بهترین هدفون‌های حذف نویز در Best Buy ۱۰۰ دلار تخفیف دارند!

همه ما می دانیم که چقدر خوب است محصولات صوتی سونی واقعاً چنین هستند، به خصوص وقتی در مورد سرکوب صدا صحبت می کنیم. اساساً، تمام هدفون‌ها و هدفون‌های سری 1000 در بالای زنجیره غذایی در مورد فناوری حذف نویز قرار دارند. و اکنون می توانید جدیدترین مدل را از خط هدفون با 100 دلار تخفیف دریافت کنید. به طور معمول، WF-1000XM4 279 دلار قیمت دارد، اما اکنون می توانید یک جفت از این هدفون های عالی را فقط با قیمت مناسب تهیه کنید. 179.99 دلار!

را سونی WF-1000XM4 برخی از پیشرفته‌ترین هدفون‌های حذف نویز امروزی هستند. آنها صدای قدرتمندی را با پردازنده سیگنال ۳۲ بیتی ممتاز و فناوری حذف نویز فعال هیبریدی HD ارائه می‌دهند که تا ۹۹.۹ درصد از نویز پس‌زمینه را مسدود می‌کند.تو می توانی برای جزئیات بیشتر، بررسی کامل ما را بررسی کنید، اما به طور خلاصه، این هدفون‌ها تمام چیزی است که حتی برای تجربه صوتی روزانه خود به آن نیاز دارید. در اینجا گزیده ای از بررسی در مورد کیفیت صدا آورده شده است، و به خاطر داشته باشید که Press در مورد صدا بسیار حساس است.

“جداسازی سازها عالی است، و همه چیز به خوبی تعریف شده و با حداقل اعوجاج به نظر می رسد. من می توانم از آنها برای لذت بردن از آهنگ های مورد علاقه ام با شنیدن تمام جزئیات پیچیده آنها استفاده کنم، یا حتی برای تحقیق و یادگیری آهنگ ها با اطمینان.”

همچنین بخوانید:


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-wf-1000xm4-100-off-bestbuy_id144439

بنابراین، اگر به دنبال هدفون های جدید هستید، در گرفتن یک جفت از این ها تردید نکنید. به ندرت پیش می‌آید که جدیدترین مدل‌ها از چنین تخفیف‌هایی برخوردار شوند و این یکی ممکن است دوام زیادی نداشته باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida