بهترین دوربین گوشی سونی با کمترین قیمتی که تا کنون داشته است!

ما اغلب از عباراتی مانند «تلفن دوربین» یا «عکاسی با موبایل» استفاده می کنیم، اما در واقعیت، تعداد انگشت شماری از گوشی ها در این دسته قرار می گیرند. Sony Xperia Pro-I قطعا یکی از آنهاست و در حال حاضر با پایین‌ترین قیمت تا به حال در آمازون قرار دارد و 39 درصد از MSRP خود را کاهش می‌دهد.

اما Xperia Pro-I فقط یک دوربین نیست. این گوشی یک پرچمدار قانونی با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD، جک 3.5 میلی متری صدا، چیپست اسنپدراگون 888 سریع و سریع، صفحه نمایش شگفت انگیز بدون بریدگی یا افزایش داد. برش ها و نرم افزار حرفه ای

با Xperia Pro-I نمی‌توانید اشتباه کنید، به‌ویژه اگر اهل تولید محتوا، وبلاگ‌نویسی، لوله‌گذاری و دیگر افعال مدرن هستید. این گوشی یک نیروگاه است. کامل ما را بررسی کنید بررسی Xperia Pro-I برای یک شیرجه عمیق.سونی این گوشی را «دوربین» می نامد و دلیل خوبی هم دارد. دوربین اصلی ترین ویژگی Xperia Pro-I با لنز سه گانه است. دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی. سنسور اصلی همان سنسور 1 اینچی است که در دوربین کامپکت RX-100VII سونی یافت می‌شود، بنابراین شما واقعاً سخت‌افزار باکیفیتی را با این گوشی دریافت می‌کنید.

تنظیمات دوربین به گونه ای طراحی شده است که تصاویری با کیفیت بالا با جزئیات و وضوح عالی ارائه دهد. علاوه بر این، Xperia Pro-I دارای چندین ویژگی دوربین، از جمله فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه، عمق رنگ 10 بیتی و طیف وسیعی از کنترل های دستی است.همچنین بخوانید:


منبع: https://www.phonearena.com/news/xperia-pro-i-deal-amazon-39-off_id146333

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida