خرید آبمیوه گیری قیمت انواع آبمیوه گیری تک کاره و چندکاره بدون لرزش در چیکالا | sonymag

در صورت کوچک بودن دهانه آب میوه گیر مجبور به خرد کردن میو‌ها می‌باشید، این عمل ممکن است خسته‌ کننده باشد. معمولاً تیغه‌ها را از جنس استیل، استیل ضد زنگ و سرامیک می‌سازند. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.

http://arya-seo.ir

در یک مرحله پیوسته این دستگاه 1.5 لیتر آبمیوه خالص و غلیظ در اختیار شما قرار می‌دهد. قطعات آبمیوه گیر به راحتی قابل شستشو هستند و می‌توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید. تیغه دستگاه با طراحی الکتروپولیش ساخته شده است تا شستشو و نظافت آن راحت باشد. برای اطلاع از قیمت آبمیوه گیر فیلیپس HR1836 و خرید آبمیوه گیر به سایت ژینال مراجعه کنید. آبمیوه گیر تک کاره بوش مدل MES25A0 مثل سایر محصولات بوش کیفیت بسیار بالا و طراحی کاربردی دارد.

آبمیوه گیری 4 کاره هنریچ مدل HPJ 8697

اکنون که توانستیم به بیشتر سوالات شما پاسخ دهیم وقت آن است که شما یک دستگاه آب میوه گیری را انتخاب کنید. در انتخاب بهترین مجله خبری محصولات سونی علاوه بر ویژگی های و فاکتورهای بالا، سلیقه و حتی دکوراسیون منزل خریدار نیز نقش خواهد داشت. افراد دوست دارند دستگاه آبمیوه گیری را انتخاب کنند که با دکوراسیون و دیگر وسایل موجود در آشپزخانه آن ها هماهنگ باشد.

آبمیوه گیری بوش مدل MES4000 ا Bosch MES4000 Juicer

در صورت داشتن توان متناسب موتور دستگاه، در عملکرد آبمیوه گیر و سایر اجزا هیچ خللی ایجاد نمی شود. این مورد نه تنها در زمان صرفه جویی به عمل می‌آورد، بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهد. سیستم ضد چکه و قفل ایمنی کودک و سیستم محافظت در برابر نوسان برق از دیگر ویژگی‌های این آبمیوه گیری هستند. آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-917 دارای مخزن تفاله 2 لیتری و مخزن آبمیوه گیری 1 لیتری و مخزن مخلوط کن 1.5 لیتری می باشد، این ظرفیت مناسب می تواند نیاز خانواده‌ها و جمع‌های پرجمعیت را نیز مرتفع سازد. به کارگیری استیل ضد زنگ و پلاستیک در ساختار بدنه از کیفیت بالا و زیبایی ظاهری این محصول حکایت دارد. یکی از نکاتی که حین خرید آب میوه گیری اهمیت دارد، قدرت دستگاه است، که هر چه بیشتر باشد بهتر است.

آبمیوه گیری 4 کاره بوش مدل BSSJ3880

قیمت آبمیوه گیری سه کاره و آبمیوه گیری چهار کاره به برند، تعداد عملکرد محصول و نیز جنس آن بستگی دارد. قیمت آبمیوه گیری چند کاره یک برند نسبت به آبمیوه گیری تک کاره همان برند، بالاتر است. اما ممکن است قیمت آبمیوه گیر تک کاره برندی از قیمت آبمیوه گیر چهار کاره برندی دیگر بالاتر باشد.

  • اگر ظرفیت هر کدام پایین باشد باید هنگام کار به آن توجه کنید و در صورت پر شدن، آن را تخلیه کنید.
  • اما آبمیوه گیری چندکاره با توجه به تعداد کارایی که دارد می‌تواند به عملکردهایی همانند مخلوط کن، خرد کن، غذاساز، آسیاب، آب مرکبات گیر مجهز باشد.
  • انواع آبمیوه گیری موجود در بازار بر اساس تعداد عملکرد آن مشخص می‌شود به عنوان مثال آبمیوه گیری تک کاره و آبمیوه گیری چند کاره.
  • پنل یا صفحه تنظیمات آب میوه گیری ها در دو نوع دکمه ای و یا لمسی وجود دارد.
  • پایه‌های ضد لغزش نیز از ویژگی‌های مشترک بین تمام آب میوه گیری‌های برند بیم محسوب می‌شود که به هنگام کار از حرکت و لرزش بدنه جلوگیری می‌نماید.
  • به این صورت که از یک دیسک تیغه و صافی اطراف آن تشکیل شده تا مراحل له کردن میوه و آبگیری آن توسط صافی به خوبی انجام گیرد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida