بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

در کنار ویژگی‌های متعدد، ایسوس از سخت‌افزار مناسبی نیز در این محصول استفاده کرده است. پردازنده کم‌مصرف اما قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی توانمند با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD سخت‌افزار این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند. در کل، اگر در پی خرید یک لپ‌تاپ زیبا و سبک برای انواع کارهای روزمره هستید، بهترین لپ تاپ ایسوس مدل UM425IA می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید باشد. شرکت تایوانی یکی از جدیدترین لپ تاپ‌ ایسوس خود را بانام TUF Dash F15 FX516PM روانه بازار کرده که یک لپ تاپ گیمینگ است. از خصوصیات این محصول می‌توان به پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی اشاره کرد که به گیمر اجازه می‌دهد تا به‌صورت حرفه‌ای و بسیار سریع از بازی لذت ببرد.

اما در لپ‌تاپ‌های پردازش محور یا تولید محتوا، اولویت انتخاب همچنان پردازنده‌ی اصلی یا CPU است که باید قویترین مدل ممکن در رده بودجه‌ای مدنظرِ ما باشد. در جایگاه دوم بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون، لپ تاپ IdeaPad 3 14IML05-AB قرار گرفته که مشابه لپ تاپ شماره یک فهرست، مجهز به کارت گرافیک مستقل و صفحه نمایش فول اچ دی است ولی حافظه پرسرعت SSD ندارد. البته جایگاه خالی SSD از نوع M.2 را دارد و به راحتی در آینده هم می‌توانید SSD را به لپ تاپ اضافه کنید. این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ Lenovo V15-RE بهترین انتخاب با بودجه 15 میلیون تومان است. مایکروسافت توی این مدل از یه نمایشگر لمسی 13.5 اینچ استفاده کرده که نسبت تصویر 3 به 2 داره.

جدیدترین لپ تاپ های ایسوس مدل M433UA-EB406 با ظاهری خیره کننده و زیبا به بازار عرضه شدند. این لپ تاپ به دلیل ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده‌های چند رسانه‌ای سبک، مناسب است. بدنه این مدل به‌گونه‌ای ساخته شده است که نشان از یک لپ تاپ رده بالا دارد. برای جابجایی این بدنه مشکلی نخواهید داشت زیرا تنها 1.4 کیلوگرم و 15.9 میلی متر ضخامت دارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

این لپ تاپ لمسی با قلم برای مدت طولانی بهترین لپ تاپ زیر ۱۰۰۰ دلار بازار بوده است. رقابت در این فضا، خوشبختانه سبب شده است که کمپانی‌های مختلفی محصولاتی با مشکلات فنی بالا و قیمت پایین را روانه بازار کنند. این موضوع سبب می‌شود که یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی را داشته باشید که قابل خریداری است. این لپ تاپ بیشتر برای دانشجویان مناسب است و کاربری چندگانه و لمسی بودن صفحه نمایش سرچ و تحقیق در صفحات وب و کار کردن با رابط کاربری ویندوز را برای‌تان ساده‌تر خواهد کرد.

  • لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون در دو بخش توان گرافیکی و CPU ضعف دارند و کار مهندسی جدی دقیقا نیاز به این دو بخش دارد.
  • متأسفانه، این دسته از انتخاب های متنوع ممکن است شما را غرق در تفکر نماید.
  • در این مقاله از مجموعه مقالات فروشگاه ژینال شما را با بهترین لپ تاپ در بازار برای برگزاری وبینار و کلاس های آنلاین معرفی کردیم.
  • این لپ تاپ با یک نمایشگر 4K بسیار جذاب لذت کارکردن را برای شما دو چندان می‌کند.
  • و در بخش سخت افزار نیز کاملا قدرتمند و سریع ظاهر می‌شود و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است.

این دستگاه با صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی، تصاویر را به طور چشمگیری به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، با وزن کمی که دارد، حمل را برای کاربران بسیار راحت کرده است. این دستگاه با پردازنده اینتل Core i U، عملکرد نسبتاً سریعی به شما ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران

در اکثر سنج بنچمارک‌های انجام شده، این پردازنده می‌تواند بر سیستم‌های رقیب اینتل برتری پیدا کند. گرافیک یکپارچه رادئون هم نسبت به سیستم‌های گرافیکی یکپارچه اینتل برتری قابل توجهی دارد. از جنبه منفی، فلیپ ۱۴ موفق نمی‌شود بهترین عمر باتری را فراهم کند و نسبت به رقبای خود فاصله زیادی چه لپ تاپی برای برنامه نویسی مناسب است دارد. سرعت انکودینگ بالای ویدیویی را به همراه داشته و در زمینه انتقال موفق فایل هم بسیار عالی و سریع عمل می‌کند.

بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان [شهریور 1401]

گزینه‌های بیومتریک مانند اثر انگشت و تشخیص چهره نیز به‌عنوان گزینه‌های امنیتی عالی در دسترس شما خواهند بود. پورت‌های متنوعی را هم در این لپ تاپ لمسی با قلم می‌توانید دریافت کنید. به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا این لپ تاپ جایگاه ویژه‌ای در قلب خریداران دارد.

پردازنده مرکزی

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida