بیانیه مطبوعاتی Sony FX30: سونی خط سینما را با دوربین جدید 4K Super 35 برای فیلمسازان آینده گسترش می دهد

FX30 با جدیدترین سیستم های تصویربرداری، بیان سینمایی فیلمسازان جدید را ارائه می دهد. دارای سنسور جدید 20.1 مگاپیکسلی APS-C Exmor R™ CMOS با نور پس‌زمینه (فرمت Super 35) با ISO پایه دوگانه (800/2500) برای ارائه حساسیت بالا، نویز کم و 14+ توقف.[i] از عرض جغرافیایی

کارت‌های جدید با ظرفیت بزرگ به مشخصات TOUGH دست یافته‌اند، به این معنی که گواهی ضد آب، ضد گرد و غبار، (IP57) و به اندازه کافی قوی برای پشتیبانی از عکاسی طولانی‌مدت پایدار در محیط‌های مختلف دریافت کرده‌اند.[xvii].

انواع داستان های انحصاری، ویدیوها و محتوای جدید هیجان انگیز که با جدیدترین دوربین ها و سایر محصولات سونی گرفته شده است را می توانید پیدا کنید. اینجا. مرکز عکاسی اروپایی سونی به 22 زبان در دسترس است و جزئیات مربوط به اخبار محصولات، مسابقات و لیست به‌روز رویدادهای سونی در هر کشور را ارائه می‌کند.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-fx30-press-release-sony-expands-cinema-line-with-new-4k-super-35-camera-for-future-filmmakers/

FX30B جدید نیز در اواخر اکتبر به مدت تقریبی در دسترس خواهد بود 2800. در انواع نمایندگی های مجاز سونی در سراسر اروپا فروخته خواهد شد.

سونی خوشحال است که جدیدترین محصول اضافه شده به خط سینمای معتبر این برند – FX30 (مدل ILME-FX30) را معرفی کند. FX30 جدید یک دوربین سینمایی کامپکت 4K Super 35 است که بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای Cinema Line را ارائه می‌کند، مانند ISO Base دوگانه، حالت‌های عکاسی Log و LUT (جداول جستجو) وارداتی توسط کاربر با قیمتی که برای بسیاری از مشتاقان جذاب است. فیلمسازان

جمع و جور و سبک وزن، FX30 دارای طراحی صفحه تخت با نقاط اتصال جانبی نخی است که استفاده از آن را برای عکاسی با دست، گرفتن عکس های با زاویه پایین، نصب روی گیمبال یا افزودن لوازم جانبی آسان می کند. FX30 همچنین دارای یک دسته دسته XLR است[xii]، که می تواند برای گرفتن عکس های با زاویه کم استفاده شود و همچنین به فیلمسازان اجازه می دهد تا از طریق ورودی های صوتی مختلف، از جمله دو ورودی صوتی XLR و یک جک مینی استریو 3.5 میلی متری برای ضبط 4 کانال، صدای شفاف را ضبط کنند. میکروفون‌های خارجی را می‌توان مستقیماً از طریق جک Multi Interface Shoe یا میکروفون به دوربین متصل کرد. FX30 همچنین دارای یک میکروفون داخلی استریو برای ضبط صدا است.

سونی علاوه بر معرفی FX30 جدید، دو کارت حافظه جدید CFexpress نوع A – CEA-G320T و CEA-G640T را معرفی کرد. هر دو کارت هایی با ظرفیت بالا هستند که از عملکرد با سرعت بالا با عملکرد بالا در خواندن و نوشتن پشتیبانی می کنند.

Yann Salmon Legagneur، رئیس بازاریابی IP&S در سونی اروپا می‌گوید: «FX30 جدید برای هر کسی که می‌خواهد شروع به فیلم‌سازی کند، مناسب است. بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای دوربین‌های رده بالای ما را با قیمتی در اختیار دارد که باعث می‌شود فیلمسازان در هر سطحی به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این دوربین نقطه شروعی عالی برای مجموعه کامل دوربین‌های Cinema Line ما است.»

FX30 جدید یک انتخاب ایده آل برای فیلمسازانی است که فعالانه روی آن کار می کنند یا در نظر دارند وارد آن شوند جوایز فیلمساز آینده سونی، یک برنامه جدید و بزرگ جوایز سالانه برای فیلم های کوتاه. این جوایز با حمایت سونی و ورود رایگان، به منظور ارتقای صداهای اصلی از سراسر جهان با دیدگاهی تازه در داستان سرایی آغاز شد. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به: www.sonyfuturefilmmakerawards.com/

FX30 و FX30B مجهز به دو اسلات کارت حافظه هستند که با هر دو کارت CFexpress نوع A و کارت‌های SDXC/SDHC سازگار هستند و طیف وسیعی از تجربه‌های عکاسی را برای سازندگان به ارمغان می‌آورند. FX30 همچنین با کارت های حافظه جدید CFexpress Type A با ظرفیت بالا سازگار است.[xiii]

مانند سایر بخش‌های Cinema Line، FX30 با فعال کردن حالت‌های Cine El، Cine El Quick و Flexible ISO برای ضبط با منحنی گامای S-Log3، دارای حالت‌های عکاسی Log است که امکان انعطاف‌پذیری بیشتری را هنگام درجه‌بندی رنگ فراهم می‌کند. هر سه حالت امکان فیلمبرداری در حین نظارت با LUT مناسب را برای پیش نمایش تصویر نهایی فراهم می کنند. علاوه بر این، FX30 شامل مجموعه‌ای از جلوه‌های سینمایی داخلی است، مانند S-Cineton™‌ سونی، و می‌تواند عکس‌های تکی بگیرد. این دوربین قابلیت های پیشرفته پردازش تصویر را با موتور پردازش BIONZ XR برای درجه بندی طبیعی و بازتولید رنگ واقعی ارائه می دهد.

جوایز فیلمساز آینده سونی

FX30 نهایت آزادی خلاقانه را فراهم می کند و گزینه ای برای خرید با یا بدون دسته XLR دارد.[xiv]

FX30 همچنین با نسخه جدید Camera Remote SDK (نسخه 1.06)، کیت توسعه نرم افزاری که عملکرد از راه دور و تغییرات پیکربندی را امکان پذیر می کند، سازگار خواهد بود.

عملکرد آسان و ضریب فرم فشرده

FX30 دارای فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد سونی با تنظیمات زیر است:

  • فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی (انسان، حیوان یا پرنده).[iv])
  • ردیابی در زمان واقعی
  • تنظیمات دقیق AF
  • کمک AF[v]

خلاقیت ها همچنین هنگام استفاده از Focus Map کنترل بیشتری دارند[vi]، که تجسم عمق میدان و جبران تنفس را آسان می کند[vii] هنگام فوکوس زاویه دید ثابتی را ارائه می دهد. این دوربین همچنین دارای تثبیت کننده موثر برای تیراندازی با اسلحه با استفاده از حالت فعال است[viii] به لطف تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره اپتیکال درون بدنه و همگام‌سازی کد زمان[ix].

کارت حافظه فشرده و با کارایی بالا CFexpress Type A CEA-G320T در ماه اکتبر به مدت تقریباً در دسترس خواهد بود. 710 (CEA-G320T)، در حالی که کارت حافظه CFexpress نوع A CEA-G640T[xv] تقریباً در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود 1350 یورو. علاوه بر کارت‌های 80 و 160 گیگابایتی موجود، کارت‌های با ظرفیت 320 و 640 گیگابایتی به این سری اضافه خواهند شد.[xvi].

FX30 نه تنها عملکرد پیشرفته بلکه قابلیت اطمینان فوق العاده را نیز ارائه می دهد. دارای ساختار اتلاف حرارت نوآورانه برای ضبط بی وقفه 4K/60p، قدرت قابل اعتماد برای ضبط طولانی، و شاسی آلیاژی منیزیمی بادوام است. مجموعه‌ای جامع از لنزهای E-mount، میکروفون‌های با کارایی بالا، و سایر اجزای ضروری، سیستم‌های انعطاف‌پذیر فوق‌العاده‌ای را برای طیف وسیعی از نیازهای خلاقانه به سازندگان می‌دهد.

ویدیوی محصول در FX30 جدید قابل مشاهده است اینجا.

ایجاد نگاه سینمایی

قیمت و در دسترس بودن

طراحی شده برای حمایت از نیازهای سازندگان

FX30 دارای ویژگی های دیگری است که روح خط سینما را حفظ می کند، از جمله:

  • صفحه منوی اصلی قابل تنظیم جدید به سبک لیست که دسترسی سریع به موارد پرکاربرد را فراهم می کند
  • صفحه فیلم آماده به کار جدید که نمای بدون مانع از سوژه را ارائه می دهد
  • دکمه ها و صفحه های مخصوص فیلمبرداری

FX30 همچنین دارای عملکردهای اضافه شده برای کمک به گردش کار خلاقانه است، مانند ویرایش پس از تولید با استفاده از LUT تعبیه شده و ابرداده EI.[x] این ابرداده با استفاده از آخرین نسخه Catalyst Prepare سونی در دسترس است[xi] یا برنامه های Catalyst Browse. یک پلاگین جدید Catalyst Prepare برای Adobe Premiere Pro در ماه اوت منتشر شد.

ILME-FX30 از انواع کدک های ضبط ویدیو پشتیبانی می کند. این دوربین می‌تواند 4K Super 35 (16:9) را با نمونه‌برداری بیش از حد از 6K تا 60 فریم در ثانیه بگیرد. ILME-FX30B همچنین دارای قابلیت عکاسی با نرخ فریم بالا، از جمله 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه و فول اچ دی با سرعت 240 فریم در ثانیه است. هر دو حالت ضبط 16:9 می توانند با 10 بیت 4:2:2 فیلمبرداری کنند در حالی که می توان از کانکتور HDMI نوع A برای خروجی 4K و 16 بیت RAW استفاده کرد.[ii] به یک ضبط کننده خارجی[iii].

FX30 جدید در اواخر ماه اکتبر تقریباً در دسترس خواهد بود 2300. در انواع نمایندگی های مجاز سونی در سراسر اروپا فروخته خواهد شد.

برای اطلاعات دقیق محصول لطفا مراجعه کنید

این کارت‌های با ظرفیت بالا از عملکرد پرسرعت با حداکثر سرعت نوشتن تا 700 مگابایت بر ثانیه و ضمانت عملکرد ویدیو “VPG400” پشتیبانی می‌کنند که سرعت نوشتن پایدار تا 400 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد و فیلمبرداری با نرخ بیت بالا 4K 120p را امکان‌پذیر می‌کند.

کارت های حافظه CFexpress نوع A: CEA-G320T و CEA-G640T

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida