تیم کوک، مدیرعامل اپل از مرکز حسگر تصویر فوق سری سونی در ژاپن بازدید کرد

سیستم عکاسی آیفون نقطه فروش بزرگی برای این دستگاه است و حسگر جدید می تواند به اپل در نبرد برای عنوان “بهترین دوربین گوشی هوشمند” بین سری آیفون 14 پرو و ​​سری پیکسل 7 گوگل برتری دهد. با این حال، وقتی صحبت از ویدیو به میان می آید، آیفون جلوتر از همه در نظر گرفته می شود.




منبع: https://www.phonearena.com/news/tim-cook-visits-sony-sensor-facility_id144251مدیر عامل اپل، تیم کوک، در مورد بازدیدش از مرکز حسگر هش سونی در کوماموتو، ژاپن توییت کرد - تیم کوک، مدیر عامل اپل، از مرکز حسگر تصویر فوق سری سونی در ژاپن بازدید کرد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در توییتی درباره بازدیدش از مرکز حسگر hush hush سونی در کوماموتو، ژاپن نوشت.

اپل یک فناوری انحصاری برای این فناوری دریافت نمی کند، بنابراین می توانیم شاهد استفاده از آن در برخی از گوشی های اندرویدی نیز باشیم. با این حال، چیزی که مشخص نیست این است که آیا اپل اولین کرک را در این سنسورهای جدید دریافت می کند یا خیر. گزارشی در نیکی آسیا وب‌سایت انگلیسی زبان اواخر ماه گذشته اعلام کرد که فناوری جدید سونی سطح اشباع را در هر پیکسل دو برابر می‌کند تا بهبود محدوده دینامیکی را در بر بگیرد.
فناوری جدید حسگر تصویر ممکن است سال آینده برای استفاده در آیفون 15 پرو و ​​احتمالاً در دسترس باشد آیفون 15 اولترا. در حالی که اپل است ظاهراً به دنبال کاهش تمایز بین مدل‌های غیر حرفه‌ای و پرو در سال آینده است، می‌تواند در سال 2023 یک دوربین پریسکوپ به گران‌ترین گوشی خود اضافه کند. چنین ویژگی از منشورها برای بازتاب نور دوربین برای افزایش فاصله کانونی آن استفاده می‌کند. با توجه به محدودیت‌هایی که برای اندازه یک گوشی هوشمند روی دوربین اعمال می‌شود، به صورت جانبی در داخل نصب می‌شود.
مدیر عامل اپل تیم کوک دیروز این فرصت را داشتم که از تأسیسات بسیار ایمن سونی در کوماموتو ژاپن که در آن برخی از سنسورهای دوربین این شرکت تولید می شود بازدید کنم. مدیر اجرایی در توییتی عکسی را منتشر کرد که در این مرکز گرفته شده بود که شامل دو گوشی بود که به نظر می‌رسید یک آیفون 14 غیرپرو و ​​یک مدل آیفون 14 پرو باشد. کوک طوری به آنها نگاه می کند که انگار یک مصرف کننده است که به دنبال خرید یکی از فروشگاه اپل است.
در توییت کوک آمده است: “بیش از یک دهه است که با سونی برای ایجاد حسگرهای دوربین پیشرو در جهان برای آیفون همکاری می کنیم. از کن و همه اعضای تیم که امروز امکانات پیشرفته در کوماموتو را به من نشان دادند، تشکر می کنم.” بازدید کوک نشان می دهد که اپل قصد ندارد به دنبال حسگرهای تصویر مورد استفاده در آیفون به جای سونی بگردد.