بررسی 20-70 میلی متری سونی توسط Photographyblog: “عالی” – sonyalpharumors

Photographyblog تست شد لنز جدید سونی و نتیجه گیری:

به لطف دیافراگم عنبیه 9 تیغه، جلوه‌های بوکه خوبی ایجاد می‌کند، رنگ‌بندی خیلی واضح نیست و انحرافات رنگی تقریباً وجود ندارند. حتی عملکرد کلوزآپ فوق العاده است، به خصوص در انتهای تله فوتو، که حتی بیشتر به تطبیق پذیری لنز می افزاید.

علاوه بر این، با رفتن از 24 میلی‌متر به 20 میلی‌متر با این لنز، کیفیت تصویر کاهش نمی‌یابد – عملکرد اپتیکال فقط در انتهای 70 میلی‌متری طولانی‌تر محدوده، جایی که کاملاً به اندازه سایر فواصل کانونی کاملاً باز نیست، واقعاً کاهش می‌یابد.

سونی 20-70 میلی متر در عکس BH، آمازون، آدوراما، دوربین فوکوس، عکس کوچ، فوتورهارت، Calumet، WexUK.

حلقه دیافراگم بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، به خصوص که می توان آن را برای فیلم برداری حذف کرد و همچنین در جای خود قفل کرد. با دو دکمه نگه داشتن فوکوس و یک سوئیچ AF/MF، این لنز در واقع یک لنز بسیار برجسته است. سونی همچنین یک هود لنز مناسب و یک قاب نرم با کیفیت خوب را در بسته بندی کلی گنجانده است.

کیفیت ساخت با وجود طراحی پلاستیکی و فلزی هیبریدی بسیار خوب است و این لنز همچنین به لطف مهر و موم شدن اطراف همه دکمه‌ها و سوئیچ‌ها و یک واشر لاستیکی در اطراف پایه لنز، در برابر آب و هوا بسیار مفید است.

سونی و سایر تولیدکنندگان لنزهای شخص ثالث، انتخاب گیج‌کننده‌ای از لنزهای زوم استاندارد ارائه می‌دهند، اما هیچ‌کدام از آنها به اندازه 20 میلی‌متر عرض ندارند، به استثنای Tamron 20-40mm F/2.8 Di III VXD که دسترسی تله فوتو بسیار کوتاه‌تری را ارائه می‌دهد. .

هنوز می‌توانیم روزهایی را به یاد بیاوریم که لنزهای 24-70 میلی‌متری در مقایسه با مدل‌های معمولی 28-70 میلی‌متری عریض در نظر گرفته می‌شد، بنابراین شاید تعجب‌آور نباشد که زوم استانداردی را ببینیم که از 20 میلی‌متر شروع می‌شود. Sony FE 20-70mm F4 G جدید.

اگر همیشه یک لنز زوم استاندارد می‌خواستید که زاویه دید منحصربفردی گسترده‌تر را ارائه دهد که هم برای منظره‌ها و هم برای وبلاگ‌نویسی ایده‌آل باشد، پس نیازی به نگاهی فراتر از Sony FE 20-70mm F4 G جدید ندارید.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-20-70mm-review-by-photographyblog-excellent/

ثابت شد که فوکوس خودکار در Sony Alpha A7R IV که لنز را با آن آزمایش کرده‌ایم بسیار سریع است و تجربه‌ای تقریباً بی‌صدا را ارائه می‌دهد که برای عکاسان فیلم و عکاسان صادق خیابانی مناسب است.

ممکن است برای یک ناظر معمولی زیاد به نظر نرسد، اما 4 میلی متر اضافی در عمل تفاوت زیادی ایجاد می کند، به طوری که می تواند نیاز به حمل زوم با زاویه فوق العاده را برای برخی از کاربران برطرف کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida