تعمیرات سینمای خانگی سونی نمایندگی تعمیر سینمای خانگی سونی در منزل | sonymag

شرکت مارشال با ارائه‌ی انواع سینماهای خانگی در محدود قیمت وسیع و کاربری گوناگون دست شما را در انتخاب سینمای خانگی کامل باز گذاشته است. بطور مثال سینمای 433 مارشال دارای6 باند با کیفیت عالی می‌باشد و همچنین یک دستگاه پخش دی وی دی دارد، این سینمای خانگی دارای 4 باند ایستاده و یک باند سنتر ( وسط ) است. همچنین از مزیت های این دستگاه یک ساب قوی و با کیفیت ، قابلیت کپی فایلهای سی دی یا دی وی دی در فلاش مموری یا یو اس بی می‌باشد.

نحوه ی انتخاب سینما خانگی

این‌جا است که تیم ما در نمایندگی LG وارد عمل می‌شود و فرایند تعمیر و نگهداری را برای مشتریان عزیز ساده می‌کند! کافی است با ما در نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید تا ما یک تکنسین را به منزل شما اعزام کنیم. سینما خانگی ال‌ جی LH-358HTS یكی دیگر از مدل‌های محبوب است كه همه چیز را در یك جعبه در اختیار كاربر خودش قرار می‌دهد. سیستم صوتی قدرتمند و فراگیر 5.1 كانال، پخش DVD/CD و ضبط و پخش از روی درگاه USB از ویژگی‌های اساسی این سینما خانگی به شمار می‌آید.

سوالات متداول تعمیرات سینمای خانگی سونی

زمانی که باندهای عقب با‌سیم صدا ندارد، نیاز به فعال کردن باندها به صورت مجازی است و ممکن است علت قطع شدن صدای سینما خانواده مربوط به همین گزینه باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که لزومی ندارد برند باند و سینمای خانگی شما همنام با برند تلویزیونتان باشد. این سیستم Home Theater In A Box System معمولاً از 5 اسپیكر با صدای فراگیر، یك ساب‌ووفر Subwoofer و یك پلیر Disc Player یا آمپلی‌فایر تشكیل شده است. این اجزا همگی در یك جعبه به همراه تمام كابل‌های مورد نیاز به فروش می‌رسند.

  • امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و عرضه‌ی انواع تلویزیون‌های باریک و مدرن به بازار، شاهد این مسئله هستیم که امکانات صوتی موجود در این تلویزیون‌ها تنها کفاف استفاده‌ی روزانه و تماشای مصاحبه‌های معمول را می‌دهند.
  • برای ریست سینما خانگی باید وارد منوی مخفی شوید چون گزینه ریست در بیشتر مدل ها، در منوی مخفی قرار داده شده است.
  • نکته ی حائز اهمیت در خرید باند و سینمای خانگی علاوه بر ویژگی‌های ظاهری و متناسب با دکوراسیون منزل(که جلوتر مورد بررسی قرار می‌دهیم) این است که باید نوع کاربرد مد نظر خود را تعیین کنید.
  • پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.
  • پیشنهاد می شود جهت رفع مشکل عدم خوانش دی وی دی در سینمای خانگی به آرامی با دستمال بدون پرزی اپتیکال بلاک را تمیز کنید.

معمولا در سینمای خانگی ال جی، این میزان از 0 تا 5 قابل تنظیم است. حالت فعال سازی باند ها به صورت مجازی را فعال کنید و یکی از حالت های Bass، Matrix، و یا Net Plus را بنا به سلیقه خود انتخاب کنید تا صدا از همه بلندگوها پخش شود. از اسپیکرهای مجله خبری محصولات سونی قوی پرتابل با صدای خروجی کریستالی و شفاف که صوت را در گوشه به گوشه خانه پخش می‌کند تا سیستم‌های سینمای خانگی بلو-ری و سیستم‌های سینمای خانگی دی وی دی ال جی همگی طراحی شده‌اند تا تجربه سینمایی نابی را برای شما به ارمغان بیاورند.

سینمای خانگی ال جی مدل LH-790 HTS

نمایندگی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، به شما ضمانت نامه رسمی و معتبر ارائه می دهد تا از اصالت خدمات، اطمینان کامل داشته باشید. نمایندگی تعمیر سینمای خانگی سامسونگ ، مجموعه ای شناخته شده است که خدمات ترمیم سینما خانگی این برند را به متقاضیان عزیز ارائه می دهد. فرایند بررسی، عیب یابی و تعمیر سینما خانگی Samsung در این مرکز، تحت نظارت مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون و سیستم های صوتی انجام می شود. پاناسونیک از دیگر برندهایی است که در طی سالیان طولانی متوع ترین محصولات را با بهترین کارایی ها به مشتریان خود عرضه کرده است و سبب شده تا با اکتفا به فناوری های منحصر به فرد اکثر مخاطبان حداقل مدلی از محصولات این کمپانی را در منزل خود داشته باشند. از جمله تولیدات این برند می توان به سینما خانگی ها اشاره نمود که با توجه به نیاز مبرم افراد به دستگاه های قدرتمند پخش صوت طراحی و در چرخه تولید قرار داده شده اند.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida