تعمیرات و خدمات کامپیوتر در محل

تعمیرات و خدمات کامپیوتر در محل

شرکت های خدمات کامپیوتری جزو مشاغلی به حساب می آیند که در تمامی زمینه های فروش، تعمیرات، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر آماده ارائه خدمت به شما خواهند بود. بله، شرکت های کامپیوتری بسیاری این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده اند که مشکلات غیر سخت افزاری و کوچک را از طریق تلفن حل خواهند کرد که فقط کافیست با آنها در تماس باشید. فروختن قطعات لوازم جانبی ، تعمیر کرون قطعات جانبی، شارژ کر دن انواع چاپگرها، و انجام دادن کارهایی در ارتباط با تایپ کردن متن و پروژه های مختلف نرم افزاری و همچنین چاپ آنها می شود. اسمبل کردن یک سیستمآشنایی شما به قطعات داخلی و سخت افزاری را می طلبد. اولین گام در اسمبل کردن یک سیستم در نظر گرفتن نیاز شما می باشد که کدام یک از سیستم های خانگی، اداری، گیمینگ، رندرینگ و … را مد نظر دارید.

اما اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ مانند کارخانه لوازم خانگی یا شرکت ارائه کننده تورهای گردشگری باشید به خوبی اهمیت خدمات کامپیوتر در محل را لیست کارهای خدمات کامپیوتری درک می‌کنید! زیرا در صورت بروز مشکل نمی‌توانید علت مشکل را به درستی حدس بزنید و باید کلیه سیستم‌ها را با صرف هزینه و زمان فراوان به شرکت مد نظر ارائه کنید. در صورتی که خدمات مد نظر را در محل دریافت کنید عیب یابی سیستم‌های کامپیوتری به صورت تک تک انجام می‌شود و نیازی نیست که تمام سیستم‌ها را به یک‌باره متوقف کنید. متخصصین ما برای رفع تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند . زمانی که سیستم شما دچار مشکل می‌شود، چاره‌ای جز مشورت با متخصصان خدمات تعمیر کامپیوتری ندارید؛ چرا که اگر اطلاعات و مهارت کافی در این زمینه نداشته باشید، ممکن است خساراتی جبران‌نشدنی به کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ وارد کنید!

  • برای اعزام متخصصان ما به محل مورد نظرتان، کافی است سفارش خود را در سایت فنستا ثبت کنید.
  • زمانی که نصب و راه‌اندازی اولیه سیستم‌ها یا انجام تعمیرات آن‌ها با دقت و توجه کافی به تمامی جزئیات و بخش‌های کار و با ظرافت تمام انجام گیرد، مسلماً این دستگاه‌ها در بازه‌های زمانی طولانی‌تری دچار بروز مشکل و نقص خواهند شد و عمر دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.
  • از آنجا که مراجعه به مغازه خدمات کامپیوتری و فروشگاه خدمات کامپیوتری همیشه امکانپذیر نیست، اخیرا خدمات کامپیوتری در محل بسیار محبوب شدهاند.
  • نصب نرم افزارهای مورد نیاز سازمان، نصب سیستم عامل‌های مختلف، نصب درایوهای سخت افزاری و… جزو خدمات نرم افزاری به شمار می‌روند.
  • زیرا در صورت بروز مشکل نمی‌توانید علت مشکل را به درستی حدس بزنید و باید کلیه سیستم‌ها را با صرف هزینه و زمان فراوان به شرکت مد نظر ارائه کنید.
ما تمام موارد را در رایانه شما ومشکل کامپیوتری شما را بررسی خواهیم کرد . نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس در قدیم فقط برای شناسایی و از بین بردن ویروس‌های رایانه ای بود اما امروزه با گسترش انواع دیگر بدافزارها، نرم‌افزار آنتی‌ویروس برای محافظت از سایر تهدیدهای رایانه استفاده می شود. نصب سیستم عامل یکی دیگر از خدمات کامپیوتر اصلی در تیم نهنگ کامپیوتر می باشد. کافی ست فقط یکبار از خدمات کامپیوتری در محل استفاده نمایید تا تفاوت ما را با سایر خدمات قبلی که دریافت کرده اید، احساس کنید. تعمیر کامپیوتر تهران به خوبی اهمیت این معیار و ارزش وقت شما را می‌داند. این تیم با تجربه در حیطه خدمات‌رسانی، با برپایی بیش از ۱۰ ایستگاه کاری در نقاط مختلف، نقاط مختلف تهران را پوشش داده است.

این خدمات از طریق اینترنت که هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد انجام می شود. عدم جابجایی دستگاه، عدم رفت و آمد و مشاهده همه مراحل توسط مشتری قسمتی از فواید آن می باشد. بسیاری از پروژه های بزرگ در دنیا از طریق ریموت دسکتاپ انجام شده که باعث نادیده گرفتن فاصله ها و مرزها گردیده است. کارشناسان فعال در نوین پویا نت با تمام ایرادات و خطا های کامپیوتری آشنا هستند و می‌توانند فرایند عیب یابی مشکل دستگاه شما را انجام داده و به رفع آن بپردازند. از همین جهت کارشناسان نوین پویا نت توانسته اند در این ۱۰ سال بودن در عرصه پشتیبانی و مشاوره رایانه، پاسخگوی مشکلات کامپیوتری بیش از میلیون ها کاربر درون کشور به صورت شبانه روزی باشند. این اولین تجربه شرکت ما از دریافت خدمات کامپیوتر در محل بود که به تجربه رضایت بخشی نیز تبدیل شد.

درباره سرویس تعمیر کامپیوتر در محل با آچاره

چرا؟ چون با حضور متخصص خدمات کامپیوتر و برطرف کردن مشکل سیستم در حضور خود ما دیگر نگرانی بابت اطلاعات موجود در سیستم نداشتیم. از طرفی هزینه‌های مربوط به جابه‌جایی سیستم از سازمان ما به شرکت مورد نظر نیز از لیست هزینه‌ها خط خورد. طبیعتا این فرایند زمان کمتری هم از ما گرفت بدون آنکه نیازی به خارج شدن کامپیوترها از سازمان باشد. یکی از مرسوم‌ترین شیوه‌های ارائه خدمات کامپیوتری در گذشته، خارج کردن رایانه‌ها از محل شرکت یا سازمان شما و انتقال آن‌ها به شرکت ارائه دهنده این خدمات بود.

مدبران رایان پرداز ( خدمات کامپیوتر )

برای مثال کسب‌وکارهای موجود در یک پاساژ در میان خود برای هر خدمتی که ارائه می‌دهند، یک قیمت تعیین می‌کنند. یک نکته دیگر نیز که باید به آن توجه نمود این است که اکثر خدمات کامپیوتری‌هایی که در حال فعالیت هستند، مجوز ندارند و به نرخ اعلام شده صنف پایبند نیستند. واضح است که هزینه خدمات کامپیوتری کاملاً بستگی به نوع آن خدمت دارد و دارای یک هزینه ثابت است. مغازه‌های خدمات کامپیوتری نیز همچون سایر مغازه‌ها معمولاً یک یا چند مکان بخصوص در شهر دارند. با کمی پرس‌و‌جو می‌توانید مرکز خدمات کامپیوتری‌ها را در شهر خود پیدا کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida