تعمیر شارژر لپ تاپ رفع مشکل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

تعمیر و تعویض شارژر های لپ تاپ از این جهت متفاوت هستند که از چندین جزء تشکیل شده اند. برخی از شارژر های لپ تاپ تمایل دارند صدای کمی متفاوت از تعمیر و تعویض شارژر های دیگر تولید کنند. بدیهی است که ترکیبی از الکتریسیته و صداهای ترقه معمولاً کاملاً محرک است.

آداپتور لپ تاپ دل 19.5v 9.23A 180w 7.4*5.0mm

تعمیر شارژر لپ تاپ رفع مشکل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی علاوه بر آن توجه به موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر عجله دارید هنگام جدا کردن شارژر دقت کنید زیرا اعمال فشار و یا کشش زیاد می تواند باعث آسیب در شارژر و قسمت ورودی شارژر شود. برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید از لینک های پایین استفاده کنید.

امیدواریم توانسته باشیم نکات لازم و ضروری هنگام خرید شارژر لپ تاپ را به شما آموزش داده باشیم. از سمت دیگر سعی کردیم تا راه هایی را برای زمانی که شارژر در اختیار نیست، معرفی کنیم تا بتوانید بدون شارژر باتری لپ تاپ را شارژ کنید. آیا می توان از شارژری با برند دیگر اما با آمپر و ولتاژ شارژر لپ تاپ توشیبا 19 ولت 3.42 آمپر یکسان استفاده کرد؟ بله می توان استفاده کرد و آسیبی به دستگاه وارد نمی شود، آداپتور لپ تاپ تکنولوژی منحصر بفردی ندارد و فقط وظیفه تامین برق با ولتاژ و آمپر را دارد.

سپس دلایل از کار افتادن آن را بررسی می کنیم و در ادامه راه حل هایی را معرفی می کنیم تا بتوان بدون شارژر باتری دستگاه را شارژ کرد. ممکن است مشکلی پیش بیاید و نتوان از شارژر لپتاپ استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم راه هایی را معرفی کنیم تا بتوانید بدون شارژر باتری دستگاه خود را شارژ نمایید. در پایان چند نکته را یادآوری خواهیم کرد تا از خراب شدن شارژر لپتاپتان جلوگیری کنید.

پاور بانک ۱۰۰۰۰ ردمی شیائومی

این نوع خمیر انعطاف بالایی دارد و استحکام سیم را افزایش می‌دهد. برای این کار لازم است سیم را با خمیر بپوشانید و آن را برای خشک شدن 24 ساعت در هوای آزاد قرار دهید. برای تعمیر رشته‌های جدا شده سیم شارژر باید از ابزار مخصوص مانند پیچ‌گوشتی و فازمتر استفاده کنید و سیم‌ها را با دست لمس نکنید. کابل برق لپ‌تاپ شما وسیله‌ای است که با جابه‌جایی زیاد و برخورد به اجسام دیگر به مرور زمان دچار ساییدگی می‌شود و خطرات زیادی به همراه دارد. دارای 6 ماه گارانتی mm | ولتاژ خروجی 19.5 ولت 4.7 آمپر | ولتاژ ورودی… قیمت های سایت خرید عمده جهت خرید همکاران ، فروشگاه داران و افرادیست که درخواست خرید عمده دارند لذا برای افراد متفرقه قابل رویت نیست.

  • با ثبت سفارش در پین‌ورک به زبده‌ترین و مجرب‌ترین افراد در هر زمان و مکانی درزمینهٔ تعمیرات شارژر لپ‌تاپ دست پیدا خواهید کرد و همین‌طور به دلیل پیگیری پشتیبانان ما از روند اجرای کار خیالتان راحت خواهد بود.
  • این شارژرها آمپرهای مختلفی از ۲.۵ تا ۴ آمپر دارند و بهتر است مشخصات آن‌ها را با لپتاپتان انطباق داده و شارژری را انتخاب کنید که ولتاژی بالاتر یا آمپری پایین‌تر از مشخصات دستگاه شما نداشته باشد.
  • خود چراغ مطالعه بر روی یک بازوی چرخان با ارتفاع قابل تنظیم قرار گرفته و قادر است تقریبا در هر زاویه دلخواه قرار گرفته و چهره کاربر یا هر جسمی در محیط را روشن کند.
  • این بخش از فروشگاه فروهر اختصاص دارد به خرید شارژر لپ تاپ دل ، شارژر لپ تاپ acer ، شارژر لپ تاپ hp، شارژر لپ تاپ ایسوس و…
  • چندین سیم برق عایق شده توسط یک محفظه مستطیل شکل صاف و پلاستیکی با 3، 4 یا 6 پایانه محصور شده اند.اتصالات USBشامل یک فلز توخالی و مستطیلی است که در داخل آن دو یا چند پین فلزی صاف وجود دارد.
  • کمتر از ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر لپ تاپ از شرکت ما مشخص و به شما معرفی می­‌گردد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida