خدمات تبلیغات کلیکی گوگل(google Ads) گوگل ادز

در این بخش گوگل با استفاده از هوش مصنوعی اش دیتا هایی را از کمپین ها و تبلیغات جمع آوری کرده و پیشنهادات خود را برای بهتر کردن تبلیغات ارائه می دهد. به احتمال بسیار زیاد تا به حال چندین مثال از کمپین سرچ گوگل را دیده اید. به طور کلی وقتی کلمه جدیدی به گوشتان میخورد به احتمال زیاد آن را در گوگل جستجو کرده و با نتایج بسیاری روبرو میشوید. تنها فرق ظاهری این لینک ها با لینک های غیر تبلیغاتی (ارگانیک) کلمه بولد شده Ad در کنار آن ها است. با بهینه سازی تبلیغات می توانید کیفیت تبلیغ ها را افزایش دهید و بازخورد مثبت بیشتری دریافت کنید. این روش نوین تبلیغات، تاثیرات مستقیم و مثبت بسیاری بر روی مشتریان و در نتیجه کسب و کار شما میگذارد. تبلیغ در گوگل ادز تاثیرات مثبت بسیاری بر روی کسب و کار شما میگذارد، در ادامه با برخی از این مزایا آشنا میشوید. برای شارژ اکانت گوگل ادز میتوانید به دو طریق اقدام کنید که در ادامه بررسی میشود. ما در تبلیغات گوگل ادوردز به دنبال افزایش فروش، افزایش مشتری و در کل افزایش تبدیل هستیم، برای اینکه به این مهم دست یابیم بایستی در بهینه ترین حالت ممکن تنظیمات مربوط به اکانت گوگل ادوردز خود را انجام دهیم.

به عنوان مثال، این امکان وجود دارد تا هزینه های خود را کنترل کرده و تنها برای نمایش روزانه تبلیغات خود 5 دلار (بیشتر یا کمتر) نیز تعیین کنید. هرچند کنترل بیشتر به معنای صرف زمان بیشتر برای بررسی هزینههاست پس اگر هنوز در Google Ads مهارت کافی ندارید این استراتژی برای شما خوب نیست. حراج آگهی هر زمان که یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را به گوگل وارد کند ، انجام می شود ، بدین معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که در آن مناقصه می کنید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید آینده است. برای کسب جایگاه برتر در موتور جستجوی گوگل دو راه اصلی وجود دارد؛ یک، گذاشتن زمان کافی روی سئو سایت و دیگری استفاده از خدمات گوگل.

با توجه به استراتژیها و الگوریتمهایی که در ساخت و برنامه نویسی گوگل ادز به کار رفته است، شما میتوانید به کمک تبلیغات در گوگل مشتریان بالقوه زیادی را به سمت و سوی کسب و کار خود جلب کنید. در این حالت میتوانید مشتریان بسیاری برای محصولات و خدمات خود پیدا کنید و در مدت بسیار کم، سود بالایی کسب کنید. کمپین شاپینگ و یا خرید گوگل ادوردز به این صورت است که کسب و کار های فروشگاهی می توانند محصولات خود را در بالای نتایج جستجو با اطلاعاتی مانند قیمت محصولات و یا آفر های ویژه به نمایش درآورند که این کمپین در ایران فعال نیست و نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

با استفاده از ریمارکتینگ در گوگل ادوردز شما می توانید افرادی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند را مجددا بیابید و تبلیغاتتان را به آن ها نمایش دهید و یا به صورت دیگری از این امکان ویژه گوگل ادز استفاده کنید. نحوه اجرایی شدن آن به این صورت است که شما کلمه یا گروهی از کلمات را انتخاب میکنید و به ازای هر کلیک روی آنها مبلغی را تعیین میکنید. سریعتر دیده شدن: بسیاری از کسب وکارها از سئو برای دیده شدن و معرفی خود به مشتریان استفاده میکنند؛ اما سئو پروسهای زمانبر بوده و با تغییر الگوریتمهای گوگل امکان افت جایگاه نیز وجود دارد. نرخ کلیک تعداد کلیک های تبلیغ بر روی میزان ایمپرشن یا دیده شدن تبلیغ را نشان می دهد. دارد که با توجه به میزان آشنایی تان با گوگل ادز و تواناییهای تیم بازاریابی خود و بودجه تان، میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید تبلیغات در گوگل ادز داشته باشید، باید برای خود حساب کاربری تعریف کنید. به عنوان مثال برای همان کلمه خرید کاغذ دیواری شما ممکن است 6 سنت هزینه کرده باشید، اما رقیب شما رقم 7 سنت را پیشنهاد می دهد. برخی کلمات ارزان تر و برخی گران تر هستند، به عنوان مثال شما کلمه ای مانند خرید کاغذ دیواری را در نظر می گیرید؛ این کلمه به سبب رقابتی بودن و پر تقاضا بودن دارای هزینه بالایی است اما عباراتی مانند خرید شال زنانه نسبتا هزینه ارزان تر و مقرون به صرفه تری خواهد داشت. رقابت از دیگر عواملی است که در گران تر شدن تبلیغات نقش به سزایی دارد. در سایت های دیگر حتما با این بنر های تبلیغاتی مواجه شده اید که البته با گوگل ادوردز ایجاد نشده اند و پلتفرمی ایرانی ایجاد آن ها را بر عهده دارد.

میتوانید مشخص کنید تنها برای کاربرانی به نمایش درآید که از گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید استفاده میکنند. برای تکمیل اطلاعات اکانت خود باید نام کشوری که حساب بانکی شما در آن است یا کشوری که حساب بانکی آژانس تبلیغاتی که با آن کار میکنید در آن قرار دارد، مشخص کنید. در اکانت گوگل ادوردز کمپین هایی موجود هستند که هر یک مختص انجام فعالیتی خاص و مناسب گروه مشخصی از بیزینس ها هستند. هزینه کلیک ها و تبلیغات را باید با توجه به کلمات کلیدی تعیین کرد. متخصصان و کارشناسان حرفهای آژانس تبلیغات گوگل پارس ادورز با شما همراه هستند تا با ارائه مشاوره و آموزشهایی در زمینه استفاده از سرویس گوگل ادوردز و مشاوره در زمینه اجرای تبلیغات برای کسب و کارتان، شما را همراهی نمایند تا به نتایج درستی از هزینهها و تبلیغات خود برسید.

پکیج های ثمین شامل خدمات متفاوتی از قبلیل امکان خرید اکانت مدیریت شده گوگل ادوردز، امکان خرید اکانت گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز و مدیریت اکانت گوگل ادوردز است که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام می توانید صفجه آن ها را مطالعه کنید و یا اینکه با متخصصان تبلیغات در گوگل ثمین ادوردز تماس بگیرید. چنانچه اکانت دارید در عرض چند ثانیه یکی بسازید. 3. می توانید تبلیغاتتان را در هر زمانی که تمایل دارید به نمایش درآورید. 4. می توانید سایتتان را در صفحه اول گوگل و در بالاترین جایگاه به نمایش درآورید. نحوه کار گوگل ادز به چه شکل است؟ خرید تبلیغات کلیکی گوگل که می گویند یعنی چه؟ عدد ایمپرشن و هزینه مربوط به آن در این روش پرداخت برای هر سایت متفاوت است که به تناسب تعداد ورودی، کلیک و نرخ تبدیل اعلام میشود. مشتریان می توانند بدون ورود به سایت مستقیما با شما تماس بگیرند. اگر تجارت شما در حال حاضر دارای وبلاگ است و به شدت به تبلیغ محتوای اصلی متکی است، AdBlade می تواند یک بستر عالی برای افزایش بازدید از سایت شما باشد. در صورتی که بازدید وب سایت را انتخاب کنید باید url سایت خود را نیز وارد کنید.

شما برای اینکه بتوانید در گوگل تبلیغ کنید به ابزار لازم گوگل ادز در ایران آن احتیاج دارید. تبلیغات در گوگل به ترفند های ویژه ای احتیاج دارد و باید به دست کسی انجام شود که از ریزه کاری های اکانت گوگل ادز و روش های بهینه سازی آن اطلاعات جامعی دارد. حسابهای کاربری عادی گوگل رایگان هستند و نیاز به شارژ اکانت گوگل ادز ندارند؛ اما اگر بخواهید از خدمات گسترده نسخه پریمیوم گوگل ادز استفاده کنید باید با شارژ اکانت گوگل ادز حساب کاربری ویژه خود را تمدید کنید. این در حالی است که اگر بخواهید با یک کلمه کلیدی بصورت اورگانیک و بدون تبلیغات، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید شاید نیاز به ماه ها زمان باشد! این افزونه ها اطلاعات بیشتری به تبلیغ می افزایند و کاربر را راغب به کلیک بر روی تبلیغ می کنند. به این نکته توجه کنید تبلیغ دهندگان خود هزینه تبلیغاتشان را تعیین می کنند. با بسیاری از سایت های بزرگ و رقیب خود هم برای نمایش تبلیغات همکاری دارد. ۹- درج آگهی تبلیغاتی در سایت تبلیغات رایگان بر تمام اقشار جامعه تاثیرگذار است و میتوان رشد اقشار فعال جامعه از نظر کسب و کار اینترنتی را شاهد بود. کسب و کار شما در این شرایط میتواند به تمام اهداف کمپین پولی شما دست پیدا کند.

شما می توانید تبلیغات در گوگل خود را به صورت تخصصی با sanasell.comآغاز کنید و پس از مدتی که راه و روش صحیح آن را فرا گرفتید، خود نحوه تبلیغات در گوگل و مدیریت آن را به دست بگیرید. مورد شماره سه به نمایش تبلیغات و شبکه تبلیغات گوگل بستگی دارد که در سرچ های گوگل به صورت پیشفرض وجود دارید، اما اگر بخواهید در سایتهایی که در حال همکاری با گوگل هستند نیز تبلیغ شما نمایش داده شود تیک گزینه Display Network را نیز بزنید. حالا اگر شما بخواهید از Discovery Ads استفاده کنید، تبلیغاتتان بین همین مطالب نمایش داده میشود. قبل از اینکه در هر شبکه ای بخواهید تبلیغات انجام دهید، بهتر است با ساختار و امکانات آن به طور کامل آشنا شوید.

آیا امکان توقف تبلیغات در زمان بروز مشکل در سایتمان وجود دارد؟ به عنوان مثال، محصولات جدید منتشر شده در زمان نوشتار این مقاله، دوربین نوکیا D810، ساعت ال جی و گوگل هستند. بعلاوه ساعت زمانی و واحد پولی آن کشور را وارد کنید. بعد از 12 ساعت از فعال سازی تبلیغ، گزارش شفاف از بودجه مصرف شده بطور مستقیم از طریق گوگل (روزانه) برای شما ارسال می شود. بهینه سازی تبلیغاتتان را به کارشناسان ساناسل بسپارید. حتی سایت هایی که با استفاده از بهینه سازی سئو سایت رتبه ارگانیک خوبی برای سایت خود کسب کرده اند هم از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده می کنند. گفتنی است که هرچه ترافیک بهتر باشد، پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت.

تبلیغات کلیکی گوگل یعنی اینکه سیستم پرداخت در گوگل ادز، PPC یا همان Pay-Per-Click است و شما تنها به ازای کلیک روی تبلیغتان هزینه پرداخت میکنید نه نمایش آن. گوگل عددی 1 تا 10 به عنوان امتیاز کیفی به تبلیغتان می دهد. تبلیغات گوگل ادز یکی از مناسبترین و مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی در جهان است و همچنین تبلیغ در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. همچنین مالک میتواند یک سطح دسترسی برای تنظیم مجوزها تعیین کند. در این بخش شما تعیین می کنید که گوگل چگونه هزینه کلیک ها را از حساب شارژ شده شما کم کند. تبلیغات در گوگل موضوعی که این روز ها سر زبان ها افتاده است و همه را به سمت خود فرا می خواند. یکی از این تغییرات آن می باشد که در به روز رسانی اخیر در صورتی که کشور ایران برای مکان تبلیغ فعال گردد تبلیغ شما ممکن است توسط گوگل مسدود گردد و برای آنکه تبلیغ شما غیرفعال نشود لازم است مکان تبلیغ خود را بر روی تمامی کشورها قرار دهید و همین مورد باعث کاهش بازدهی تبلیغ می گردد. هزینه تبلیغات در گوگل به این صورت تعیین و پرداخت می شود که مثلا شما هزینه از 1 تا 10 سنت را برای کلیک هایتان تعیین می کنید سپس اکانت خود را با 50 دلار شارژ می کنید.

با ثبت هرگونه تبلیغات از طریق ادوردز به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشید. پیش از اینکه در مورد تاثیرات تبلیغات در گوگل ادز بر روی کسب و کارهای متعدد سخن بگوییم، در مورد گوگل ادز اطلاعاتی ارائه میدهیم. این یعنی اینکه اگر برای تبلیغات در گوگل یک ریال هم خرج کنید میره یه راست تو صفحه پیوندها یا همون سیستم فیلترینگ کشور . گوگل تمامی امکانات و پیشنهاداتی را که برای تبلیغات می توانید مورد استفاده قرار دهید را در این پلتفرم گنجانده و به نوعی راه استفاده از آن ها را هم آموزش داده است. از انواع این کمپین ها می توان کمیپن جستجو، نمایشی، ویدئویی، خرید و اپلیکیشن جهانی را نام برد. با ساخت کمپین اپلیکیشن می توانید برنامه کاربردی خود را برای سیستم عامل های اندروید و IOS تبلیغ کنید تا نصب آن را افزایش دهید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida