خرید آبمیوه گیری قیمت انواع آبمیوه گیری تک کاره و چندکاره بدون لرزش در چیکالا | sonymag

آبمیوه گیری‌های بیم از پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که نسبت به کارآیی، قیمت مناسبی نیز دارند. در فروشگاه اینترنتی باما کالا، انواع آبمیوه گیری بیم به همراه قیمت آبمیوه گیری به شما عزیزان ارائه می‌گردد. این دستگاه با توان 800 وات تنها آبمیوه گیری نیست، در واقع به این محصول آبمیوه گیری چهار کاره بیم گفته می‌شود. مدل 2003 بیم علاوه بر آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب و خرد کن هم دارد و به همین دلیل آن را دستگاهی چهار یا چند کاره می‌نامند.

http://arya-seo.irخرید اینترنتی راحت تر می باشد؛ زیرا آبمیوه گیری خریداری شده در درب منزل به شما تحویل داده می شود. تعداد کارایی یکی از مشخصات آبمیوه گیری است که بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به تعداد کارایی انواع آبمیوه گیرها به آبمیوه گیری تک کاره، آبمیوه گیری دوکاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره، آبمیوه گیری پنج کاره و حتی آبمیوه گیری شش کاره تقسیم بندی کرد. گاهی اوقات لازم است که شما از بیشترین سرعت و قدرت دستگاه بهره بگیرید. عملکرد پالس برای این گونه مواقع در نظر گرفته شد و شما با انتخاب دکمه آن، می توانید عملکرد پالس آبمیوه گیری را فعال کنید. شما برای نوشیدن یک آبمیوه طبیعی و سالم کار سختی در پیش ندارید، فقط کافیست قطعات میوه را از طریق دهانه ورودی به دستگاه آبمیوه گیری وارد کرده و کلید آن را بفشارید.

آبمیوه گیری چهارکاره بیم مدل ۲۰۰۳

آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312 یک مجموعه‌ ی چهار کاره‌ ی پرکاربرد است که علاوه بر قابلیت آبمیوه‌ گیری، از قطعات مخلوط کن، آسیاب و خردکن هم برخوردار است. پارچ شیشه‌ ای مخلوط کن در برابر تغییرات دمایی مقاومت زیادی دارد. تکنو با طراحی دهانه‌‌ ی ورودی بزرگ برای اب میوه گیری ، اجازه‌ ی ورود میوه‌ ها را به صورت درسته و بدون نیاز به برش به کاربر می‌ دهد. به کمک اهرم پلاستیکی دستگاه می‌ توانید راحت تر میوه‌ ها را به سمت تیغه هدایت کنید.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل مانگو – Mango

مدل 2104 هم با توان 800 وات، عملکرد پالس و تعداد تنظیمات سرعت 5 مرحله‌ای تولید شده اما این دستگاه هم دو کاره بوده و به همراه مخلوط کن ارائه می‌شود. مدل 2103 دستگاه دو کاره محسوب می‌شود و علاوه بر قابلیت آبگیری میوه، می‌توان از آن برای آبگیری مرکبات نیز استفاده نمود. در کنار این دستگاه سری آب مرکبات گیری ارائه شده است که تنها با سوار کردن آن روی بدنه می‌توان آب پرتقال و آب لیمو تهیه کرد.

می دانید که برای گرفتن آبِ میوه، تفاله و میوه جدا شده و وارد مخزن تفاله می‌شود. برخی از دستگاه‌ها میوه‌ها را خرد کرده و آسیاب می‌کنند و بعد میوه های آسیاب شده را از صافی عبور داده، تا آبمیوه گرفته شود. پارچ مخلوط کن شیشه‌ای مجله خبری محصولات سونی بیم که همچون یک مخلوط کن تک کاره با کیفیت عمل می‌کند.

  • به این صورت که از یک دیسک تیغه و صافی اطراف آن تشکیل شده تا مراحل له کردن میوه و آبگیری آن توسط صافی به خوبی انجام گیرد.
  • اما آبمیوه گیری چندکاره با توجه به تعداد کارایی که دارد می‌تواند به عملکردهایی همانند مخلوط کن، خرد کن، غذاساز، آسیاب، آب مرکبات گیر مجهز باشد.
  • پنل یا صفحه تنظیمات آب میوه گیری ها در دو نوع دکمه ای و یا لمسی وجود دارد.
  • پایه‌های ضد لغزش نیز از ویژگی‌های مشترک بین تمام آب میوه گیری‌های برند بیم محسوب می‌شود که به هنگام کار از حرکت و لرزش بدنه جلوگیری می‌نماید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida