برنامه آزمون آیین نامه رانندگی 1401 گواهینامه پلاس قبولی 100٪ نسخه اندروید و IOS | driveing

تنها را قبولی در آزمون آیین نامه این است که مطالب کتاب را به خوبی یاد بگیرید. با مشاهده فیلم های آموزش تصویری آیین نامه خیلی سریعتر و راحت تر می توانید آیین نامه را یاد بگیرید. پس اگر می خواهید آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) را تجربه کنید بهترین را استفاده از این آموزش است. برای این سوال که چگونه در آیین نامه قبول شویم می توان گفت در حال حاضر بهترین روش یادگیری و قبولی در آیین نامه رانندگی دیدن دوره آموزش آیین نامه رانندگی با مهمترین نمونه سوالات آیین نامه است. این آموزش شامل ۴ ساعت فیلم آموزشی است که کل کتاب آیین نامه را به همراه نمونه سوالات آیین نامه به صورت تصویری آموزش می دهد.

  • 3 – شما با تست زدن آنلاین تجربه ای شبیه به آزمون اصلی را تجربه میکنید که بسیار مفید است .
  • شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که دریافت و دانلود سوالات آیین نامه اصلی چه فایده ای دارد؟!
  • و پیشنهاد آخر برای استفاده راحتر برنامه اپلیکیشن را نصب کنید.
  • در واقع بهترین روش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی دیدن این آموزش است.
  • اول همش استرس داشتم که نکنه سوالا فرق داشته باشه اما بعدش موقع آزمون دیدم نه دقیقا هموناست .

به این صورت که بعد از اتمام 12 جلسه کلاس عملی شهر، با مراجعه به آموزشگاه و پرداخت هزینهکاردکس که 97 هزار تومان است، برگه کاردکس تحویل داده میشود. 4.با انتخاب کردن دو گزینه، امتیاز آن سوال به کلی حذف می‌شود. حتی اگر یکی از گزینه‌های انتخاب شده پاسخ درست آن سوال باشد.

تنها زمانی قوانین را رعایت میکنیم که افسر سفید پوش پلیس را در معابر و چهارراه ها ببینیم. امتحان آیین‌ نامه، یک آزمون دومرحله‌ای بوده که مرحله اول آن در آموزشگاه موردنظر شما برگزار می‌شود. پس‌ از شرکت در جلسات آموزش مفاهیم تئوری، در آزمون آیین‌ نامه شرکت خواهید کرد.

آیا نیازی به خرید کتاب هست ؟

برنامه آزمون آیین نامه رانندگی 1401 گواهینامه پلاس قبولی 100٪ نسخه اندروید و IOS | driveing

برای شرکت کردن در آزمون آیین نامه رانندگی به نصب هیچ برنامه ای نیاز ندارید. در واقع شما با گوشی اندروید، آیفون و یا کامپیوتر شخصی خود می توانید به آسانی در آزمون‌های آنلاین شرکت کنید. البته برخی از اپلیکیشن ها برای تست زنی این آزمون وجود دارد. ولی پیشنهاد ما این است که این برنامه ها را به هیچ وجه نصب نکنید. چون هر چند وقت سوالات آیین نامه تغییر میکند و بیشتر برنامه‌ها قابلیت به روزرسانی ندارند. آشنایی با تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی از مهم‌ترین قسمت های آزمون آیین نامه ۱۴۰۲ محسوب می شود.

آیا تمامی سوالات آیین نامه رایگان هستند ؟

آزمون آیین نامه رانندگی در دو مرحله عملی و تئوری برگزار می‌شود. تست زنی آیین نامه شما را آماده امتحان تئوری آیین نامه راهنمایی و رانندگی می اینجا کند. برخی از افراد صرفا پاسخ‌های صحیح سوالات آزمون را مطالعه می‌کنند که همین امر باعث می‌شود تا هنگام آزمون اصلی، جواب صحیح را از میان دیگر گزینه‌ها نتوانند به‌درستی تشخیص دهند.

آیا سوالات آیین نامه تکراری است ؟

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida