تصاویر و اطلاعات بیشتر در مورد لنز جدید Tamron 20-40mm f/2.8 FE: این لنز واقعاً برای Vlogger های فول فریم ساخته شده است.

هنگامی که این لنز با عملکرد برش درون دوربین یا دوربین بدون آینه APS-C ترکیب می‌شود، محدوده فاصله کانونی معادل 30 تا 60 میلی‌متر در فرمت فول فریم را پوشش می‌دهد. برای کسانی که 40 میلی‌متر را برای اهدافشان کافی نمی‌دانند، این لنز با فعال کردن عملکرد برش در دوربین بدون تعویض لنز، محدوده زوم 20 تا 60 میلی‌متری را در دوربین‌های فول فریم ارائه می‌کند.

دوربین 20-40 میلی متری F2.8 همچنین دارای قابلیت عکاسی از نزدیک بسیار عالی است، با حداقل فاصله جسم 0.17 متر (6.7 اینچ) در انتهای 20 میلی متر و 0.29 متر (11.4 اینچ) در انتهای 40 میلی متر. توانایی ضبط صحنه های مختلف با زاویه دید وسیع آن که با استفاده از تلفن همراه ضبط می شود، امکان بیان را افزایش می دهد.

توجه SAR: تامرون فقط این دو نمونه تصویر با وضوح کوچک را به اشتراک گذاشت:

در نهایت، یک لنز زوم طراحی و ساخته شد تا به روش شما کار کند—به جای لنزهای راهنما در سال 1950 استفاده شد. هفتاد سال پیش، عکاسان فیلم 35 میلی‌متری گرفتند و بیشتر دوربین‌ها لنزهای 50 میلی‌متری داشتند. این فاصله کانونی به‌عنوان استاندارد انتخاب شد، زیرا چشم‌اندازی که می‌گیرد نزدیک به چیزی است که چشم انسان به طور معمول می‌بیند – منهای دید محیطی.

شما از دوربین خود به روش‌های محدودی که مدت‌ها پیش، قبل از دیجیتال غالب بود، استفاده نمی‌کنید. شما تصاویر ثابت می گیرید، اما همچنین فیلم می گیرید، بنابراین به زوم همه کاره تری نیاز دارید و این همه چیز را تغییر می دهد. یافتن لنز زوم بسیار مناسب هم برای عکس‌ها و هم برای فیلم‌ها چالش برانگیز بوده است – مگر اینکه بخواهید لنز بزرگ‌تر و سنگین‌تر از حد متوسط ​​را با خود حمل کنید. چالش برانگیز – تا کنون.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/more-images-and-info-about-the-new-tamron-20-40mm-f-2-8-fe-lens-its-really-made-for-full-frame-vloggers/

TAMRON 20-40mm F2.8 را به عنوان یک گزینه جدید برای لنزهای زوم استاندارد با دیافراگم سریع، به ویژه به عنوان زوم استاندارد یک ولاگر، و به عنوان یک لنز معمولی روزمره، همه جا ایجاد کرد.

این لنز با فاصله کانونی استاندارد 40 میلی‌متری، در طیف وسیعی از صحنه‌های عکاسی، از جمله عکس‌های فوری و پرتره که از بوکه زیبا در F2.8 استفاده می‌کنند، به خوبی کار می‌کند.

دوربین همه کاره 20-40 میلی متری F2.8 از زاویه فوق عریض که معمولاً در فیلمبرداری استفاده می شود تا محدوده کانونی استاندارد با یک لنز را پوشش می دهد. علاوه بر این، با طراحی جمع و جور و سبک خود، لنز بر خلاف زوم‌های سنگین‌تر با وزنه، حتی زمانی که لوازم جانبی مانند دستگیره دوربین یا تثبیت‌کننده گیمبال به آن متصل شده‌اند، به خوبی متعادل می‌شود. در مجموع، این یک انتخاب خوب برای فیلمبرداری vlog است. هنگام عکاسی در انتهای عریض 20 میلی‌متری، می‌توانید سلفی‌هایی بگیرید که شامل پس‌زمینه است، کاری که انجام آن حتی با فاصله کانونی 24 میلی‌متری دشوار است.

مردم به روش‌های مختلف از عکاسی لذت می‌برند، اما یک چیز مشترک همه ماست: تجربه آن لحظه پشیمانی که وقتی عکسی می‌خواهیم بگیریم اما دوربین یا لنز مناسب را همراه نداریم، احساس می‌کنیم.

برای فوکوس خودکار دقیق و بی‌صدا، لنز مجهز به مکانیزم فوکوس موتور خطی VXD (کویل صوتی فوق‌العاده گشتاور) است. این فوکوس بدون استرس و ردیابی فوکوس عالی سوژه های متحرک را ارائه می دهد. از آنجایی که لنز دیافراگم F2.8 را در سراسر محدوده زوم کامل ارائه می دهد، می توانید از فیلمبرداری با استفاده از بوکه زیبا نیز لذت ببرید.

من مطالب جدیدی در مورد لنز FE تامرون 20-40mm پیدا کردم. و بسیار واضح است که هدف آنها بازار ولوگر فول فریم است:

پیشنهاد جدید از TAMRON! سه نکته کلیدی F2.8 20-40 میلی متری، یک لنز زوم استاندارد با دیافراگم سریع فشرده و سبک وزن که از 20 میلی متر شروع می شود!

نکته 3
فیلمبرداری به راحتی لذت بخش

TAMRON موفق شده است F2.8 20-40 میلی‌متری را کوچک‌تر و سبک‌تر کند و آن را تنها 86.5 میلی‌متر (3.4 اینچ) طول و تنها 365 گرم (12.9 اونس) وزن کند. این یک لنز راهپیمایی است که می توانید آن را در تمام طول روز روی دوربین نگه دارید و مطمئن باشید که هرگز فرصت عکاسی را در زندگی روزمره یا در سفر از دست نمی دهید.

F2.8 20-40 میلی متری با دوربین های بدون آینه فول فریم سازگار است و از فاصله کانونی خیره کننده 20 میلی متری شروع می شود. بهره گیری از مزایای زاویه فوق عریض 20 میلی متری در انتهای عریض، مناظر طبیعی پویا که بر پرسپکتیو تأکید دارند، تازه شروع کار است.

در اینجا، TAMRON تعدادی عکس/تصاویر را ارائه می دهد که هم نکات کلیدی کاربردی و خلاقانه F/2.8 Di III VXD 20-40 میلی متری (مدل A062) را نشان می دهد.

نکته 1
قابلیت حمل بی نظیر – همیشه در دوربین بمانید

نکته 2
دیافراگم سریع F2.8 با زوم استاندارد 20 میلی متری شروع می شود

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida