خرید آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره بیش از 100 مدل- ژینال | sonymag

آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312 یک مجموعه‌ ی چهار کاره‌ ی پرکاربرد است که علاوه بر قابلیت آبمیوه‌ گیری، از قطعات مخلوط کن، آسیاب و خردکن هم برخوردار است. پارچ شیشه‌ ای مخلوط کن در برابر تغییرات دمایی مقاومت زیادی دارد. تکنو با طراحی دهانه‌‌ ی ورودی بزرگ برای اب میوه گیری ، اجازه‌ ی ورود میوه‌ ها را به صورت درسته و بدون نیاز به برش به کاربر می‌ دهد. به کمک اهرم پلاستیکی دستگاه می‌ توانید راحت تر میوه‌ ها را به سمت تیغه هدایت کنید.

آبمیوه گیری فوما FUMA Juicer & Blender FU-804

اگر به دنبال خرید آبمیوه گیری با کیفیت هستید تا سال‌های سال پرقدرت کار کند، اول برندهای مطرح موجود در بازار را بشناسید و در این باره پرس و جو کنید. فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا ، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی شما در ایران است. شما می توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید. اگر نیاز شما بیشتر به آبگیری مواد غذایی کوچک است یک دستگاه تک کاره با دهانه ورودی متوسط کارآمد می‌باشد. اما اگر شما به صورت روزانه بیشتر از یک لیتر آبمیوه از هویج، کرفس، گندم و سیب برای خانواده خود تهیه می‌کنید، لازم است تا از آبمیوه گیری‌های قدرتمند با دهانه ورودی بزرگ استفاده نمایید.

آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado ا Pars Khazar Avocado Juicer

شاید براتون سوال پیش بیاد این نمادها چیه که توی بعضی از سایت ها یکی ، یا دوتا و یا نهایتا هر سه تاش باهم وجود داره. اکثر آب میوه گیر‌های برقی بدنه پلاستیکی، آلومینیومی و استیل دارند، بدنه‌های استیل و آلومینیوم هستند. چی چی چی | سایت راهنمای خرید ، نقد و بررسی کالا به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای خرید کالا های خوب داشته باشید. چیکالا فعالیت خود را با انواع لوازم خانه و آشپزخانه ، لوازم خانگی برقی و غیر برقی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم آرایشی برقی ، انواع عطر و ادکلن و … شروع نموده و در نظر دارد به یاری الهی و شما مشتریان و همراهان عزیز دامنه فعالیت خود را در آینده گستره تر نماید. اگر اندازه دهانه آبمیوه گیری بزرگ باشد کار شما در هنگام آبگیری میوه آسان تر شده و در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

  • تمامی اجزای همه مدل‌های آب میوه گیری بیم را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد و همگی از استیل ضد زنگ تولید شده‌اند.
  • گنجایش مخزن آبمیوه گیر به یک لیتر و گنجایش مخزن تفاله به 2 لیتر می‌رسد.
  • در فروشگاه اینترنتی باما کالا، انواع آبمیوه گیری بیم به همراه قیمت آبمیوه گیری به شما عزیزان ارائه می‌گردد.
  • عملکرد پالس برای این گونه مواقع در نظر گرفته شد و شما با انتخاب دکمه آن، می توانید عملکرد پالس آبمیوه گیری را فعال کنید.
  • در فروشگاه لوازم خانگی می توانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از جاروبرقی، آبمیوه گیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با سهولت کامل خریداری کنید.

می دانید که برای گرفتن آبِ میوه، تفاله و میوه جدا شده و وارد مخزن تفاله می‌شود. برخی از دستگاه‌ها میوه‌ها را خرد کرده و آسیاب می‌کنند و بعد میوه های آسیاب شده را از صافی عبور داده، تا آبمیوه گرفته شود. پارچ مخلوط کن شیشه‌ای مجله خبری محصولات سونی بیم که همچون یک مخلوط کن تک کاره با کیفیت عمل می‌کند.

میزان لغزش و صدای آبمیوه گیری

مدل 2104 هم با توان 800 وات، عملکرد پالس و تعداد تنظیمات سرعت 5 مرحله‌ای تولید شده اما این دستگاه هم دو کاره بوده و به همراه مخلوط کن ارائه می‌شود. مدل 2103 دستگاه دو کاره محسوب می‌شود و علاوه بر قابلیت آبگیری میوه، می‌توان از آن برای آبگیری مرکبات نیز استفاده نمود. در کنار این دستگاه سری آب مرکبات گیری ارائه شده است که تنها با سوار کردن آن روی بدنه می‌توان آب پرتقال و آب لیمو تهیه کرد.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida