تخفیف عمیق: هدفون های مورد علاقه سونی WH-1000XM4 در حال حاضر در آمازون دزدیده شده اند.

اما هدفون فوق العاده سونی XM4 را با چه چیزی باید جفت کنید؟ در اینجا بهترین معاملات تلفن Prime Day موجود در حال حاضر وجود دارد:


منبع: https://www.phonearena.com/news/Deep-discount-all-time-favorite-Sony-WH-1000XM4-headphones-are-a-steal-on-Amazon-right-now_id148799

یکی دیگر از نقاط قوت در آستین XM4 عمر باتری 30 ساعته آن است که با XM5 برابری می کند اما از آن فراتر نمی رود. همچنین اگر به موتور پیشرفته تقویت صدا دیجیتال با Edge-AI اشاره نکنیم (هوش مصنوعی این روزها همه جا هست!) که با همکاری Sony Music Studios توکیو توسعه داده شده است و در زمان واقعی برای بازسازی کار می کند. صدایی که به دلیل فشرده سازی دیجیتال از بین رفته است تا صدایی با کیفیت بالا به پرده گوش شما ارائه کند. بله، آنها لیاقت آن را دارند!

در اینجا یک سوال جالب برای شما وجود دارد: آیا چیزی وجود دارد که هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4 ممتاز ندارد؟ خوب، اگر بخواهیم صادق باشیم، یک نام فانتزی و به یاد ماندنی چیزی است که بلافاصله به ذهن خطور می کند، اما… جدای از آن یک چیز کوچک که سونی امیدوار است روزی آن را برطرف کند، WH-1000XM4 در واقع همه چیز را دارد:
  • طراحی محکم و درجه یک که در چندین رنگ شیک موجود است
  • کیفیت صدای استادانه تنظیم شده است
  • میکروفون داخلی برای تماس های صوتی و کنترل آمازون الکسا
  • عمر باتری تا 30 ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع
  • حذف نویز فعال پیشرو در صنعت
  • تشخیص پوشیدن برای مکث خودکار و از سرگیری پخش
و اکنون می توانیم اضافه کنیم قیمت شگفت انگیز پس از اینکه آمازون تصمیم گرفت سخاوتمندانه قیمت فوق‌العاده Sony WH-1000XM4 را تا 29 درصد کاهش دهد، به لیست حرفه‌ای‌ها می‌رسد! جزئیات این معامله به شرح زیر است:
همانطور که می بینید، مدل جدیدتر این سری، سونی WH-1000XM5، در این روز آمازون پرایم روز تخفیف 18 درصدی دریافت کرده است، و در عین حال، زمان خوبی را برای دریافت XM5 در صورتی که بوده اید، می کند. با توجه به آن مدل خاص، نمی توانیم انکار کنیم که بهترین هدفون بی سیم ممتاز در حال حاضر XM4 است.
در حالی که XM5 واقعاً شگفت‌انگیز مهندسی صدا است، واقعیت این است که Sony XM4 هنوز هم یک جفت هدفون بی‌سیم بسیار پیشرفته است که عالی به نظر می‌رسد، صدایی عالی دارد و تمام زنگ‌ها و سوت‌های مدرنی را که ممکن است تصور کنید، از جمله اکتیو فوق‌العاده کارآمد سونی را دارد. فناوری حذف نویز و همچنین حسگرهای لمسی برای کنترل پخش سریع و دسترسی به دستیار صوتی.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida