تک چشمی جدید Duovox Ultra Military Grade Night Vision با سنسور Sony Starvis – sonyalpharumors

دو پروژه داغ دیگر Kickstarter:

  1. اگر برای نمایش تصاویر و ویدیوهای خود به یک پروژکتور لیزری قابل حمل و انعطاف پذیر با کیفیت بالا و با کیفیت بالا نیاز دارید. JMGO N1 Ultra جدید در Kickstarter (اینجا را کلیک کنید). این اولین گیمبال و پروژکتور لیزری 4K به راحتی قابل حمل است.
  2. بنرو تتا جدید 1 میلیون دلار را دریافت کرده است Kickstarter (اینجا را کلیک کنید)!




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/just-announced-new-duovox-ultra-military-grade-night-vision-monocular-with-sony-starvis-sensor/

Duovox با موفقیت بودجه جدید Night Vision و Sony Starvis را تامین کرد تک چشمی در کیک استارتر.

  • تمام رنگ در نور کم: از حسگر بسیار حساس Starvis CMOS نهایت استفاده را ببرید و محیط اطراف خود را با رنگ‌های زنده و زنده (1080FHD) حتی با 0.001 لوکس ثبت کنید.
  • IR داخلی: ما Duovox Ultra را با یک روشنگر مادون قرمز 850 NM ارتقا داده ایم، که به شما امکان می دهد دید واضحی از “هدف” خود تا 500 متر در تاریکی کامل داشته باشید.
  • 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 1000 تصویر با کیفیت بالا و 120 دقیقه ویدئوی 1080 Full HD را ذخیره می کند. حالا دیگر هرگز بهترین عکس‌ها را از دست نخواهید داد!
  • باتری تا 10 ساعت: با یک باتری داخلی قدرتمند قابل شارژ 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که تا 10 ساعت بدون وقفه و تا 5 ساعت با مادون قرمز روشن به شما امکان می دهد.