تور ایروان، ارزان ترین قیمت تورهای ایروان مسافران

در ارمنستان نیز از دیربار ارمنی‌‌ها در هنر ساخت زیورآلات شهرت داشتند. این زیورآلات در رنگ‌ها و قیمت‌های متنوع از جنس‌های مختلف در بازار یافت می‌شوند و شما بنا به سلیقه خود خواهید توانست جنس مورد نظر خود را بیابید. از دیگر سوغات‌های مشهور ارمنستان می‌توان به سنگ ابسیدین، ساز ملی ارمنی‌ها به نام دودوک، خاچکار، تخته نرد، تخته شطرنج، فرش ایجوان، دلیجان و قره‌باغ و همچنین میوه‌های خشک اشاره کرد. پایتخت ارمنستان هتل‌های گرانقیمت و هتل‌ها و هاستل‌هایی با قیمت‌های پایین و امکانات بسیار خوب زیادی دارد، تنها باید از قبل تحقیق درستی در موردشان کرده، و آن هتلی را انتخاب کنید که بیشتر با سلایق شما جور در می‌آید.

۴ – در برخی از هتل ها قابلیت رزرو فقط یک کودک می باشد ، لطفا با کانتر فروش چک شود. ۳- هنگام ورود به ایران همراه داشتن تست منفی PCR با ۷۲ اعتبار الزامی می باشد. سعی کنید قسمتی از پول خود را به دلار تبدیل کرده و سپس در ارمنستان آن را در یک صرافی معتبر به درام تبدیل کنید.

۳ ترفند خانگی برای داشتن موهایی سالم و خوشرنگ با نارنگی

ایروان مملو از جشنواره‌های شاد و رنگارنگ می باشد و به این موضوع معروف است؛ جشنواره‌هایی که هر کدام از آنها گوشه‌ای از فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان را به نمایش می‌گذارد. شرکت در فستیوال‌های ایروان فرصت مناسبی برای آگاهی در مورد زندگی روزمره مردم ارمنستان و آداب و رسوم آنها می باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایرسا آسمان تابناک ایرانیان (سفرمارکت) می‌باشد. استفاده از مطالب سایت سفرمارکت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. در فروشگاه‌های ساس به صورت شبانه‌روزی و با اطمینان کامل می‌توانید پولتان را تبدیل کنید.

توجه داشته باشید که موقع برگشتن به ایران فقط دلار با خودتون برگردونید. امروزه صومعه خور ویراپ یکی از توریستی ترین جاذبه های تاریخی ارمنستان به شمار می رود به دلیل هوای نه چندان جالب گودال سیاهش، به گردشگرانی که دارای مشکلات تنفسی هستند توصیه شده به هیچ وجه وارد گودال نشوند. وسایلی را که نمی‌توانید با خودتان ببرید را از ایرلاینی که تور ارمنستان را از آن خریده‌اید بپرسید. قبل از سفر به ارمنستان آب و هوای آن را چک کنید و لباس مناسب به همراه‌تان داشته باشید. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که شهروندان ایرانی و ارمنی می‌توانند در هر دوره 6 ماهه به مدت 90 روز در کشورهای یکدیگر بدون اخذ ویزا اقامت داشته باشند.

تور ایروان، ارزان ترین قیمت تورهای ایروان مسافران

پس از رسیدن به تبریز، به سمت شهر جلفا 130 کیلومتر مسیرتان را پکیج تور ارمنستان گشت نامه باید ادامه دهید. با گذراندن 60 کیلومتر دیگر به شهر سیه رود می رسید که از اینجا تنها 20 کیلومتر تا مرز نوردوز فاصله دارید. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید در فصلی معتدل با آب و هوای مناسب به این کشور سفر کنید، بهترین فصل برای شما اواخر بهار و یا اوایل پاییز است، معتدل‌ترین زمان از لحاظ آب و هوایی این دو بازه زمانی است. البته این تور به طور حتم مبلغ بالاتری نسبت به تور زمینی ارمنستان دارد، اما مزیتی که دارد این است که مسافر خیلی راحت و سریع به مقصد گردشگری خود می‌رسد.

  • از سوغاتی های معروف دیگر ارمنستان می توان به تخته شطرنج، فرش ایجوان، دلیجان و قره باغ ،ساز ملی ارمنی ها با نام دودوک، خاکچار، تخته نرد و سنگ آبسیدین اشاره کرد.
  • ویزای شنگن یا شینگن یکی از پرتقاضاترین ویزاهای ایرانی ها در خدمات مرتبط با اخذ ویزا می باشد.
  • میانگین دما حدود ۱۰ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد به همراه بارندگی بوده و هرچه به تابستان نزدیک‌تر شویم، هوا گرم‌تر خواهد شد.

بنابراین ارمنستان هم در حوادث تاریخی ایران مخصوصا آنچه در شمال غربی ایران اتّفاق افتاده، شریک است و تاریخ غنی و پرباری دارد. نزدیک بودن ارمنستان به ایران سبب شده میان این دو کشور، شاخصه‌های فرهنگی مشترکی پیدا شود. این مسئله باعث می‌شود معاشرت با مردم و حتّی غذا خوردن برایتان ساده‌تر شود و دلیل یک سری رفتارها را به دلیل همان پیوندهای مشترک فرهنگی درک کنید.

تور ارمنستان

در نتیجه شما قادر خواهید بود تا تور ارزان ارمنستان را در فصل زمستان، با قیمت مناسبی خریداری کنید. همچنین اگر سفر زمینی به ارمنستان داشته و برای اقامت در این کشور، هتل‌های متوسط و یا خانه‌‌های بوم گردی را انتخاب کنید، هزینه سفر به ارمنستان کاهش یافته و تهیه تور ارمنستان ارزان را امکان‌پذیر می‌کند. آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی با ارائه بهترین تورهای ایرانگردی و خارجی توانست به یکی از محبوبترین و خوش نام ترین آژانسهای مسافرتی تبدیل شود. تورهای باکیفیت مانند تور استانبول، تور ارمنستان، تور تایلند، تور آنتالیا و همچنین تور های زمینی، مانند تور زمینی ارمنستان، تور زمینی وان، تور زمینی آنتالیا و سایر مقاصد محبوب خود را از ما بخواهید. کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما عزیزان هستند تا رضایت کامل را از تورهای فلات پارس داشته باشید. یکی از عوامل موثر در قیمت تور ارمنستان، هزینه اقامت در هتل‌های ایروان است که با توجه به نوع هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع با سطح رفاهی متفاوت، می‌توانید بر اساس بودجه خود دست به انتخاب بزنید.

چرا بهتر است با تور به ارمنستان سفر کنیم؟

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida