تست بنچمارک نشان می‌دهد اکسپریا 5 ولت مجهز به 16 گیگابایت رم، اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

سونی برای تبدیل شدن به یک رقیب قوی تر در بازار گوشی های هوشمند چه کاری می تواند انجام دهد؟ آیا طرح نامگذاری است؟ آیا به این دلیل است که اپراتورهای آمریکایی گوشی های سونی را نمی فروشند؟ در ایالت‌ها، می‌توانید گوشی‌های Xperia را از وب‌سایت Sony، Best Buy، Amazon، B&H Photos نیویورک و جاهای دیگر خریداری کنید.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-5v-16gb-ram_id145828

ما تصور می کنیم که Xperia 5 V همچنان دارای یک پنل OLED 6.1 اینچی با وضوح +FHD (1080p) و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد. یک بار دیگر، انتظار می رود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی چراغ ها را روشن نگه دارد.

تست بنچمارک ادعایی برای Sony Xperia 5 V نسخه‌ای با 16 گیگابایت رم را نشان می‌دهد - تست بنچمارک Xperia 5 V مجهز به 16 گیگابایت رم، Snapdragon 8 Gen2 SoC را نشان می‌دهد.

تست بنچمارک ادعایی برای سونی اکسپریا 5 V یک نسخه با 16 گیگابایت رم را نشان می‌دهد.

ظاهراً نسخه بعدی سری گوشی های هوشمند جمع و جور سونی، Xperia 5 V، در تست بنچمارک Geekbench قرار گرفته است (از طریق یک پست در Weibo) که برخی از مشخصات گوشی را فاش کرد. جالب ترین احتمالاً 16 گیگابایت رم است که در صورت قانونی بودن تست Geekbench، گوشی حداقل روی یکی از انواع دستگاه استفاده می کند. گوشی های دیگری مانند OnePlus 11 وجود داشته اند که نسخه ای با حافظه 16 گیگابایتی را ارائه می دهند.
اگر به خاطر داشته باشید، نسخه کامپکت گوشی‌های اکسپریا سونی معمولاً از یک چیپست پشتیبانی می‌کنند، حافظه و فضای ذخیره‌سازی یکسانی دارند و از همان آرایه دوربینی که در جدیدترین گوشی پرچمدار اکسپریا یافت می‌شود، استفاده می‌کنند. مادربرد کالاما لیست شده در تست Geekbench نیز در سری Samsung Galaxy S23 و Xiaomi Mi 13 Pro یافت می شود. به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که اکسپریا 5 V از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کند. اندروید 13 از پیش نصب خواهد شد
تست Geekbench همچنین شماره مدل Sony 5 V را نشان داد که XQ-DQ72 خواهد بود. با توجه به اینکه Xperia 5 IV در سپتامبر گذشته عرضه شد، هنوز چند ماه تا رونمایی سونی از Xperia 5 V باقی مانده است. در نتیجه، می‌توانیم اطلاعات و نکات بیشتری را در مورد این گوشی ببینیم که ممکن است به ما کمک کند تا این گوشی را بهتر بشناسیم. دستگاه اگر به این موضوع اشاره نکنیم که این گوشی دارای امتیاز تک هسته ای 1439 و امتیاز چند هسته ای 5071 در بنچمارک Geekbench است، دچار مشکل می شویم.