خدمات رایگان لوازم خانگی سونی کوچینگ

شارپ پیش از این نیز زودتر از شرکتهای کنونی محصولاتی با نمایشگر تمام صفحه و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه کرده بود. در این گوشی یک صفحه نمایش ۲۴۰ هرتزی نیز وجود دارد که باعث می شود سطح روشنایی این نمایشگر به 2000 نیت برسد. مسابقات جذاب بازی به شکلهای مختلفی و روی یخ یا بیابان انجام میشود، در مکانهای مختلفی از چین گرفته تا شهر نیویورک برگزار میشود که علاوه بر ماشینهای مسابقه، شهرها نیز طراحی بسیار خوبی دارند. پیشنهاد می کنیم زمانی که با مشکل هنگ کردن گوشی رو به رو هستید، لیست برنامه های موجود در موبایل را چک کنید.

این یکی از ارتقاء های اصلی اکسپریا بود، همچنین این گوشی اولین پرچمدار سونی بود که با شارژ بی سیم عرضه شده بود. سونی بیشتر تلویزیون های خود را به سیستم عامل Androidارتقا داده است. اما سونی در پشت دستگاه از دوربین ۱۹ مگاپیکسلی استفاده کرده بود (در این برهه زمانی سازندگان و کاربران هر دو کم کم داشتند به این نتیجه می رسیدند که مگاپیکسل تنها عامل تاثیر گذار در زمینه دوربین گوشی نیست). برای رفع همیشگی این باگ، سیستم عامل گوشی خود را آپدیت کنید. گوشی هوشمند سال گذشته این شرکت نیز اولین گوشی مجهز به حسگر یک اینچی محسوب می شود که قبل از معرفی شیائومی ۱۲ اس اولترا عرضه شده است. یکی از شرکتهایی که نمایندگی دوربین مداربسته سامسونگ را بر عهده دارد شرکت ژرف کام ایرانیان می باشد که این شرکت به دلیل داشتن کادری مجرب، خدمات پس از فروش، رفع ایرادات به صورت غیرحضوری و برطرف کردن نقص در کمترین زمان به یکی از بهترین و معتبرترین شرکتها تبدیل شده است و بازار رقابتی خوبی نیز دارد.

4 توییتری که به ترتیب دو عدد در بالا و دو عدد در پشت دستگاه قرار گرفته اند صدا را با بازدهی بسیار بالایی در فضا پخش می کنند که مخاطبان می توانند در هر حالتی صدایی فوق العاده شفاف و هیجان انگیز را بشنوند. همچنین به این مسئله اشاره کردیم که گوشی های پرچمدار سونی تفاوت زیادی با نسل های قبلی خود ندارند. اگر کاربر یکی از گوشی های سونی هستید و با مشکلاتی در عملکرد گوشی مواجه شدهاید، میتوانید با مراجعه به شعبه کرج مرکز سخت افزار ایران اشکالات پیش آمده در گوشی خود را رفع نمایید. ظاهراً حسگر IMX989 سونی به عنوان بزرگترین سنسور نصب شده روی گوشی مدرن حدود ۲ ماه پیش روی یک گوشی پرچمدار جدید شارپ به نام Aquos R7 استفاده شده است. این گوشی حدود دو ماه پیش معرفی شده بود. شارپ سال گذشته برای اولین بار از این حسگر در گوشی هوشمند خود با نام Aquos R6 استفاده کرده بود و اکنون حدود دو ماه پیش در مدل جدید گوشی پرچمدار خود به نام Aquos R7 نیز نسخه بهبود یافته این حسگر را به کار گرفته است. چیزی که باعث تغییر شده بود صفحه نمایش بود: اندازه آن به ۶ اینچ افزایش پیدا کرده بود و حاشیه ها نیز باریک شده بودند، رزولوشن دستگاه حالا ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ پیکسل بود و سونی برای اولین بار از یک صفحه نمایش OLED در گوشی های اکسپریا خود استفاده کرده بود.

سینما خانگی سونی ای 6100 « E6100 » از تولیدات کم نظیر این برند بزرگ است که دارای قدرت 1000 وات می باشد و امکان تولید صدای 5.1 کاناله توسط این سیستم صوتی فراهم است. بلندگوهای دو طرفه ی E6100 امکان شنیدن صدایی شفتاف را برایتان فراهم می کنند. توان قدرتی بلندگوهای هر کدام از مدلهای محصولی با توجه به کارکرد و نوع دستگاه پخش کننده متفاوت است. در بررسی خود از Sony Xperia XZ1 اعلام کردیم که سونی در مسیر درستی در مورد صفحه نمایش، باتری، پردازنده و دوربین به عنوان بخش های اصلی یک گوشی قرار دارد، اما در هیچ کدام از این فاکتور ها عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان نمی دهد. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۶ گیگ رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده می کرد و دارای صفحه نمایش OLED ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۴۴ × ۳۸۴۰ بود. محتوای ۴K HDR کمیاب است و تماشای چنین محتوایی با تلویزیون ۶۴ اینچی لذت بیشتری نسبت به تماشای آن با نمایشگر کوچک گوشی دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین گوشی مجهز به حسگر بزرگ یک اینچی IMX989 سونی گوشی مدل Aquos R7 شارپ است.

اگه در مورد روند کار و سرویس دهی نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران سوال دارین، ادامه مطلب براتون مفیده. این مرکز به خوبی از آمار بالای کاربران تولیدات کمپانی sony، به ویژه لوازم خانگی و لپ تاپ آگاهی داشته و می داند که این کاربران به چه سرویس ها و خدماتی احتیاج دارند. که منشا آن ها را نمی دانید، نیازمند اعمال تعمیرات تخصصی هستند. حداقل نامگذاری اکسپریا ایکس زد ۲ منطقی بود، زیرا بعد از اکسپریا ایکس زد ۱ عرضه شده بود (علیرغم سردرگمی که به خاطر اکسپریا زد ، اکسپریا ایکس ، و اکسپریا ایکس زد ایجاد شده بود). باتری این گوشی در مقایسه با باتری Xperia 1 II بزرگتر است که باعث میشود طول عمر باتری این گوشی حداقل 1 ساعت از نسل قبلی بیشتر باشد.

اگرچه جایگذاری حسگر اثر انگشت آنچنان برایمان جذاب نبود، ولی به طور کلی این گوشی یک موقیت واقعی برای سونی محسوب می شد (حداقل از نظر ما). به هر حال استفاده ی روزانه از گوشی های هوشمند امروزی، دستگاه را در معرض خطر استهلاک قرار می دهد. درست است که این گوشی تنها دستگاه لیست ما است که مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد، اما باید در نظر داشت که گوشی های Xperia XZs و Xperia XZ Premium به جای اینکه با اکسپریا ایکس زد در سال ۲۰۱۶ عرضه شوند، در اوایل ۲۰۱۷ وارد بازار شدند – بنابراین سونی آنچنان از سرعت خود کم نکرده بود.

در بررسی خود از Sony Xperia XZ2 ما یک بار دیگر درمانده شده بودیم. در سال 2019 که سونی گوشیهای اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پرو را عرضه کرد، نتوانست توجه مشتریان را جلب کند و این دو گوشی فروش خوبی نداشتند تا اینکه اکسپریا 1 را که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، به بازار عرضه کرد. در صورتی که قصد خرید بهترین تلویزیون سال را دارید ما 8K سونی را به شما پیشنهاد می کنیم با این حال فراموش نکنید که این تلویزیون قیمت بالایی دارد و برای فضاهای بزرگ مناسب است پس اگر نمی خواهید متحمل هزینه های بالای خرید تلویزیون بشوید به سراغ مدل های دیگر سونی بروید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. شارپ پیش از معرفی شیائومی ۱۲ اس اولترا اولین شرکتی است که از حسگر بزرگ یک اینچی سونی IMX989 در گوشی خود استفاده کرد.

در صورت نیاز، کافیه اطلاعات رسید و شماره تماستون رو از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در بخش تماس با ما در وب سایت نمایندگی سونی به تیم پشتیبانی اعلام سایت sonymag کنین. در بررسی Sony Xperia XZ3 صفحه نمایش جدید و بهبود یافته آن تحسین زیادی را بر انگیخت، زیرا یکی از اولین گوشی های بازار با صفحه OLED بود و سونی شایسته ی تمجید زیادی به خاطر آن بود. این بار سونی صفحه نمایش LCD گوشی را بزرگتر کرد تا این صفحه ۵.۷ اینچی این بار رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت تصویر کشیده ۱۸:۹ داشته باشد. آخرین گوشی در تاریخچه مختصر ما از گوشی های پرچمدار سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ است و سونی بار دیگر ثابت کرده که فکر می کند بهنرین استراتژی استفاده از نام های عجیب است. این مانیتور از طیف وسیعی از محدوده رنگ های مطرح در صنعت از جمله DCI-P3، ITU-R BT.2020، S-Gamut3.cine و S-Gamut3 پشتیبانی می کند. در حالی که ابعاد صفحه نمایش و رزولوشن آن بدون تغییر باقی ماندند، مشخصات داخلی گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ، ۱۲ گیگ رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ارتقا پیدا کردند که واقعا مشخصات رده بالایی محسوب می شود. در بررسی Sony Xperia 1 II بر ابعاد بزرگ این دستگاه و صفحه نمایش برجسته آن تاکید کردیم و همچنین به عملکرد قوی این گوشی نیز اشاره شد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida