حقایق، تخیلی و گوشی سونی

اگر با ترفندهای نرم افزاری مشکل رفع نشد، لازم است صحت آی سی وای فای توسط یک کارشناس تعمیر، تست و در صورت نیاز تعویض شود. مرکز تعمیر تلویزیون سونی در شیراز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیر تلویزیون سونی در شیراز (SONY)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان فارس بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. اجرای همزمان چند برنامه در پس زمینه و روشن بودن ویجتهایی چون وای فای، بلوتوث، هات اسپات و … پس سعی کنید برای اجرای بازیها از گوشی خود استفاده نکنید. تلویزیون های سونی قیمت نسبتا بالاتری نسبت به هم رده های خود در سایر برندهای دیگر دارند. شاید قیمت تلویزیون سونی نسبت به سایر برند ها مقداری بالاتر باشد اما با توجه به اینکه تمام قطعات استفاده شده در تلویزیون ساخت ژاپن بوده و در کشور مالزی به مونتاژ رسیده است باعث شده است تا ارزش خرید تلویزیون سونی بسیار بالاتر برود. توجه کنید که مشکل وای فای گوشی سونی اکسپریا، میتواند ریشه سخت افزاری نیز داشته باشد. برای بررسی و رفع مشکل عدم شارژ گوشی سونی در حالت روشن، از صحت کابل شارژ مطمئن شده و حهت شارژ از کابل و آداپتور دیگری استفاده کنید.

گوشی و یا تبلت خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. این محصول با استقبال بینظیر یا سویه افراد مواجه شد و توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. البته این مشکل میتواند از وجود اختلال نرم افزاری نیز ناشی شود. دانلود برنامهها از منابع نامعتبر علاوه بر اختلالات نرم افزاری، باعث مشکلات سخت افزاری و داغ شدن گوشی شما نیز میشود. برای تعمیر و تعویض ال سی دی، جهت رفع مشکلات از کار افتادن تاچ گوشی سونی خود، سعی کنید از کارشناسان حرفهای در این امر و مراکز معتبری که تعمیرات را با ضمانت ارائه میکنند، کمک بگیرید. اگر استفاده از گوشی با زبان انگلیسی برای شما مشکل است، این امکان در گوشیها وجود دارد که گوشی را با زبان مد نظر خود راه اندازی کنید. سونی در حال راه اندازی یک برند تجهیزات بازی به نام Inzone می باشد که هدف آن گیمیرهای رایانه شخصی است. در این دوره بیشتر در حوزه لامپ کار میشد و راه برای تولید محصولات جدید مانند لامپ پرتو باز شد. 12. پس از پایان فرآیند و خاموش و روشن کردن گوشی سونی خود، گوشی شما مانند روز اول خود میشود.

11. با اتصال گوشی و یا تبلت سونی شما به سیستم برنامه اقدام به فلش گجت هوشمند شما میکند. یا Dolby Vision پشتیبانی میکند. در یکی دو سال اخیر دوربین سونی فول فریم یا بدون آینه جای دوربینهای DSLR را در بین کاربران گرفتهاند. کمپانی های مختلف تولید کننده، در سال های اخیر پای سیستم عامل های مختلف را در دنیای تلویزیونها باز کردند. اگر مشکل با آپدیت سیستم عامل رفع نشد، از نرم افزارهای تبدیل دکمه افزایش و کاهش صدا به دکمه پاور استفاده کنید. اغلب مشکل از کار افتادن دکمه پاور گوشی ریشه سخت افزاری دارد، قطع شدن اتصالات و یا ورود ضربه به آن، شکستن دکمه و … اگر گوشی سونی z2 خود را به تازگی خریداری کردهاید، مشکل داغ شدن آن، میتواند مربوط به سخت افزار گوشی باشد و لازم است جهت بررسی فنی، گوشی را به دفتر خدمات پس از فروش سونی، ارجاع دهید. گوشیهای سونی، برای اجرای بازیهای سنگین، مناسب نیستند. ایجاد امکان اتصال به اینترنت یکی از کاربردهای گوشیهای امروزی است. 90dw از سیستم عامل Ios و Android پشتیبانی می کند و مشکلی در اتصال به گوشی یا تبلت نخواهید داشت. وارد قسمت تنظیمات شده و اقدام به آپدیت سیستم عامل تبلت و یا موبایل سونی خود کنید.

6. فایل رام با پسوند .ftf گوشی خود، که پیشتر دانلود کردهاید را در پوشه firmwares قرار دهید. 2. رام گوشی سونی خود را با توجه به مدل آن دانلود کنید. هندزفری را به گوشی متصل و صدای گوشی را با آن تست کنید. در این زمان تنها کاری که برای رفع مشکل میتوانید انجام دهید فلش کردن گوشی سونی خود است. 4. برنامه فلش تولز را اجرا و تمامی گزینهها را تیک بزنید. گیمینگ ابری برای هر دو کنسول مشکل بزرگی محسوب نمیشود؛ چون میتوانید بازیها را دانلود کنید و آنها را روی کنسول نصب و اجرا کنید. 7. برنامه فلش تولز را اجرا و با کلیک روی آیکن رعد و برق در پنجره جدیدی که باز میشود flashmode را انتخاب و با زدن ok تایید کنید.

بازار گوشیهای اندوریدی را در دست گرفته بودند در نتیجه فروش گوشی سونی با سختی زیادی همراه بود، اما سونی ناامید نشد و بالاخره در مارس سال 2010 اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود یعنی Sony Xperia X10 را روانهی بازار کرد. یکی از لوازم امنیتی که از آن برای حفاظت و نگهداری وسایل و اشیاء استفاده می کنند دوربین مداربسته می باشد که در برندهای متفاوت از جمله برایتون و ژوان در بازار وجود دارد. بعد از آن سونی توانست اولین نسل از واکمن را در سال ۱۹۷۹ وارد بازار کند. برنامههایی که به آن احتیاج ندارید را پاک کنید. پس در صورت عدم استفاده از هر برنامهای به طور کامل از آن خارج شوید و ویجتایی که به آن احتیاج ندارید را غیرفعال کنید. بعد از آن در سال ۱۹۸۹ اولین دوربین Handycam خود را تولید کرد و در سال ۱۹۹۲ با خرید Columbia pictures وارد دنیای سینما شد. سینما خانگی BDV-N9200 سونی یک سیستم صوتی 5.1 کاناله صوتی به حساب میآید.

قیمت پخش کننده خانگی سونی به عنوان اینکه یکی از تولیدات شرکت برتر جهانی است، کمی بیشتر خواهد بود. سونی sony یکی از ابر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ژاپنی میباشد که حدودا از سال 1946 مشغول به فعالیت شد شهر سونی کرمانشاه – تهران – مشهد – اصفهان – بروجرد , ایلام , شهرستان ها برند و مارک سونی sony یکی از بزرگترین شرکت هایی میباشد که محصولاتش و قیمت اسپیکر ایستاده بلوتوثی سونی – تلویزیون سونی ( لوازم خانگی – تلویزیون – گوشی موبایل – صوتی و تصویری و … ) را به سرتاسر دنیا ارسال میکند کیفیت محصولات سونی به حدی بالا میباشد که حداقل یکی از محصولات سونی sony را میتوان در هر خانه ای در دنیا پیدا کرد این فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا نمایندگی سونی sony در تهران – مشهد – اصفهان – کرمانشاه بروجرد , ایلام , شهرستان ها میباشد . در این مدل از منظره یاب دیجیتال و نمایشگر LCD استفاده شده است .در منظره یاب دیجیتال تصویری که قرار است ثبت شود به صورت کامل مشاهده می شود و کنتراست به خوبی مشخص است .

همان طور که قبلا هم گفتیم شرکت بی نظیر سونی از هیچ فناوری و تکنولوژی در ایجاد صدایی فراگیر و وسیع در این سیستم صوتی سونی V83D دریغ نکرده است و از حالت های مختلفی برای ایجاد سرگرمی و هیجان در این مدل سایت sonymag استفاده نموده است. تلویزیون شارپ با تکنولوژی 4 رنگ و تلویزیون فیلیپس با تکنولوژی آمبی لایت و البته ریموت کنترل های کیبورد دار شناخته شده اند. باکیفیت بودن شیشه و عریض بودن دیافراگم عملکرد دوربین در نور کم را بهبود میبخشد و شرایطی فراهم میسازد که عکاس بر عمق میدان کنترل بیشتری داشته باشد. ریموت کنترل موجود در تلویزیون اندروید سونی بسیار شبیه به آنچه در گذشته در تلویزیون های غیر هوشمند یافت می شد است. البته این چیزی است که شرکت سونی طی نشستی در هفته گذشته اعلام کرده است. این هدستها در هفتۀ آینده با نام “INZONE H-Series” معرفی خواهند شد. طبق اطلاعات فاش شده از سوی منابع داخلی، شرکت سونی در هفتۀ آینده از 3 هدست و 2 مانیتور جدید از سری INZONE H-Series رونمایی خواهد کرد. توجه کنید که فلش گوشی باعث حذف تمامی اطلاعات شما میشود. در انتها از اطلاعات خود بک آپ گرفته و اقدام به ریست فکتوری و یا فلش گوشی سونی خود، کنید.

8. رامی که تصمیم به فلش آن دارید را انتخاب و Wipe را تیک بزنید. نکته: برای فلش گوشی سونی، لازم است گوشی شما، ۵۰ الی ۶۰ درصد، شارژ داشته باشد. یکی از فناوریهای به کار رفته در پخش کنندههای سونی، Songpal است. اما مرگ در زمان نامناسب ممکن است خوشایند نباشد. بیشتر تعمیرکاران قیمت مشخصی برای تعمیر دستگاه ندارند اما آچارباز، با برخورداری از جدول لیست قیمت، خیال مشتری را از بابت هزینه آسوده میکند. استفاده از برخی از قابهای فانتزی نیز گردش هوا را مختل میکند. توصیه میشود تا حد امکان از قابهای استاندارد استفاده کرده و از به شارژ زدن گوشی و تبلت سونی خود همراه با قاب پرهیز کنید. در سال 2002 بخش بازی این شرکت 10 درصد از درآمد سالیانه شرکت را به خود اختصاص داد. گوشی را یکبار در حالت پرواز قرار داد و خارج کنید. مودم وای فای را یکبار خاموش و روشن کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida