بهترین نمایشگر گوشی 2023

اگر به دنبال بهترین نمایشگر گوشی تاشو هستید، این دوباره Oppo است که با خط Find N خود ارائه می دهد نه سامسونگ. ما نمایشگر Find N2 را آزمایش کردیم تا یکی از معتبرترین پنل‌ها در بین همه تلفن‌ها، نه تنها گوشی‌های خمیده، و درخشان‌ترین پنل در یک گوشی تاشو باشد.

نرخ تازه سازی پویا بالا بهترین چیزی است که از زمان معرفی فناوری OLED برای نمایشگرهای موبایل اتفاق افتاده است و پس از امتحان کردن آن هنگام مرور و پیمایش، دیگر به گذشته نگاه نمی کنید. در اینجا پاسخ به سؤال ما این است که چگونه همه چیز دقیقاً کار می کند:

PhoneArena: کدام برنامه‌ها در انتخاب خودکار هرتز را دریافت می‌کنند – آیا در Chrome 120 هرتز است، اما مثلاً در پخش ویدیو 60 هرتز؟ رابط کاربری چطور؟

Oppo Find N2

سونی نه تنها تنها گوشی هایی را با وضوح صفحه نمایش 4K تولید می کند، بلکه آنها را تا سطح تقریباً عالی کالیبره می کند. پرچمدار Sony Xperia 1 IV دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K با تراکم پیکسلی فوق العاده 643 PPI است و معیارهای صفحه نمایش ما روشنایی بی نظیر، تعادل رنگ سفید و سطح اعتبار بازنمایی رنگ گسترده ای را ارائه می دهند که برخی از بهترین هایی است که اندازه گیری کرده ایم. نرخ رفرش پویا بالا، و Sony Xperia 1 IV احتمالا بهترین پنل گوشی تا کنون را دارد.

اپل با مظنونان سرمایه گذاری معمولی خود از Corning “ساخته شده در آمریکا” شریک شده است تا بر ترکیبی انحصاری که آن را می نامد تسلط یابد. سپر سرامیکی، اشاره ای به مواد سخت “شیشه سرامیک” درگیر در ترکیب دارد.

امتیاز: نمایشگر Pixel 6a

در مورد ورود گوگل در اینجا چه می خواهید بگویید، اما پیکسل ها دارای نمایشگرهای بسیار خوب کالیبره شده و جدید هستند. پیکسل 6a نیز از این قاعده مستثنی نیست. اول از همه، اعتبار رنگ آن بهتر از قهرمانان کالیبراسیون معتبر در اینجا است (فقط به اعداد DeltaE در زیر نگاه کنید). همچنین به اندازه کافی روشن است، بنابراین اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی 5G جمع و جور با دوربین و نمایشگر عالی هستید که به ضرر شما نباشد، پیکسل 6a با روایت شما مطابقت دارد.

گوگل پیکسل 6 پرو

این روشنایی همان چیزی است که به ویژه نمایشگر S22 Ultra را متمایز می کند، زیرا نرخ تازه سازی تطبیقی ​​دانه ای قبل از آن در گوشی های Oppo و OnePlus وجود داشته است.

گوگل موفق شد کالیبراسیون کارخانه را پشت سر بگذارد و نمایشگر پیکسل 6 پرو آن اکنون نه تنها یکی از غنی ترین پنل های موجود در دنیای اندروید را ارائه می دهد – وضوح 1440p، نرخ تازه سازی پویا 120 هرتز، و روشنایی بالا، بلکه در صدر قرار دارد. سه از نظر نمایش رنگ در پایگاه داده معیار نمایش ما.

OnePlus 10 Pro

  • پنل های 6.7 اینچی LTPO HDR 1440p
  • نرخ نوسازی پویا 1Hz-120Hz با وضوح کامل 1440p
  • بسیار کم 0.3 JNCD (تفاوت رنگ فقط قابل توجه)
  • ارتقاء نرخ فریم ویدئو MEMC
Birds of a Feather، OnePlus 10 Pro و Oppo Find X5 Pro، زیرا دارای همان پنل 6.7 اینچی LTPO OLED 1440p با نرخ نوسازی پویا و کالیبراسیون نمایشگر فردی در سطح کارخانه توسط متخصصان تصویربرداری هستند. Pixelworks. بنابراین، دقت رنگ تقریباً عالی، پوشش گسترده و روشنایی متوسط ​​بالا، همه با کمتر از 900 دلار بدون اجرای هر دویدن را دریافت خواهید کرد. معاملات OnePlus 10 Pro.

اپل آن را به عنوان رکوردی در سطح حداکثر روشنایی تلفن 2000 نیت یا روشنایی معمولی تر 1600 نیت در هنگام مصرف محتوای HDR و در غیر این صورت 1000 نیت تبلیغ می کند. این دقیقاً همان چیزی است که ما اندازه گیری کردیم و این نمایشگرها آنقدر پیشرفته هستند که در حال حاضر فقط سامسونگ می تواند آنها را با فناوری OLED نسل دوازدهم خود بسازد.

طبق معمول، اپل کالیبراسیون رنگ فردی عالی ارائه می دهد و پنل Super Retina XDR دارای گواهی HDR برای نمایش است. ویدیوی ۴K Dolby Vision HDR که توسط دوربین های خود گوشی ضبط شده است. تنها بخش هوم، نمایش متوسط ​​مقیاس خاکستری است، بنابراین در حالی که آیفون 14 پرو مکس ممکن است درخشان ترین صفحه نمایش تلفن را داشته باشد، از نظر اعتبار رنگ دقیق ترین نیست.

به منظور دستیابی به استانداردهای صحت رنگ پیشرو در صنعت، ما یک دستگاه کالیبراسیون رنگ خودکار اضافی را به خط تولید اضافه کرده ایم. با افزودن 30 ثانیه بیشتر به زمان تولید، هر پنل نمایشگر قبل از انتشار به طور خودکار برای دقت رنگ کالیبره می شود.

بهترین نمایشگر آیفون اپل

  • آیفون 14 پرو مکس
  • پنل 6.7 اینچی LTPS با نرخ نوسازی پویا 120 هرتز
  • حداکثر روشنایی 2000 نیت
  • سخت ترین محافظ شیشه ای پوشش محافظ سرامیکی
  • سیستم رابط جزیره پویا
بهترین های اپل بالاخره ویژگی به روز رسانی 120 هرتز را پیدا کردند (مثلاً 3 بار سریع) و اگر قبلاً روی اکوسیستم iOS سرمایه گذاری کرده اید، هیچ چیز بهتر از روشن ترین و سخت ترین نمایشگرهای آیفون تا کنون وجود ندارد، نمایشگر آیفون 14 پرو مکس. و آیفون 14 پرو

یک صفحه نمایش گوشی عالی چیست؟ آیا وضوح و تراکم پیکسل بالا است؟ خوب، این، و اعداد تست کیفیت صفحه نمایش عالی، به همین دلیل است مشخصات Sony Xperia 1 IV با پنل 4K 1644p در صدر فهرست ما قرار دارد. در مورد روشنایی و کنتراست بالا که دید خوبی در فضای باز در زیر نور خورشید در فضای باز ارائه می دهد چیست؟ این مطمئناً مهم است، اما بیشتر پرچمداران امروزی دارای پنل‌های دارای گواهی HDR هستند که از سد 1000 نیت به سمت بالا عبور می‌کنند تا با استاندارد مطابقت داشته باشند، و فناوری OLED آنها نسبت کنتراست عملاً بی‌نهایت را تضمین می‌کند، بنابراین انتخاب این ویژگی به تنهایی دشوار است.
همینطور برای ارائه طیف رنگی معتبر، زیرا کالیبراسیون نمایشگر در هر واحد دیگر در انحصار آیفون های اپل نیست، در حالی که پرچمداران صفحه نمایش HDR در حال حاضر هم رده رنگی استاندارد RGB و هم طیف گسترده رنگ P3 را پوشش می دهند. آیا این تراز سفیدی واقعی و اعداد DeltaE است؟ گرم‌تر می‌شود، اما نرخ تازه‌سازی با تنظیم پویا را بر اساس محتوای نمایش‌داده‌شده ایجاد کنید، و در مورد بهترین نمایشگرهای گوشی که در زیر گردآوری می‌کنیم، آن را به چند انتخاب محدود کرده‌اید.

  • سونی اکسپریا 1 IV – تراکم پیکسل بالا، روشنایی و نرخ تازه سازی بالا، به علاوه یکی از بهترین کالیبراسیون ها در اطراف.
  • Samsung Galaxy S22 Ultra – روشن‌ترین نمایشگر تلفن اندرویدی با فناوری LTPO سازگار با باتری و نرخ تازه‌سازی دانه‌ای 1Hz-120Hz.
  • Oppo Find N2 – روشن‌ترین و دقیق‌ترین صفحه نمایش گوشی تاشو با کمترین چروک قابل مشاهده
  • Oppo Find X5 Pro – یک پنل رنگی معتبر با تجدید پویا 1Hz-120Hz و ارتقاء مقیاس MEMS.
  • گوگل پیکسل 6 پرو – سه صفحه نمایش معتبر رنگی در پایگاه داده بنچمارک PhoneArena، صفحه نمایش 120 هرتز 1440p.
  • OnePlus 10 Pro – بهترین نمایشگر متغییر تازه سازی موبایل در یک گوشی زیر 900 دلار.
  • اپل آیفون 14 پرو مکس – بهترین و درخشان ترین صفحه نمایش آیفون.
  • گوگل پیکسل 6a – نمایشگر کم‌کلید عالی در تلفن‌های ارزان قیمت، با کالیبراسیون و روشنایی عالی.

بهترین نمایشگر گوشی اندرویدی 2022

سونی اکسپریا 1 IV

نمایش اندازه گیری ها و کیفیت

Samsung Galaxy S22 Ultra

  • پنل 6.8 اینچی 1440p LTPO 12 بیتی HDR
  • گرانول ترین نرخ تازه سازی پویا 1Hz-120Hz @1440p
  • روشن ترین پانل موبایل 1750 نیت، بهترین برای دید در فضای باز
  • دیجیتایزر فعال با پشتیبانی از قلم S Pen
به “روشن ترین” قسمت و مشخصات 1Hz-120Hz در وضوح کامل 1440p توجه کنید. بله، این بدان معناست که S22 Ultra مجهز به جدیدترین فناوری صفحه نمایش LTPO OLED که هم رکورد 1750 نیت اوج روشنایی، 15 درصد مصرف باتری کمتر از آنچه در S21/S21+ است و هم نرخ تازه سازی اختصاص داده شده به صورت پویا که می تواند تا 1 هرتز کاهش یابد، زمانی که به تصاویر ثابت نگاه می کنید، اجازه می دهد. یا با اسکرول کردن، دور موتور را تا 120 هرتز افزایش دهید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida