرید آبمیوه گیری | sonymag

دستگاه آبمیوه گیری اگرچه صدای بلندی داشته اما از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. آبمیوه گیری تکنو Te-312 یک مجموعه‌ی چهارکاره‌ی پرکاربرد است که علاوه‌بر قابلیت آبمیوه‌گیری، از قطعات مخلوط‌کن،آسیاب و خردکن هم برخوردار است. پارچ شیشه‌ای مخلوط‌کن در برابر تغییرات دمایی مقاومت زیادی دارد. همانطور که اشاره شد، آبمیوه گیر‌های تک کاره و چند کاره در بازار موجود می‌باشند که شما بنابر نیاز خود می‌توانید نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. در حال حاضر بهترین مارک آبمیوه گیری به ترتیب مارک فیلیپس، بوش ، کنوود ، پاناسونیک ، فوما ، دلمونتی، گوسونیک، عرشیا، مایر و پس از آن سایر برندهای ایرانی و خارجی قرار دارد.

http://arya-seo.ir

تعداد تنظیمات سرعت آن 5 عدد است و علاوه بر اینها عملکرد پالس نیز در دستگاه قابل اجرا است. تمامی اجزای همه مدل‌های آب میوه گیری بیم را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد و همگی از استیل ضد زنگ تولید شده‌اند. بنابراین اگر دنبال دستگاهی چند کاره هستید این مدل از مجله خبری محصولات سونی بهترین انتخاب برای شما است. یکی از موضوع‌های مهمی که حین خرید لازم است به آن توجه شود، موضوع تک کاره بودن و چند کاره بودن دستگاه است. البته قیمت آبمیوه گیری تک کاره به مراتب کمتر از آبمیوه گیری چند کاره می‌باشد.

آبمیوه گیری ها

خرد کن، آسیاب، آب مرکبات گیری، آسیاب قهوه، غذاساز و مخلوط کن دیگر عملکردهای یک آبمیوه گیری چند کاره است. آبمیوه گیری چند کاره شامل انواع آبمیوه گیری دوکاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره و آبمیوه گیر شش کاره است. قیمت آبمیوه گیری چند کاره به لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود زیرا چند محصول جداگانه آشپزخانه را در قالب یک محصول خریداری کرده‌اید. استفاده از این آبمیوه گیری‌ها پیچیدگی خاصی ندارد و با استفاده از دفترچه راهنمای همراه محصول به راحتی طرز کار با آن را یاد میگیرید.

آبمیوه گیری ۴ کاره دیجیتال کورس مدل COJ 1471

خرید بهترین آبمیوه گیری چند کاره برای زنان خانه دار و آن‏هایی که به نوشیدن آبمیوه طبیعی در منزل علاقه دارند یک مسئله مهم است. همواره برندهای بسیاری از این وسیله در بازار وجود دارد که این موضوع ممکن است خرید را برای ما سخت کند. از این رو در این مقاله راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری چند کاره را به شما معرفی می‏‏کنیم تا بهتر بتوانید برای خرید این وسیله کاربردی تصمیم بگیرید. در هنگام خرید آبمیوه گیری فاکتورهای زیادی در انتخاب خریدار دخیل هستند. قیمت، مارک، رضایت خریداران و بودجه شخص خریدار در خرید آبمیوه گیری بسیار مهم می‌باشد. دهانه آبمیوه گیر در صورتی که بزرگ باشد کار شما را بسیار راحت‌تر میکند.

  • این مدل‌های چند کاره مناسب برای افرادی است که فضای آشپزخانه زیادی ندارند و با خرید یک دستگاه چندین عمل مختلف انجام می‌دهند.
  • زیرا در این صورت آبمیوه گیری می‏تواند سال‏های زیادی برای ما بدون خرابی کار کند.
  • بنابراین اگر دنبال دستگاهی چند کاره هستید این مدل از آبمیوه گیری بهترین انتخاب برای شما است.
  • در بخش لوازم آشپزخانه و قیمت لوازم خانگی خرید برندهای معروف و سرشناس از جمله ال جی ، سامسونگ ، کنوود ، فیلیپس ، ژانومه ، تفال، پاناسونیک ، فکر و …
  • همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان وارکالا است.
دستگاه های آبمیوه گیری به طور کلی به چند دسته آب میوه گیری دستی، آب میوه گیری برقی، آب مرکبات گیر و هم چنین آب مرکبات گیر برقی تقسیم می شوند. وقتی تصمیم به خرید دستگاه آبمیوه گیری می گیرید باید ویژگی هایی را مد نظر داشته باشید. این یعنی گزینه مورد نظرتان باید با نیازهای خانواده شما تناسب و سازگاری داشته باشد. در کنار این موضوع معیارهایی هم وجود دارد که می تواند به عنوان نکات کلیدی در انتخاب بهترین آبمیوه گیری برایتان عمل کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida