خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee

روشنایی، سرمایش و گرمایش، پرده‌ها، آبیاری به گیاهان را از راه دور مدیریت کنید. با استفاده از گوشی تلفن هوشمند می‌توانید خانه خود را کنترل و مدیریت کنید. ⇐ با استفاده از این سیستم روشنایی منزلتان را به شکل هوشمند کنترل نمایید. خانـه‏ هوشمند در واقع خانه ه‏ایی است که سال‏ها پیش در فیلم‏ های علمی- تخیلی دیده می‏ شد؛ خانه ه‏‏ایی که صاحبش با فشار دادن یک دکمه چند کار همزمان در آن انجام می‏داد؛ حتی اگر در خانه حضور نداشت. حال ما هم می‏توانیم با برقراری این سیستم در خانه‏ هایمان رویاهای گذشته را به واقعیت پیوند بزنیم و مانند بازیگران فیلم‏های علمی- تخیلی عمل کنیم. اولین گزینه‌ای که هوشمند کردن خانه در اختیار کاربران می‌گذارد، کنترل از راه دور خانه است که این کنترل از طریق موبایل و تبلت قابل انجام است؛ از این جهت کنترل را برای کاربر راحت کرده است.

اما قیمت به چه فاکتورهای دیگری بستگی دارد؟ یکی از مهمترین آن ها که بدان اشاره کردیم تعداد سیستم هایی است که در خانه ی خود پیاده سازی می کنید. مورد دیگری که می تواند روی قیمت هوشمند سازی ویلا تاثیر گذار باشد برند سیستم های هوشمند مورد استفاده می باشد. خانه هوشمند سکد از تجهیزات درجه یک اروپایی و آمریکایی در هوشمند سازی خانه شما استفاده می کند بنابراین می توانید از بابت استاندارد بودن آن خیالی کاملا آسوده داشته باشید. و یا بدون اینکه فرد خود را درگیر آماده ساختن قهوه یا چای نماید به محض ورود به آشپزخانه قهوی آماده شده ی خود را از دستگاه قهوه ساز خارج می کند و بدون اتلاف ذره ای وقت و انرژی روز خود را آغاز می نماید. مطمئنا برای شما هم تا چندی پیش این تصورات، رویایی و دور از واقعیت بود. هوشمند سازی خانه چیزی نیست که آن را دور از واقعیت یا خیالی تصور کنیم.

رله سوئیچ پشت کلیدی تویا

خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee این نرم افزار برای برندهای مختلف متفاوت است و تولیدکنندگان مختلف تجهیزات خانه هوشمند نرم افزار کاربردی اختصاصی خود را عرضه می کنند. برای استفاده از تجهیزات هر تولید کننده باید نرم افزار کاربردی ویژه همان تولید کننده را نصب کنید. پس از نصب نرم افزار کاربردی لازم است کنترل کننده مرکزی یا نودهای مستقل را به اینترنت متصل کنید. بدون شک کنترل تجهیزات با موبایل یکی از جذاب ترین بخش های سیستم هوشمند است. برای رسیدن به این هدف لازم است از اپلیکیشن خانه هوشمند استفاده کنید. کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن فرمان های کنترلی مورد نظر خود را صادر کند.

پنج برند برتر هوشمندسازی رده بندی CE Pro

تردیدهایی چون زیر گاز را خاموش کردم؟ دزدگیر را فعال کردم؟ بچه‌ها در خانه مشغول انجام تکالیف هستند یا دارند تلویزیون تماشا می‌کنند؟ ممکن است آرامشی را که قصد داشتید در سفر به دست آورید، از شما بگیرند. سناریوی ورود میهمان که فقط با فشردن یک دکمه فعال می شود طوری که از لحظه ورود، تغییر در خانه را به چشم ببیند. اینکه یک شرکت با اطلاعات شما چه می کند بستگی به سیاست های آن شرکت دارد. پرده های هوشمند (اعم از افقی یا عمودی) را می توان به اندازه ی دلخواه (از صفر تا صد) باز کرد یا بست. بدون آنکه از جایتان تکان بخورید، پرده ها را کنار بزنید، پنجره ها را باز کنید و عشق را به خانه بیاورید. حسگرهای حرکتی می توانند ساکنان، میهمانان، حیوانات خانگی و دزد را از هم تشخیص داده و کاربر را از رفتارهای مشکوک باخبر سازند.

  • قدم هایی که در جهان امروز بر می دارید اگر با سرعتی آهسته تر از سرعت پیشرفت تکنولوژی های مدرن باشد بی شک تا چندی دیگر خود را تک و تنها خواهید دید چرا که تمام مردم دنیا در راستای همگام شدن با این سرعت در حال استفاده از تکنولوژی های پیشرفته هستند.
  • زیرا سنسورهایی که در این سیستم تعبیه می شوند، رانندگان را از فضایی دور، از وجود یا عدم وجود فضای پارک مطلع می سازند.
  • گاهی اوقات شرکت های مختلف نام های متفاوتی را بر روی تجهیزاتشان می گزارند.
  • برای کنترل دمای اتاق، یک گیرنده و ترموستات بی‌سیم برای اتصال سیستم گرمایشی/خنک‌کننده ساختمان به سیستم کنترل نصب می‌شود.
  • اگر بخواهیم به صورت ریشه ای به تاریخچه هوشمند سازی ساختمان نگاهی بیندازیم، باید به اختراع نیکولا تسلا در سال 1785 اشاره کرد که قایقی با قابلیت کنترل از راه دور را کشف کرد.
با بکارگیری و تجهیز استخر به سیستم هوشمند ما، تنها کافسیت قبل از حرکت با زدن یک گزینه بر روی تلفن همراه خود دستور آماده سازی استخر را صادر کنید. نسل پنجم شبکه تلفن همراه با افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه بدون شک خدمات اینترنت اشیا را متحول خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها،‌ تا سال ۲۰۲۵، تکنولوژی 5G نزدیک ۲٫۶ میلیارد کاربر خواهد داشت که این امر،‌ ارزش سالانه‌ی بازار جهانی اینترنت اشیا را به ۳٫۹-۱۱٫۱ تریلیون دلار خواهد رساند. این دستگاه‌ها حتی می‌توانند مکان شما را در خانه تشخیص دهند و دمای اتاق را مطابق با حضور شما تغییر دهند. وینک هاب خود را به‌عنوان «اولین هاب هوشمند خانگی طراحی‌شده برای مصرف‌کننده‌ی عام»‌ معرفی می‌کند.

اما مفهوم خانه هوشمند مدت‌ها است پا را از وادی تخیل بیرون گذاشته است. اگر خانه هوشمند میلیاردرهایی چون بیل گیتس را کنار بگذاریم که برای ساخت آن نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است، می‌توان جلوه‌هایی از این تکنولوژی شگفت‌انگیز را در خانه‌های بسیاری در سراسر دنیا مشاهده کرد. در حال حاضر، بیش از ۱۷۵ میلیون خانه هوشمند در دنیا وجود دارد و پیش‌بینی ‌شده است نرخ رشد مرکب سالانه‌ی این بازار از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ با رشد ۲۵ درصدی روبه‌رو شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida