بهترین بسته گوشی و هدفون اکسپریا را با تخفیفی عالی دریافت کنید

همچنین بخوانید:


منبع: https://www.phonearena.com/news/Get-the-best-Xperia-phone-and-earbuds-package-with-a-huge-discount_id143454

هنگامی که Sony Xperia 1 IV وارد فروشگاه ها شد، با سیستم دوربین زوم متغیر خود انقلابی در بازی موبایل ایجاد کرد. این گوشی به صورت فیزیکی می تواند لنز داخل دوربین پریسکوپ را بین فاصله کانونی 80 تا 125 میلی متر حرکت دهد. شما نه تنها دو انتهای مجزای آن شبح را دریافت می‌کنید، بلکه هر چیزی را در بین آن‌ها به دست می‌آورید. اکنون می‌توانید این پرچمدار شگفت‌انگیز را دریافت کنید و مقداری پول پس‌انداز کنید. این قرارداد در آمازون بسته شده است و شامل یک جفت از بهترین هدفون های حذف نویز موجود در بازار است – Sony WF-1000XM4. اگر تصمیم بگیرید که اینها را به صورت بسته نرم افزاری دریافت کنید، می توانید 278 دلار پس انداز کنید. همچنین شایان ذکر است که Xperia 1 IV با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می شود – پیکربندی برتر.

گزینه ای برای خرید فقط گوشی وجود دارد و در این صورت پس انداز حدود 200 دلار است. Xperia 1 IV کاملا آنلاک است و نسخه ایالات متحده با گارانتی مناسب و هر چیز دیگری است. همچنین می توانید از طریق Affirm به صورت اقساط ماهانه پرداخت کنید یا پرداخت یکباره را انتخاب کنید.

Xperia 1 IV نه تنها جادوی دوربین است – این گوشی پر از امکانات است – دارای جک 3.5 میلی متری صدا، اسلات کارت microSD، یکی از بهترین نمایشگرها در صنعت (بدون بریدگی و بریدگی نیز)، پردازنده سریع است. ، باتری بزرگ و آخرین اما نه کم اهمیت ترین نرم افزار حرفه ای. همه چیز را دارد – ما را بررسی کنید بررسی کامل برای جزئیات بیشترهمین امر در مورد هدفون های WF-1000XM4 – این مدل حذف نویز را به سطح جدیدی ارتقا می دهد، به خصوص وقتی در مورد هدفون صحبت می کنیم. ما یک بررسی گسترده در مورد این جفت انجام دادیم، بنابراین این مورد را نیز بررسی کنید. اگر از طرفداران Xperia هستید، زمان زیادی را هدر ندهید – این فرصتی است که برای سال‌های آینده مرتب شوید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida