بررسی Sony FE 20-70mm f/4 G توسط Opticallimits: “یک برنده” – sonyalpharumors

کیفیت ساخت FE 20-70mm f/4 G با آنچه که از یک لنز کلاس G مدرن انتظار دارید، مطابقت دارد. جامد به نظر می رسد و پلاستیک های استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آب بندی آب و هوا ممکن است دارای رتبه IP نباشد، اما مطمئناً اطمینان بخش است. حلقه های کنترل زوم و فوکوس به آرامی کار می کنند. فیلمبرداران مطمئناً از پشتیبانی جبران تنفس فوکوس (در دوربین های خاص سونی) و همچنین گزینه دیافراگم بدون کلیک قدردانی خواهند کرد. موتور AF هم بسیار سریع و هم بی صدا است.

به طور کلی، Sony FE 20-70mm f/4 G برنده است مگر اینکه به عکاسی در عمق میدان کم علاقه داشته باشید. مخصوصاً علاقه مندان به فضای باز از ترکیب کیفیت تصویر، اندازه جمع و جور و وزن کم … و البته تنظیم 20 میلی متری که ویژگی برجسته آن است را دوست دارند.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-fe-20-70mm-f-4-g-review-by-opticallimits-a-winner/

سونی 20-70 میلی متر در عکس BH، آمازون، آدوراما، دوربین فوکوس، عکس کوچ، فوتورهارت، Calumet، WexUK.

Sony FE 20-70mm f/4 G یکی از لنزهای هیجان انگیزی است که در سال های اخیر عرضه شده است. اگر به این سوال قدیمی که در یک جزیره دورافتاده باید از کدام عدسی استفاده کنیم، بازنگری کنیم، ممکن است یک رقیب جدید باشد. با این حال، این به این معنی نیست که یک لنز کامل است. برای انجام این کار به شدت به تصحیح خودکار دیجیتالی متکی است، اما این به خودی خود هیچ ایرادی ندارد. با این حال، سونی ممکن است در مورد اعوجاج تصویر زیاده‌روی کرده باشد – یا به‌طور دقیق بگوییم – کمی از این کار کم‌کرده است. در تصاویر RAW، اعوجاج بشکه چیزی کمتر از 20 میلی متر است. تصحیح اعوجاج زیان‌بار است، بنابراین تصحیح خودکار به وضوح آسیب می‌زند. با این حال، حتی با این وجود، کیفیت تقریباً به طرز شگفت آوری بالا باقی می ماند. کیفیت مرکز وسیع‌تر بسیار خوب تا عالی است و میدان تصویر بیرونی همچنان خوب است. طبق معمول، نتایج در محدوده بزرگنمایی متوسط ​​بزرگتر بهترین هستند. یک افت کوچک در 70 میلی متر وجود دارد، اما نتایج هنوز واضح است. تصحیح خودکار کار خوبی برای کاهش وینیتینگ انجام می دهد. CA های جانبی نیز بسیار کم هستند. اگر بخواهیم به یک ضعف عمده اشاره کنیم که از دیدگاه کاربر نهایی بر تصویر تأثیر می گذارد، آن بوکه است. با این حال، به هر حال نباید از یک لنز زوم استاندارد f/4 انتظار یک بوکه عالی داشته باشید، اما این واقعیت بدتر بودن لنز از این نظر را تغییر نمی‌دهد. برگردیم به جنبه های مثبت تر – تا جایی که از نمونه تصاویر می توانیم بگوییم، لنز در برابر اثرات شعله ور بسیار مقاوم است. و همچنین می تواند ستاره های خورشیدی بسیار خوبی را در صحنه های شبانه تولید کند.

محدودیت های نوری بررسی شد لنز جدید سونی 20-70mm FE و نتیجه گیری کرد:

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida