تصاویر سونی 7rV به ابزار مقایسه Dpreviews افزوده شد: “از رقبای فول فریم خود جلوتر است”

Dpreview بررسی مداوم A7rV خود را پیشرفته کرد و تصاویر را در داخل خود اضافه کرد ابزار مقایسه صحنه استودیو. آنها می نویسند:

a7R V سطح جزئیات قابل مقایسه ای را با نمونه قبلی خود نشان می دهد و آن را بالاتر از خود قرار می دهد. رقبای فول فریم اما پشت گوشی هایی مانند GFX 100S فوجی فیلم. به نظر می رسد فیلتر پایین گذر وجود ندارد، بنابراین خطر وجود دارد نام مستعار و رنگ کاذب در جزئیات با فرکانس بالا و کنتراست بالا. این است کمی پر سر و صدا تر نسبت به رقبای خود که آشکارتر می شود در ایزوهای بسیار بالا.

وضوح عالی یعنی JPEG از تفاوت جزئیات نهایت استفاده را ببرید بین a7R V و همتایان فول فریم آن، در حالی که، برعکس، کاهش نویز پیچیده کمک می کند دیفرانسیل نویز را کاهش دهید بین مدل ها رنگ JPEG همانطور که عکس‌های دنیای واقعی ما نشان می‌دهند نیز خوب است. سرخابی‌ها به اندازه دوربین‌های کانن اشباع نشده‌اند، و اندکی از رنگ‌های رنگی هلویی تا صورتی دیده می‌شود، در حالی که رنگ‌های آبی میانی غنی‌تر از دوربین‌های دیگر اینجا هستند و به آسمان نور روز جلوه‌ای بهتر می‌دهند. پرتقال ها لمس اشباع‌تر به نظر می‌رسد، که می‌تواند توضیح دهد که چرا زردها به جای سبز، کمی به آن جهت متمایل می‌شوند، اما این تفاوت‌ها در محدوده خطایی است که مراحل نوردهی 1/3 EV، هنگام تلاش برای تطبیق نور بین دوربین‌ها، نشان می‌دهد. نکته مهم این است که استفاده در دنیای واقعی تأثیر مثبتی را که ما از صحنه آزمایش به دست آوردیم را نشان می دهد.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-7rv-images-added-to-dpreviews-comparison-tool-ahead-of-its-full-frame-rivals/

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida