جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سال 2017 توسط یانگ هایپو در هنگ کونگ ایجاد شد. البته توصیه ما براین است که در حالت Market معامله نکنید زیرا احتمال دارد اپلیکیشن صرافی کوینکس در حالت تلاطم بازار، ارز شما را با قیمت زیادی خرید کند و یا در سقوط قیمت آن را به فروش رساند، در این حالت سود زیادی عاید شما نخواهد شد. دارایی های OVRLland را می توان با تجربیات OVRE موجود در بازار OVR تنظیم و تقویت کرد. محدودیتی برای درج قیمت BTC نیست اما باید با قیمت های بازار هماهنگ باشد. افرادی که تمایل به کسب سود از این روش دارند، بایستی از روش های تحلیل بازار آگاهی داشته باشند تا بتوانند از نوسانات بازار بهره مند شوند.

به عنوان نمونه تریدر هایی که می خواهند از نوسانات قیمت کسب درآمد کنند، بیت کوین را با قیمت پایین خرید کرده اند، پس از رسیدن قیمت به نقطه اوج خود، امکان حرکت اصلاحی و ریزش قیمت وجود دارد در اینصورت تریدرها بیت کوین خود را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند و آن را به تتر تبدیل می کنند که دچار ریزش قیمت و تحمل ضرر نگردند. کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت در صرافی کوینکس فعالیت کنند. خب بدون معطلی بریم سراغ پر کردن قسمت های افزایش امنیت کاربری سایت. روش افزودن شماره موبایل به حساب کاربری خود کافی است در اولین اقدام به حساب کاربری خود را وارد شوید و سپس به سربرگ Account مراجعه کرده و از قسمت زیر مجموعه، گزینه Account Settings را انتخاب کنید. در قسمت ابی نیز رمز عبور و در قسمت طوسی که اختیاری هست کد معرف رو باید وارد کنید. این سفارش در برگه Stop limit در پایین صفحه ثبت خواهد شد.

در تبادل BTC با تتر نبایستی در معاملات perpetual و یا leverage وارد شد. هیچوقت رمز عبور را در اختیار دیگران نگذارید. البته در کنار این صرافی، صرافی هات بیت نیز وجود دارد که همچون کوینکس خدمات ویژهای را در اختیار سرمایه گذاران خود قرار میدهد. اخیراً، سرویسهایCoinExدر بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس قرار گرفتهاند. از این رو صرافی های خارجی معتبر نیز طبق قوانین بین الملل این اجازه را ندارند که به طور مستقیم خدمات رمزارزی خود را به مردم کشور ما ارائه کنند، البته این موضوع باعث نمیشود که نتوان از خدمات صرافی های خارجی استفاده کرد و خوشبختانه یا متاسفانه هموطنان ما همیشه راه هایی برای دور زدن تحریم ها پیدا میکنند و استفاده از خدمات صرافی های خارجی هم در این مورد نیز صدق میکند. کاربران ایرانی می توانند رمز ارزها شامل کوین های مختلف و یا استیبل کوین ها را با پرداخت ریالی از یک صرافی معتبر ایرانی خریداری نمایند و سپس به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس واریز کنند.

در این مرحله حساب کاربری شما با موفقیت فعال شده است.

اما با این حال نتیجه این بررسی نشان می دهد که کوینکس می تواند بهترین انتخاب برای صرافی coinex کاربران ایرانی باشد. اگر در این زمان یک خریدار سفارشی را برای خرید BTC با قیمت درج شده شما ثبت کرده باشد، در این حالت صرافی فروشنده و خریدار را به هم ربط داده و مقدار بیت کوین شما به فروش میرود. پس ما سفارش خرید خود را در یک قیمت توقف که مقداری بالاتر از قیمت محدود است مثلا 2.6 دلار ثبت می کنیم. جهت درج قیمت های بالاتر و پایین تر آن را تایپ کنید. آکادمی ایران ریچ به شما تبریک میگه چون شما تونستید با موفقیت در سایت کوینکس ثبت نام کنید. تنها تفاوت ایندو در ریسک معاملات و استفاده از ابزاری به نام اهرم لوریج در بخش Perpetual میباشد که سود معاملات شما را چند برابر و در صورت تحلیل های اشتباه ممکن است خیلی زود سرمایه شما را صفر بکند.

سفارش معاملات در حالت Stop limit چگونه است؟ ارزش معاملات روزانه این توکن معمولاً در محدوده 1 میلیون دلار است. به عنوان بخشی از تحقق این چشم انداز، ویامی Wiami اولین شهری است که تیم Wilder World برای کاربرانش ساخته است تا بتوانند در آن کاوش کنند. در این مرحله حساب کاربری شما با موفقیت فعال شده است. اگر روی این مقدار کلیک شود، عدد در کادر قیمت بیت کوین درج می شود. یکی از مواردی که مشترکین صرافی کوینکس به دنبال آن هستند نحوه تبدیل BTC به Tether در این صرافی می باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida