تلویزیون‌ها: تلویزیون ال جی مورد نظر خود را انتخاب کنید ال جی ایران | sonymag

خرید تلویزیون در گذشته، تنها با مراجعه حضوری به فروشگاه لوازم خانگی امکان‌پذیر بود اما امروزه به لطف فروشگاه اینترنتی، هر کاربر می تواند از راه دور و بسته به فضای زندگی خودش تلویزیون مناسب را انتخاب و خریداری کند. خرید تلویزیون ال جی به کسانی توصیه می شود که در کنار کیفیت و کارایی، به امکانات تلویزیون اهمیت می دهند. در واقع مارک تلویزیون ال جی از بهترین برندها می باشد و از برندهای معروف می باشد .

http://arya-seo.ir

با استفاده از تلوبیون می‌­توانید به پخش زنده و آرشیو 60 شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید و به تماشا یا دانلود آن‌­ها بپردازید. با دستگاه Chromecast می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌ها را از دستگاه دیگری در تلویزیون پخش کنید. همه ایرانی‌ها از پیر و جوان پای ثابت این برنامه دوست‌داشتنی هستند و می‌توانند اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع آن پُر کنند. طبیعتاً کودکان لازم است با نظارت والدین، تنها محتوای بخش کودک را که مناسب سن و سال آن‌ها طراحی شده تماشا کنند. متاسفانه امروز در بازار بسیاری از تلویزیون های بدون مارک و فیک را به جای تلویزیون های سامسونگ به فروش میرسانند که خریداران باید در انتخاب نوع مدل و فروشگاهی که از آن تی وی سامسونگ خود را خرید میکنند بسیار مواظب باشند.

پنل‌های گسیل‌دهنده نور ارگانیکی یا اولد در واقع جدیدترین و پیشرفته‌ترین و البته حساس‌ترین نوع پنل‌ها هستند که از بک‌لایت استفاده نمی‌کنند؛ به همین سبب روشنایی‌ای بین ۱۲۵ نیت تا ۱۰۰۰ نیت را این نوع پنل‌ها دارا هستند. تلویزیون‌های سیاه و سفید ساده‌تر از تلویزیون‌های امروزی کار می‌کردند و پردازش کمتری در آن‌ها شکل می‌گرفت. به این صورت که اگر می‌خواستند به رنگ سفید در بیایند کد RGB تبدیل به (۲۵۵٬۲۵۵٬۲۵۵) می‌شد و در زمان نمایش رنگ سیاه کد RGB بخش سیاه رنگ به شکل (۰٬۰٬۰) درمی‌آمد.

تلویزیون دوو مدل DSL-65S8000EU سایز 65 اینچ

مجله خبری محصولات سونی نسبت به رادیو، به دلیل ارائه تصویر، جاذبهٔ بیشتری دارد و بُعدِ تازه‌ای به آن ارائه می‌کند. چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و به علاوه، فهم پیام را آسان‌تر می‌کند؛ چون تصویر و صدا اطلاعات کامل‌تری به مخاطب می‌دهد. تلویزیون در جهت مدیریت و تسلط بر افکار عمومی، رسانه‌ای بسیار قوی و مؤثر است. در کشورهای پیشرفته، امروزه از رادیو به‌عنوان وسیلهٔ ارتباط بین‌المللی استفاده می‌شود.

LG 65UK77000GI LED TV 65 Inch

ال جی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ تلویزیون OLED در جهان محسوب می‌شود و علاوه خودش، برای شرکت‌هایی مانند سونی هم پنل اولد تولید می‌کند. قیمت تلویزیون نه فقط در ایران بلکه در تمام کشورها قابل توجه است و با توجه به تورم و نرخ ارز در کشورمان، حق طبیعی شما است تا مطمئن شوید مبلغی که برای خرید تلویزیون درنظر گرفته‌اید هدر نرفته و کالای باکیفیتی را خریداری کرده‌اید. هنگام تحقیق برای امکانات و قیمت تلویزیون نکات زیادی را باید در نظر بگیرید.

  • پنل اولد با ضخامت بسیار کمی تولید می‌شود و می‌توان سطح نور هر پیکسل را به صورت جداگانه کنترل کرد.
  • مرور وب، دانلود فیلم، امکان انجام بازی با تلویزیون و حتی ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی تنها بخشی از امکانات تلویزیون‌های هوشمند است.
  • با استناد به مستندات ارائه شده که در لینک به آنها اشاره کردیم ،خرید اینترنتی مطمئنی برای شما فراهم کرده ایم .
  • برند های محبوب تلویزیون به ترتیب الویت عبارتند از اسمارت,دوو,ایکس ویژن,جی پلاس, …
  • محبوب ترین برندهایی که در زمینه تولید تلویزیون حرفی برای گفتن دارند سامسونگ «SAMSUNG»، ال جی «LG» و سونی «SONY» هستند و در کنار آن ها دو برند هایسنس «HISENSE» و شیائومی «XIAOMI» نیز مشغول فعالیت می باشند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida