به تازگی اعلام شد: کاپلن های جدید Funleader 18mm f/8.0

Funleader جدید را اعلام کرد کلاهک های 18 میلی متری f/8.0 (پیش سفارش از اینجا).

بدنه فوق‌العاده نازک آن وقتی لحظه‌ها را ثبت می‌کنید، مردم را نمی‌ترساند و وزن فوق‌العاده اشتیاق شما برای عکاسی را از بین نمی‌برد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شهود خود را دنبال کنید، دوربین خود را بردارید و لحظات ارزشمندی را ثبت کنید!

Funleader CAPLENS 18mm f/8.0 0.3m-∞ Pro برای سونی E-mount و Fujifilm X-mount طراحی شده است. با چرخش فوکوس، می توانید با تنظیم فاصله فوکوس بین 0.3 متر، 0.5 متر، 0.7 متر، 1 متر، 2 متر و بی نهایت عکاسی خیابانی بگیرید. با پوشش لنز عقب، Caplens شما برای حمل یا نگهداری ایمن است. علاوه بر این، برچسب نام را در جلوی لنز طراحی و اندازه آن را تغییر می‌دهیم و آن را با ظاهر و روی دوربین هماهنگ می‌کنیم.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/just-announced-new-funleader-18mm-f-8-0-caplens/

تصویر نمونه Funleader caplens 18/8 pro

امکانات

  • فاصله فوکوس: با داشتن صفحه فوکوس برای کنترل فاصله فوکوس، حداقل فاصله فوکوس را به 0.3 متر کاهش دادیم که به ثبت جزئیات کوچکتر با فاصله فوکوس نزدیکتر کمک می کند.
  • لنز فول فریم: این لنز فول فریم عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد و کار با آن آسان است و استفاده از آن روان است.
  • شکل باریک: این شامل هیچ قطعه الکترونیکی نیست، به طوری که تنها 17 میلی متر ضخامت دارد و تنها 71 گرم وزن دارد. بدنه لنز کاملاً از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که لنز را محکم و بادوام می کند. ساختار یک تکه شکل باریک و کیفیت عالی آن را برجسته می کند.
  • فاصله بیش از حد کانونی: محدوده فوکوس از 0.3 متر تا بی نهایت است. بنابراین نیازی به فوکوس نیست و می توانید تصاویری با جزئیات کافی نیز دریافت کنید.
  • لنز فوق عریض: لنز قدرتمند 18 میلی متری با زاویه دید فوق عریض همه چیز را با جزئیات کافی و کنتراست بالا نشان می دهد. هنگام عکاسی خیابانی، علوم انسانی، مناظر یا معماری، Funleader CAPLENS 18mm f/8.0 0.3m-∞ Pro به شما این امکان را می دهد که از همه آن عکس بگیرید، بدون اینکه بخش های مهم صحنه را از دست بدهید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida