بهترین بروکر فارکس برای ایران

میتوان مشاهده کرد که هر زمان USDT.D به ناحیه مقاومت (بیضی قرمز) رسید، بازار به پایین یا نزدیک به کف خود رسیده است. دستور حد سود (Take Profit) نوعی دستور است که همراه با اجرای بازار و یا سفارشات درحال انتظار تنظیم میشود و به محضی که سطح قیمت به یک مقدار از پیش تعریف شده رسید، برای تثبیت سود مورد استفاده قرار میگیرد. حد سود (ТР) یک دستور در حال انتظار است که به بروکر دستور میدهد یک معامله را پس از برابر شدن قیمت دارایی با ارزش از پیش تعیین شده توسط معامله گر، ببندد. بنابراین، حداقل مقدار Ask برابر با مقدار کف به علاوهی مقدار اسپردها و حداکثر مقدار Ask برابر با مقدار سقف به علاوهی مقدار اسپردها خواهد بود. در این مقاله از سایت آلپاری درمورد نماد داوجونز در بروکر آلپاری بیشتر با شما صحبت می کنیم. اگر معامله شما برخلاف جهت مورد نظرتان پیش رود؛ ممکن است کال مارجین شوید و برای بازگرداندن انطباق، به پولی بیش از سرمایه اولیه خود نیاز دارید. اطلاعات اولیه (شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن) خود را وارد نماید. حساب کاربری جدید پس از وارد کردن اطلاعات ایجاد میشود و شناسه کاربری و رمز ورود به ایمیل ارائه شده ارسال میشود.

شما میتوانید هر تعداد دستور را که میخواهید در یک نمودار باز کنید. اما به این دلیل که معاملات در بازار فارکس با توجه به خرید و فروش جفت های ارزی پیش می رود، ساعات شروع به کار هر کدام از بانک های کشورهای مختلف بر این فرآیند تاثیر مستقیم دارد. برا این کار از دستور پندینگ Sell Stop Limit باید استفاده کرد. البته همانطور که اطلاع دارید شاخص های مختلفی برای اطلاع از روند اقتصاد آمریکا وجود دارد و از جمله آنها می توان به شاخص PMI و یا شاخص NFP اشاره کرد. ازآنجا که اسکالپرها تعداد معاملات زیادی را در مدت کوتاهی انجام میدهند، برای آنها داشتن پایین ترین میزان اسپرد (اختلاف قیمت خرید با قیمت فروش)، نقدینگی زیاد یا اهرم زیاد و اجرای سریع اردرها بسیار حائز اهمیت است، که این شرایط در حساب اسپرد ثابت بروکر دلتا اف ایکس وجود دارد. در مجموع میتوان اندیکاتور و اسیلاتور را در کنار هم به کار برد و تائید ورود و خروج از سهم را بسیار قویتر کرد. در بخش ابتدایی، ایمیل و پسوردتان را مشاهده خواهید کرد و در قسمت بعدی اطلاعات مرتبط با کیف پولتان درج شده است که توصیه میکنیم همهی این موارد را در یک جای امن حفظ کنید.

شما همچنین میتوانید بدون باز کردن پنجرهی دستور حد سود آن را مستقیماً روی نمودار جابهجا و تنظیم کنید. شما میتوانید حد سود خود را تنها با رعایت قوانین معاملاتی جابجا کنید. جفت ارزهای اصلی در بازار فارکس شامل دلار ایالات متحده و یک ارز پر قدرت با نقدشوندگی بالا است، به این جفت ارزها در فارکس، اصلی، ماژور یا (Major currency pairs) می گویند. در بازار فارکس، دستورات حد سود همیشه بالاتر از قیمت پیشنهادی برای پوزیشنهای لانگ (خرید) و پایینتر از قیمت درخواستی برای پوزیشنهای شورت (فروش) قرار میگیرند. بازار ارز خارجی با حجم مبادلات روزانه 5 تریلیون دلاری، دارای شرکت کنندگان بسیاری از جمله بروکرهای فارکس، سرمایه گذاران خرد، صندوقهای تامینی، بانکهای مرکزی و دولتها میباشد. بنابراین اهرم مانند تیغ دولبه عمل می کند و هر چه از اهرم بالاتری استفاده کنید سرمایه خود را در معرض ریسک بیشتری قرار داده اید. به تمام اینها داده های واخبار فاندامنتالی بسیار قوی برای راحت کردن ترید برروی اخبار را نیز اضافه کنید. بنابراین، حد سود را تنظیم کرده و با خیال راحت به رختخواب میروید. در بروکر دلتا اف ایکس شما قادر خواهید بود علاوه برانتخاب اکانت های معاملاتی گوناگون با اسپردهای متفاوت، اسپردهای شناور بسیار پایین را تجربه کنید.

همچنین با خرید ارز، به قیمتی کمتر از آنچه در هنگام فروش آن دریافت کردهاند، درآمد کسب میکنند. آنها با فروش ارز، به قیمتی بیشتر از آنچه که برای خرید آن پرداخت کردهاند، درآمد کسب میکنند. این به این معنی است که هنگام انتقال معامله برای Sell (فروش) با جفت ارزی EURUSD به روز بعد، از حساب شما همراه با 1 لات با توجه به ارز پایه حساب 3.70 USD و یا 95.46 RUR کسر خواهد شد. اصول تنظیم دستورات حد سود در متاتریدر با تنظیمات حد سود در پلتفرم لایت فارکس یکسان است. میتوان آن را در لحظه باز شدن معامله تنظیم کرد، و یا روی یک پوزیشن باز آن را تغییر داد. در زی تمامی این اطلاعات تذکر می دهد که حتما از اطلاعات مالک حساب برای این موضوع استفاده کنید و قابلیت تغییر در این موضوع وجود ندارد. چون بروکر های ما همچین قابلیت های شگفتی هم دارند! در هر بروکر، ما چیزی به نام مارجین یا حاشیه حساب داریم. باید این نکته را بدانیم که آنچه معاملات ما را دچار اشکال میکند تخلفات بروکر است. در دنیا افرادی هستند که حتی به صورت شبانهروزی برای دریافت حقوق مشغول به کار میشوند، اما آنها این نکته را نمیدانند که این روند تنها زمان پولدارشدن آنها را کندتر میکند.

در این مطلب بررسی میکنیم که آیا بروکر لایت فارکس برای تجارت در فارکس مناسب است یا خیر. به عنوان مثال فرض کنید شما به عنوان یک شخص حقیقی، افراد زیادی را میشناسید که حاضرند برای فعالیت در بازار فارکس از شما نرخ خرید و فروش ارز دریافت کرده و در پلتفرم شما معامله انجام دهند. 2- سطح حد سود (برای یک پوزیشن لانگ، در مثال بالا). هنگامی که شما با مارجین معامله میکنید، برای تامین مالی معاملاتی که نیاز به وجوهی بیش از موجودی نقدی واقعی شما دارند، از بروکر خود پول قرض میکنید. قیمت خرید یا ask قیمتی است که میتوان ارز پایه را با آن فروخت.

سودهای کوچک را سیو کنید؛ اجازه ندهید موفقیت زود هنگام باعث افزایش اعتماد به نفس و انجام معاملات بزرگ تر و با ریسک بیشتری شود. از این رو، اکثر تریدرها معاملات سهام را شهودی تر و با ریسک کمتری میدانند. معامله گر سفارش خرید میدهد و یک دارایی را با قیمت فعلی آن در پلتفرم معاملاتی میخرد. اسپرد فارکس تفاوت بین نرخ مبادلهای است که بروکر فارکس یک ارز را میفروشد و نرخی که بروکر ارز را به آن قیمت میخرد. امروزه با داغشدن اخبار و سرمایهگذاریها در حوزه ارزهای دیجیتال، آشنایی با اصطلاحات تخصصی و مفاهیم بنیادین دنیای ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از فهم و درک غلط از آنها یک ضرورت بزرگ است. بعد از کلیک روی دکمه سبز رنگ ثبت نام شما تمام است و یک ایمیل برای شما خواهد آمد که حاوی یک لینک فعال سازی است. وقتی شما قصد خرید داشته باشید، باید قیمت اسک را بررسی کنید. دستورات حد سود درآمدهای احتمالی را کاهش میدهند، اما درعوض سرمایه شما را در برابر خطرات احتمالی محافظت میکنند. وقتی در بازه کوتاه مدت فارکس سرمایه گذاری کنید، در بازه زمانی مشخصی سود شما به حسابتان واریز می شود و درآمد ثابتی خواهید داشت.

او میداند که بستن یک پوزیشن به صورت دستی ممکن است نیازمند زمان زیادی باشد، و ممکن است با رسیدن به آن سطح، قیمت خیلی سریع در جهت مخالف حرکت کند. در این صورت، کارگزار میز معامله پوشش ریسک نمی دهد (اصطلاح فنی پوشش ریسک است) و بنابراین مستقیماً در مقابل شما قرار می گیرد و از ضرر شما سود می برد که عملاً او را در تضاد منافع قرار می دهد. اسپردهای ثابت معمولاً توسط بروکرهایی ارائه میشود که به عنوان بازارساز و با میز معاملاتی (DD) فعالیت میکنند، در حالی که اسپردهای متغیر توسط بروکرهایی ارائه میشود که مدل میز غیر معاملاتی (NDD) را اجرا میکنند.

بنابراین قبل از انتخاب بروکر خود، باید در مقایسه بروکرهای فارکس، اقلام معاملاتی آنها را نیز بررسی کنید تا ببینید با باز کردن حساب کاربری خود در آن، به غیر از ارز، چه داراییهای دیگری را نیز میتوانید بروکر جهانی فارکس معامله کنید. که می تواند از طریق کارتهای اعتباری انتقال حواله بانکی و یا انتقال پول از راه های دیگری مانند پرفکت مانی ، وب مانی و غیره باشد. صرفه اقتصادی: با توجه به اینکه ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است میتوان گفت هزینههای سفر به این کشور و اقامت در آن برای انجام کارهای بانکی میتواند مقرون به صرفه تر باشد. این ریسک ها مشابه عواملی مانند ریسک کشور در معاملات فارکس هستند.

اسپرد ثابت بدون توجه به شرایط بازار در هر زمان معین، ثابت میماند. کارگزاریهای مختلف هر ساله هزینههای ارائهی خدمات و کارمزدی که از معاملهگران دریافت میکنند را پایینتر میآورند. به صورت کلی نماد داوجونز (Dow Jones) یک شاخص در بازار بورس امریکا و فارکس است و بسیاری از تحلیلگرها آن را به عنوان یک شاخص و نماد قابل مقایسه با بازدهی سبد سهام و ترید فصلی و ماهانه خود در نظر می گیرند. معامله به صورت خودکار با رسیدن به سطح از پیش تعیین شده بسته میشود. دستورات حد سود به صورت خودکار اجرا میشوند. هنگامی که قیمت به آن مقدار رسید، معامله به طور خودکار بسته میشود.

پس از باز کردن یک معامله در MT4، دو خط نقطه چین افقی روی نمودار نمایش داده میشود. در عین حال، کاربران ایرانی نامهای متعددی به این کارگزاری داده و گاهی با نام ای مارکتس، آمارکتس، آ مارکت و حتی ای مارکتز آن را میشناسند. بروکر معتبر جهانی XM و interactivebrokers، دو نمونه از کارگزاریهای بینالمللی هستند که به صورت حرفهای و با بهترین مزایا در حال فعالیت هستند، اما متأسفانه امکان ثبت نام کاربران ایرانی در آنها وجود ندارد. حساب آزمایشی به صورت رایگان نیز برای کارگر در دسترس است. در ادامه این مقاله به بررسی سایر ریسک های معامله در بازار فارکس و نکاتی برای کاهش ریسک میپردازیم. این مقاله به بررسی دستورات Take Profit میپردازد و به شما یاد میدهد که چگونه آنها را در پلتفرمهای مختلف قرار داده، در سیستمهای معاملاتی مختلف استفاده کرده، و سطوحشان را محاسبه کنید. به یاد داشته باشید که هنگام تنظیم حد سود خود، قیمت اسپرد را در نظر بگیرید.

ممکن است لازم باشد زود به اطلاعات اولیه دسترسی داشته باشید. بونس کلاسیک یک بونس ویژه محسوب می شود و شما به واسطه آن می توانید تا 120% واریز اولیه پاداش دریافت کنید. شما با استفاده از این امکانات در حساب دمو می توانید بدون هیچ مشکلی نحوه استفاده از امکانات این بروکر را آموزش ببینید. معاملات فارکس را با مقدار کمی پولی که میتوانید از دست بدهید، شروع کنید. اگر به ندرت معاملات طولانی مدت باز میکنید و حساب های اسلامی استفاده نمیکنید، با این روش میتوانید سواپ کمتری در معاملات پرداخت کنید. ارزهایی که نرخ بهرهٔ پایینتری دارند بیشتر احتمال دارد که در مدت طولانی تضعیف شوند. احساسات و طمع میتواند معامله گران را ترغیب کند تا معاملات سودآور را برای مدت طولانی تری به امید سود بیشتر در بازار نگه دارند. به بیان ساده تر ، برای تجارت در بازارهای فارکس و CFD از لوریج استفاده می شود.

علاوه بر این فارسی زبان بودن پشتیبان ها می توانند بسیار سریع سوالات شما را پاسخ داده و ایرادات و یا مشکلات را رفع کند. مکان نما را روی خط افقی Take Profit قرار داده و آن را به مکانی جدید بکشید. بروکر اوربکس همه داده های حساس را به طور کامل پشتیبانی می کند، برای انتقال این داده ها نیز از رمزگذاری SSL استفاده می کند. برای جلوگیری از معامله با یک بروکر فارکس غیر قابل اعتماد، شرکتی را انتخاب کنید که توسط یک نهاد دولتی تنظیم و قانونگذاری میشود. هر کدام از این سیستم عامل های تجاری ویژگی های تجاری قدرتمندی را به مشتریان ارائه می دهند و هر کدام از آن ها دارای مقررات و ویژگی های هستند که همه آنها با هدف رفع نیازهای معامله گران و مشتریان ایجاد شده اند. میتوانید وضعیت بروکر را با استفاده از BrokerCheck، سرویسی که توسط سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) ارائه میشود، تأیید کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida